Došli sme ku mne domov. Harry navrhol aby sme si pozreli nejaký film. Sadli sme si v obývačke na gauč.
Po pätnástich minútach, Harryho ruka skĺzla na moje stehno, nebezpečne blízko môjho rozkroku. Pozrel som naňho. Uškŕňal sa.
,,Idem po čipsy." Povedal som a chcel som vstať. Harry mi v tom však zabránil, pretože si ľahol do môjho lona.
,,Nemám rád čipsy." Povedal a sledoval film ďalej. Ten chalan ma desí. Alebo má len svoje potreby, čo ja budem mať o chvíľu tiež. Začal som sa mu hrať s vlasmy.
,,Harry?" Oslovil som ho.
,,Hm?" Znel pokojne. Vďaka Bohu.
,,S kým si píše Niall?" Spýtal som sa ho.
,,Volá sa Liam Payne. Je... Je niečo ako ja, ale prísnejší." A to som si myslel, že prísnejšie to už nejde.
,,Aha." Povedal som.
,,Niall a Liam sú teraz beztak teraz dakde v posteli a dávaju si anál." Povedal Harry, nehľadiac na jeho slovník.
,,Aha." Zasmial som sa. Harry sa posadil a tvárou sa otočil ku mne. Hľadel mi do očí. Chytil ma jednou rukou za tvár. Začal sa približovať. Naše pery sa obtreli o seba. Vtedy mi začal zvoniť mobil. Odtiahol som sa a Harryho hlava mi spadla na rameno. Vzal som si do ruky mobil.
Lottie.
,,Ano?"
,,Ahoj!"
,,Čo potrebuješ?"
,,Nič."
,,Tak prečo mi voláš?"
,,Len tak." Zasmiala sa.
,,Lottie... Rušíš." Povedal som.
,,Oops. Prepáč." Zložila. Ani som si nestihol odložiť mobil a Harry sa. Mi prisal na pery.
,,Mmm..." Zamrmlal som do bozku. Pustil som Harryho dnu jazykom. Jeho ruka putovala pod moje tričko.
Zvalil som ho na gauč. Pokračovali sme v bozkávaní. Domom sa ozývali tiché vzdychy a halasné dýchanie.
,,Kurva Louis..." Zanadával Harry. ,,Skurvených päť rokov som nebol s nikým tak blízko." Jeho ruky putovali pod moje tričko. ,,A teraz..." Vzdych. ,,Si prišiel ty a celé si to dojebal." Začal mi rozopínať opasok.
,,Prepáč mi to." Môj jazyk sa hral s jeho ušným ľaľôčkom.
,,Kurva Louis." Opäť zanadával. ,,Zmenil si mi môj zasraný život." Vzdych. Harry nechal moje nohavice rozopnuté. Ja som jeho pomaličky ťahal dole. Pritom som mu hľadel do očí.
,,Nemal som v pláne meniť ti život." Povedal som a jeho obtiahnuté jeansy som hodil na zem.
,,Louis do riti." Pritiahol si ma k sebe. ,,Nenávidím ťa." Prisal sa mi na pery. Dal mi dole nohavice. Vyzliekol som mu tričko. Moje oči obdivovali jeho tetovania. Rovnako ako aj ja.
,,Tak prečo si tu." Brušká mojich prstov prechádzali po jeho svaloch. Jeho oči sa doslova usmievali.
,,Pretože chcem." Povedal jednoducho a moje tričko letelo dole. Harry si ma pritiahol k sebe, čím sa naše rozkroky obtreli o seba. Z nás oboch vyšiel ston.
,,Ja ťa tak nenávidím." Povedal Harry a začal mi na krku zanechávať značky.
,,Mhnmm" Zavzdychal som. ,,Pretože som ti zmenil život?" Začal som sa pomaly pohybovať.
,,Zničil si ho sebe." Dal prsty za moje boxerky.
,,Zaujímavé." Prisal som sa na jeho pery.
,,Ah."
Vote&Comment!
Venujem svetli22
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)