Harry
Vzal som si mobil a nasadol som do auta. S roztrasenými rukami som naštartoval. Toto sa nemôže stať.
Naštartoval som a nehľadel som na rýchlosť. Potrebujem sa dostať do nemocnice. Hneď!
Zastal som pred nemocnicou a spýtal som sa na Louisa. Povedali mi kde sa presne nachádza. Rozbehol som sa tam.
Našiel som izbu 519. Moje srdce búšilo ako o život. Vošiel som dnu. Bol napojený na prístroje a spal. Po tvári mi stiekla slza. Moje ruky sa neskutočne triasli a boli studené. Pohladil som Louisa po tvári. Otvoril oči. Hľadel na mňa. Na nič som nečakal a objal som ho. Louis ma objal späť. Hlavu som si položil na jeho hruď a začal som plakať. Louis ma hladil po vlasoch.
,,Harry netráp sa kvôli mne." Povedal uchrapčane Louis.
,,Čo ti to urobil. Čo to urobil s tvojim sladkým hlasom, Boo..." Rozplakal som sa. Louis sa rozkašľal. ,,Boo! Ty teraz nesmieš zomrieť!" Plakal som.
,,Harry..." Oslovil ma Louis a zdvihol mi hlavu tak, aby som mu hľadel do očí. Jeho ruky sú ako ľad. ,,Ľúbim ťa najviac na svete. Všetko ma to tak moc mrzí, Love... Ale už sa tomu nedá pomôcť. Sľúb mi, že si nájdeš niekoho koho budeš ľúbiť a ja sa na teba budem z hora pozerať. Budeš ma mať v srdiečku a ja verím, že na mňa nezabudneš." Povedal so slzami v očiach.
,,Ty ma neopustíš! Ja ti to nedovolím!" Plakal som.
,,Harry... Osud." Povedal a prisal sa mi na pery. Jeho bozky začali slabnúť a on sa odo mňa odtiahol.
,,Lou nie." Privinul som si ho k sebe. Jeho telo ochablo. ,,Lou..." Necítil som jeho dych. Na prístroji, ktorý snímal tlkot jeho srdca sa objavila rovná čiara. ,,Lou, preber sa." Trisol som s ním. Jeho oči boli otvorené. ,,Lou, neuťahuj si zo mňa." Opatrne som ho uložil do postle. Hlavu som si priložil k jeho hrudi. Ani náznak života. ,,Louuu!" Skríkol som. Vleteli sem doktori a odviedli ma preč.
,,Nie! Pustite ma za ním!" Vrieskal som.
,,Upokojte sa." Povedala mi sestra.
,,Nie! Louiiis!" Spadol som na kolená. Sestra si kľakla ku mne.
,,No tak... Pokoj." Ukludňovala ma. ,,Bude v poriadku."
,,Nie! Je mŕtvy! On je mŕtvy!" Kričal som a ľudia na chodbe na mňa pozerali. Z izby vyšli doktori. Teda jeden.
,,Odveď ho preč prosím..." Sklesnuto povdal doktor.
,,Nie!" Zvreskol som a vytrhol som sa sestre. Rozbehol som sa k doktorovi, ktorý ma zadržal. Videl som ako Louisa zakrýva ten druhý plachtou.
,,Choď!" Zvýšil po mne hlas. Sestra ma vyviedla von z nemocnice.
,,Choď domov. Bude to v poriadku." Povedala s úsmevom.
,,Myslíte si, že som idiot? Je mŕtvy! Videl som ako ho zakrýval!" Rozbehol som sa preč. Ja nechcem! Bez Louisa tu byť nechcem!
Došiel som domov. Začal som sa hrabať v krabiciach.
,,Harry počul som čo sa stalo. Si v pohode?" Prišiel sem Liam.
,,Nechaj ma na pokoji!" Zreval som.
,,Kde si?" Spýtal sa. Našiel som vec, ktorú som potreboval. Plakal som. Hrozne som plakal. Namieril som si pištolku na seba. Priložil som si ju k čelu. Triasol som sa. Je samozrejmosť, že som sa triasol. Bál som sa.
,,Harry!" Skríkol Liam a rozbehol sa ku mne.
,,Stoj, inak sa zastrelím!" Liam sa zastavil.
,,Preboha Harry, neberieš to dobre. Prosím odlož tú zbraň." Pomaly kráčal ku mne. Zatvoril som oči. Pomaly som tlačil na spúšť. ,,Harry nie!" Skríkol Liam, no ja som padol na zem.
,,Harry!" Nastala tma.
Vote & Comment!
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)