¿ 25 ?

1.8K 149 4
                                    

Harry: Vzal si si kyticu červených ruží, no nevyzeral si nadšene.

Harry: Louis.

Harry: Louis.

Harry: Keď ťa nazvem zlato, odpíšeš?

Harry: Zlato.

Videné 14:26

Harry: Prepáč? To chceš počuť? Chceš počuť, ako som zúfalý, pretože neviem, či si stále medzi normálnymi?

Louis píše...

    Louis: Nechcem počuť nič. Nechcem od teba nič iba aby si mi dal pokoj. Nepasujeme k sebe. Sme predsa ako dve puzzle, ktoré proste nejdú do seba. A z dvoch puzzle obrázok nezložíš. Takže je na svete 1000 a aj viac ľúdí, ku ktorým budem pasovať. Možno bola chyba vo mne. Možno ja som tá puzzla, ktorá nikam nezapadne. Možno preto, mám málo priateľov. A ak prídem o jedného. Nebude to prekážať. Pretože praví priatelia so mnou tvoria puzzle obrázok, ktorý dáva zmysel. A možno je tých puzzle dielikov málo, ale každý jeden z nich má zmysel. Každý jeden z nich má city. Nikdy nikto nepovedal, že v puzzle obrázku, je zakázané aby v ňom chýbalo pár kúskov. Doplnia sa. Ako keď máš prázdny pohár od drinku. Vieš si doplniť. Alebo nahradiť. Nahradiť je tá horšia varianta. Ani jeden človek na tomto svete nie je rovnaký. Možno si myslíš, že pre dvojčatá to neplatí, pretože vyzerajú rovnako. Ale aj cez to sú úplne odlišné. Jednu baví spev, druhú zas tanec.

A ak niekoho nahradíš... Nikdy nebude úplne rovnaký. Nech sa snaží akokoľvek. Nejde to. Každý je výnimočmý niečim iným. Všetci sú odlišní. A nejde iba o to, ako sa obliekajú, či sú chudí alebo tuční, pekní či škaredí. Sú odlišný tým ako sa správajú. A nepoznám, alebo o tom možno neviem, dve osoby, ktoré sú úplne rovnaké. Či z vnútra alebo navonok.

Možno ťa už naďalej poznať nechcem. A preto ti to píšem. Ale sám si povedal, že ja a ty nikdy nebude. Tak prečo by ja a ty niekedy vôbec vzniklo? Povieš si, že nevzniklo. Ale ono vzniklo. Vzniklo keď sme sa spojili. Vieš ako to myslím. Boli sme jedna osoba.

Lenže ty si sa z toho vyspal a bolo po všetkom. A si zúfalý? Nemáš dôvod. Si nebezpečný Unknown. Si z psychiatrie, kde si bol mimochodom pred 5-timi rokmi.

Ak by si chcel, pusti si pesničku Alexander Cardinale - Made For You.

Spieva o tom, ako sa spoznali a o tom, že bol vyrobený presne pre ňu. Možno aj ty si stvorený pre niekoho. Iba, že si na to ešte neprišiel. Niekedy, ak teda budeš mať v pláne vychádzať z domu, si povšimneš nejakého človeka. Zahľadíš sa mu do očí a zahreje ťa pri srdci. Budeš z neho/nej nervózny. Tak funguje láska.

Videné 15:03

Vote & Comment!

Trošku som sa rozpísala. Dúfam, že všetci pochopíte Louisovu myšlienku. Popravde nikdy som sa takto nerozpísala. A trochu to zaťahuje aj do môjho života. V podstate som sa vám tu trochu vyrozprávala v roli Louisa. Prosím vás, hlavne ma neriešte a riešte Louisa. 😂

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Where stories live. Discover now