¿ 49 ?

1.3K 93 15
                                    

Harry: Už si sa ukludnil, alebo si stále odutý? 

Videné 20:17

Harry: Fajn, beriem tú druhú možnosť. 

             Louis: To si super, keď mi napíšeš po desiatich hodinách :) 

Harry: :))

Harry: Veci si prosím aby si mi dal pred dvere, prídem si po ne. :)

                  Louis: Si nechutný. 

Harry: Spravil som niečo nechutné? 

                 Louis: Aký je Zayn? 

Harry: ??

                Louis: Prečo nie som ako Zayn. Aký je? Aký je keď nie som ako on?

Harry: Nikdy po mne nekričal, nikdy sme sa nehádali, nikdy sa neodul a nikdy mu nič nevadilo. A ty si ešte dosť neskúsený vo veciach ohľadom sexu :)

                 Louis: Nikdy som po tebe nekričal. A prepáč, že ťa mám rád...

Harry: Aj Zayn ma má rád :) 

                 Louis: Do šľaka aj s tebou! Zayn ti nikdy nedá lásku ako ja!

Harry: A k čomu mne je láska? Povieš mi to prosím? Pretože ja si myslím, že mne je v živote láska tak na dve veci. Na holú piču :) 

                 Louis: Nikdy si nechcel mať vlastnú rodinu? 

Harry: Odkedy som stratil moju rodinu, tak zakladať si novú nemienim.

Harry: A aj keby, s tebou nie, pretože som s tebou skončil. 

                 Louis: Teba nič netrápi. Ty sa máš skvele. Zatiaľ, čo ľudia pri tebe trpia!

Harry: Zlato... Trpíš iba ty, pretože si to robíš sám. 

Harry: Zayn, Liam, Kendall, Lou atď, pri mne v živote netrpeli. Ale ty všade vidíš srdiečka a jednorožce. Lenže tak to nie je. Život nie je postavený iba na láske. Keby áno, vieš si to tu predstaviť? Všetci by sa ľúbili až by im z toho preplo a začali by sa zabíjať. A toto nechce nikto. K láske patrí nenávisť. A ak si si myslel, že ja ťa ľúbim, tak mi dovoľ sa zasmiať, ale mýlil si sa. Ja ťa nikdy milovať nebudem, pretože lásku neznášam. Je to úplne nepotrebná vec. Rodinu môžeš mať aj bez lásky. Ako? Pojebeš nejakú jebavú babu a ona otehotnie a bravo si otcom. Na, čo s ňou žiť, keď si dieťa môžte striedať. Láska je zbytočná Louis a aj ty sám si to niekedy uvedomíš. 

                 Louis: A čo to dieťa? To dieťa predsa potrebuje nejakú lásku.

Harry: Myslíš si, že mne niekedy niekto dal lásku? Od decka som bol bitý vlastným otcom. To je naozaj láska. Nedokážem teraz niekoho milovať, alebo cítiť jeho lásku. 

                   Louis: Tak potom to nie je láska, čo je na tomto svete nepotrebná, ale si to ty. 

Harry: Aspoň si sa vyjadril :) A máš pravdu, som nepotrebný, ale iba v tvojom svete pretože som ti ublížil. Vieš čo je ublíženie? Keď ťa niekto zhodí zo schodov :)

                   Louis: Veci máš vonku. 

Harry: WOW! Konečne. Maj sa. 

                   Louis: Harry počkaj! 

                   Louis: Ja ťa ľúbim a ja ti lásky dám koľko len chceš. Ja viem, že ti to v detstve chýbalo, ale ono sa to dá napraviť. 

Správu sa nepodarilo odoslať

                       Louis: Zablokoval si ma? 

Správu sa nepodarilo odoslať

Správy vymazané

Oops! [Larry Texting]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant