¿ 61 ?

1.3K 92 28
                                    

Harry: Dobré ráno Louis.

       Louis: Ahoj. Myslel som, že si naštvaný, pretože sme len kamaráti.

Harry: Možno, že som. Ale aspoň trochu sa s tebou chcem baviť, keď už to inak nejde.

         Louis: Takže sa hneváš.

Harry: Hej.

        Louis: Harry prosím, nehnevaj sa. 💔

Harry: Lou, sám si za to môžeš a teraz už asi ani niet cesty späť.

           Louis: Tak potom ma to mrzí... 💔 Chceš aby sme sa nestretávali vôbec?

            Videné 10:30
     
         Louis: Hazz?

          Videné 10:40

        Louis: Harry, nech robíš čokoľvek, ihneď s tým prestaň!

  
Louis

Chcel som mu opäť napísať, ale zastavil ma zvuk zvončeka. Zišiel som schody. Šiel som otvoriť dvere. Vonku prší a Harry celý premočený mi podal kyticu ruží. Zízal som naňho.

,,Otázka..." Začal Harry. ,,Chceš sa ma zbaviť?" Spýtal sa ma Harry.

,,Ja..." Nestihol som ani popremýšľať a Harry na mňa prehovoril.

,,Čo ťa trápi Lou. Ja viem, že ťa niečo trápi, tak mi to povedz." Dlaň priložil k mojej tvári a bruškom palca mi zotrel slzu, ktorá mi tiekla po líci.

,,Poď dnu." Povedal som. Vzal som si kyticu. Dal som ju do vázy. Podišiel som k Harrymu a spolu sme šli na gauč. Harry na mňa pozeral.

,,Louis-" Prerušil som ho.

,,Áno trápi ma niečo..." Hľadel som do zeme. ,,Bojím sa, že ak budeme niekedy spolu, tak proste... Nebudeme sa mať vôbec radi. Preto som chcel aby sme boli iba kamaráti s výhodami. Pretože potom to až tak nebolí, keď sa pohádame." Vysvetlil som.

,,Louis, nechcem ťa do ničoho tlačiť, ale ak by si so mnou porobil poriadky, hádky v našom vzťahu by boli minimálne. Naozaj to nechceš ani skúsiť?" Povedal pokojným hlasom.

,,Ja ti neviem." Povedal som smutne.

,,Fajn. Je to na tebe." Mykol pleciami.

,,Harry počkaj." Povedal som keď vstal. Vstal som tiež. Chytil som ho za boky. Len som ho tu chcel zdržať. Harry na mňa nechápavo hľadel.

,,Louis?" Spýtal sa.

,,Áno?" Pozrel som mu do očí.

,,Pustíš ma?"

,,Nie." Objal som ho. ,,Už nikdy ťa nepustím..." Harry ma objal tiež. ,,Chcem s tebou chodiť."

,,Lou..." Harry sa odtiahol a pobozkal ma. Akoby sa mi teraz celý svet rozžiaril a je mi lepšie. ,,Budem s tebou chodiť." Povedal Harry a milo sa usmieval. Akoby on bol to svetlo, ktoré mi v živote chýbalo.

Vote & Comment!

Touto časťou by som mohla ukončiť pokojne celý príbeh. Ale neurobím to. Pretože vás ľúbim a pokúsim sa aspoň na tomto príbehu písať, čo najviac častí.

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Where stories live. Discover now