Harry si dáva sprchu a ja nemôžem nájsť ani jedny boxerky. Môžem si zatlieskať. Už väčší debil byť nemôžem.
Zahľadel som sa na Harryho batoh. Nie Louis. To by si neurobil... Pozrel som na dvere kúpeľne. Voda stále hučala. Rýchlo som rozopol Harryho batoh. Vybral som odtiaľ čierne Calvin Klein boxerky. Irónia. Mám rovnaké. Ale asi v praní.
Dal som si ich na seba a zapol som jeho batoh. Šiel som ku skrini a vybral som si tričko. Kašľal som na nohavice. Ale radšej som si ich dal. Nikdy neviete kedy a kam vás Harry vezme.
Sprcha v kúpeľni stíchla, čo znamená, že Harry už ide von. Bol tam dlho. Vyše pol hodiny.
Dvere sa otovorili a Harry vyšiel z kúpeľne iba s uterákom okolo pásu. Po jeho tele stekali kvapky vody. Chcem byť kvapka vody. Zacítil som vôňu môjho sprcháču.
,,Niekto tu použil môj sprcháč." Uškrnul som sa. Harry sa zasmial. Šiel k svojmu batohu. Kvokol si k nemu a začal sa v ňom hrabať.
,,Zlato, nevieš kde mám boxerky?" Spýtal sa ma a ďalej sa hrabal v batohu.
,,Nie." Zatajil som dych.
,,Prisahám, že som si ich balil." Rozčuloval sa. Otvoril mi komodu a hrabal sa tam. Vytiahol jedny boxerky. Ako to, že som si ich predtým nevšimol?
Obliekol si ich a uterákom si začal sušiť vlasy. Zjedol by som ho. Jeho mobil zavibroval.
Harry
Akurát som si sušil vlasy, keď mi zavibroval mobil. Povzdychol som si. Aký kokot mi píše tak neskoro.
Zayn: Zdar, sorry ak ťa ruším, ale Gigi šla na fotenie dnes s Liamom a ja by som ťa naozaj potreboval.
Harry: Ako, teraz na čo?😂
Zayn: Na fotenie ty magor. 😂😑
Harry: Nemôžeš si vziať niekoho iného? Teraz som vyšiel zo sprchy.
Zayn: Tak si vezmem Louisa😏
Harry: *Posielam ťa do piče a v duchu ťa preklínam* Idem, ale Lou ide so mnou.
Zayn: Bojíš sa aby ti ho niekto neošukal?😂
Harry: O to nejde.
Zayn: Píše mi Lou a už je dosť rozčúlená. Mali by sme ísť čo najrýchlejšie.
Harry: Ale nešoféruješ.
Zayn: A to povedal kto?😂
Harry: Ja. Proste nie. Zabiješ nás. Ideme mojim autom. O 10 minút čakaj pred domom.
Zayn: Rozkaz pane.
Dosušil som si vlasy a obliekol som si, čo som mal v batohu, čo boli čierne jeansy a hnedý sveter.
,,Poď." Nastavil som ruku k Louisovi.
,,Kam ideme?" Vzal si mobil a vstal.
,,Uvidíš." Povedal som. Mobil som si strčil do zadného vrecka a preplietol som si s Louisom prsty. Prešli sme k autu. Sadol som si na miesto vodiča a Louis na miesto spolujazdca.
Zastavili sme pred Zaynovim domom. Nebol tu. Zatrúbil som. V to sa otvorili dvere a Zayn nastúpil dozadu.
,,Zdar. Pohni si, Lou mi volala asi desaťkrát." V rýchlosti povedal Zayn. Dupol som na plyn. Sem tam som pozrel na Louisa. Vyzeral nešťastne. Pohladil som ho po stehne. Nepozeral síce na mňa, ale videl som, že sa pousmial.
,,Hej, ty si Louis?" Spýtal sa pripečene Zayn.
,,Uhm." Vyšlo z Louisa. No mňa porazí. On žiarli. Však on zošalie pri tom fotení, také pózy, čo nám fotograf dáva... Teda. Fotografka. Naozaj sexy fotografka. Jej výstrih vždy perfektne odhaluje jej veľký hrudník. Jej zadok. Hm... Čo ja by som s ním robil. Ešte som nevidel ako vyzerá jej diera, ale určite je vždy supervlhká. Som rád, že ma Louis nepočuje, ale začínam trochu slintať. Musim sa upokojiť, pretože ten tam dole začne vystrájať a ja by som tak rozhodne nemohol fotiť Calvin Klein kolekciu.
Zastavil som pred štúdiom, kde si už naštvane podupkávala Lou. Bože tá nás zabije. A ja mám k tomu ešte mokrú hlavu.
,,Kde ste toľko trčali? Zayn mi povedal, že do desiatich minút ste tu. Čakala som pol hodinu." Mračila sa. Bože to je ženská. Asi dlho nemala sex.
,,Sme tu? Sme. Tak sa nesťažuj." Povedal som.
,,A ty si?" Pozrela na Louisa.
,,Louis. Je tu so mnou." Povedal som. Vošli sme dnu. Šiel som s chalanmi do šatne, kde sa všetci prezliekaju. Aj dievčatá aj chalani. A je jedno či sú nahí, alebo nie. Sú to modely. Nie, že ja by som pracoval ako model, ale občas zaskočím ak to niekto potrebuje.
Louis sa tu obzeral.
,,Harry, ja sa tu cítim divne." Povedal stále sa obzerajúc si miestnosť, pričom ani nevedel, že som nahý. Pozrel na mňa. Jeho oči sa viditeľne rozšírili. Zasmial som sa na ňom a natiahol som si Calvin Klein boxerky. Zayn prišiel za mnou.
,,Pozri za seba." Šepol mi. Obzrel som sa. Kendall si obliekala šaty.
,,Čo tá tu do pekla robí." Mračil som sa.
,,Ide sa kurviť" Zasmiali sme sa. Zapískal som na Kendall.
,,Harry." Chytil ma za ruku Louis.
,,Pekné kozy, Kardašianka!" Zakričal som na ňu. Prekrútila očami a otočila sa späť. Začala debatovať s Taylor, ktorá je mimochodom moja bývalá.
Pozrel som na Louisa. Mal sklamaný výraz. ,,Nepozeraj ako týraný pes." Prstom som mu zdvihol hlavu. Pozeral sa mi tak priamo do očí. Zayn sa postavil pred nás a začal pomaličky skladať deku, aby nás zakryl. Pobozkal som Louisa. Odtiahol som sa.
,,Zayn! Harry!" Okríkla nás Lou.
,,Poď." Povedal som Louisovi. Louis šiel s nami. Zostal s Lou sa pozerať na nás. Usmial som sa naňho. No môj pohľad som hneď zameral na fotografku.
,,Harry, prosím posuň sa trochu viac doprava." Povedala. Poslúchol som ju.
,,Zayn ty si kvokni." Prikázala mu. Ona sa nahla a mne naskytol pohľad do jej výstrihu. Zahryzol som si do pery. A asi by som mal prestať, lebo budem vzrušený.
,,Ehm, Harry." Povedal Zayn a drgol do mňa. Pozrel som naňho. Mykol hlavou smerom tam kde je Louis. Smutne hľadel do zeme. Zayn poukázal na môj rozkrok. Do šľaka.
,,Chalani do objektívu." Nemôžem sa tam pozrieť. Ona kľačí na zemi a prsia jej takmer vyliezali z výstrihu. ,,Harry." Varovala ma. Len do objektívu, nižšie nie. Povedal som si v hlave. Pozrel som sa do objektívu a nahodil som vážny výraz.
,,Harry pozri sa smerom k Lou." Vďaka bohu. ,,Zayn podopri si hlavu rukou." Odfotila nás.
,,Okay, oblečte si veci z jesennej kolekcie." Povedala. Šiel som so Zaynom do šatne. Boxerky som si nechal. Louis prišiel za nami.
Obliekol som si čierne jeansy, biele tričko a čiernu bundu.
,,Harry, mohol by som s tebou na chvíľu hovoriť?" Spýtal sa ma.
,,Louis, neskôr." Povedal som a šiel som za Lou, ktorá mi upravila vlasy. Zayn mal na sebe hnedú bundu, biele jeansy a biele tričko.
,,Fajn. Harry pozri sa mi do objektívu, Zayn daj Harrymu ruku na plece a druhú si daj do vrecka na bunde. Harry obe ruky do vreciek na bunde." Obaja sme ju poslúchli a ona začala fotiť. Moje oči sledovali iba objektív. Teda skoro iba.
Vote & Comment!
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)