¿ 45 ?

1.2K 90 25
                                    

Je niečo po tretej ráno a ja sa vraciam od Zayna. Ten chalan je kurva dobrý.

Potichu som otvoril vchodové dvere a rovnako potichu som ich aj zavrel. Chvíľu som počúval a zdalo sa, že Louis spí. Vyzul som sa a potichu som vyšiel schody. Louis spí rozvalený na celej posteli. Vyzliekol som sa a nechal som si iba boxerky. Sadol som si na posteľ. Louis sa ani nehol a ja som sa chcel uistiť, či je stále medzi živými. Pobozkal som ho na pery.

Louis sa zľakol a pozrel na mňa.

,,Posuň sa, rozvalenec." Povedal som mu. On celý ospalý sa posadil.

,,Koľko je hodín?" Pretrel si oči.

,,Pol štvrtej, spi." Povedal som mu. Ľahol si a ja som si ľahol k nemu. Pritúlil sa a znovu zaspal. Prikryl som nás oboch a zaspal som tiež.

Morning

Snažil som sa nahmatať Louisa, čo sa mi nepodarilo. Preto som musel otvoriť oči. Louis tu nebol, miesto neho tam je papierik.

Šiel som do obchodu, Lottie niečo potrebovala a ja mám tiež prázdno. Raňajky máš na stole ja som do hodiny doma.
Louis xx

Ledva som videl na tie písmenká. Odložil som papierik a pomaly som vstal. Zo noci so Zaynom ma trochu bolí zadok, ale hádam to prejde. Šiel som dole do kuchyne, kde ma čakali toasty. Ten chalan asi nič iné spraviť nevie.

Zjedol som to teda a čakal som na Louisa.

Už tu čakám asi pol hodinu. Stihol som si hodiť sprchu a prezliekol som sa. Dvere sa otvorili. Došiel Louis aj s Lottie. Lottie sa na niečom smiala.

,,Oh, ahoj." Pozrela na mňa zvláštnym pohľadom. Akoby sa na vás pozerá nasratý jorkšír. Louis mi dal pusu na líce a šiel vykladať nákup.

,,Harry prosím, donesieš mi mobil?" Poprosil ma Louis. Má ho v izbe. Šiel som mu po mobil. A však keď som sa chcel vrátiť, započul som ich rozhovor.

,,V noci som ho videl niekam odchádzať. Potom sa vrátil skoro o štvrtej." Povedal Loui. Do šľaka.

,,Hovorím ti, že je to debil. Nemal by si s ním nič mať." Ozvala sa Lottie. Poslal ma sem schválne

Zišiel som schody a podal som mu mobil. Lottie sa na mňa mračila.

,,Máš kurva nejaký problém?" Spýtal som sa podráždene.

,,Nie." Odvrkla Lottie a šla na gauč. Zostal som tu s Louisom sám. Pritlačil som ho o linku skôr ako stihol niečo povedať. Vyľakane na mňa pozeral. Začal som ho drsno bozkávať. Uvolnil sa a začal spolupracovať. Siahol som mu do jeansov.

,,Harry." Varoval ma. Neposlúchal som ho a zašiel som mu rukou do boxeriek. Louis ticho zastonal. ,,Prestaň." Šepol. Zahryzol som si do spodnej pery. Vytiahol som ruku.

,,Chalani ja idem." Povedala Lottie a úplne ignorovala to, ako sme tu. Zabuchla dvere. Hneď ako zabuchla dvere som si kľakol na zem a začal som Louisovi rozopínať jeansy.

,,Harry, ja-"

,,Mlč." Povedal som a stiahol som mu boxerky. Presne ako som si myslel. Je vzrušený. Začal som mu fajčiť.

Vote & Comment!

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Where stories live. Discover now