Morning
Harry
Zobudil som sa skôr ako Louis. Je niečo po ôsmej ráno a už nás u mňa čaká plno práce. Včera som stihol zohnať krabice.
,,Louis." Pobozkal som ho na pery. Louis sa trošku pohmýril. ,,Dobré ránko ospalec." Louis sa usmial.
,,To už je ráno?" Spýtal sa.
,,Uhm." Povedal som zvodne. Louis sa posadil. Ja už som aj prezlečený. ,,Počkám u mňa." Povedal som a odišiel som. Hneď ako som prišiel ku mne, prišiel aj Louis.
,,Takže, čo treba?" Spýtal sa.
,,Vypraceš kuchyňu. Tým myslím do krabíc riad. Ja idem do izby." Rozkázal som mu, čo má robiť a on začal. Vyšiel som schody. Šiel som do izby. Začal som vyvliekať povliečky z postele. Paplón a to som dal do krabice s vecmi, čo predám. Zatiaľ to pôjde do pivnice v novom dome.
Vzal som si fixku a na krabicu som napísal veľkým CLOTHES. Oblečenie. Začal som zo skrine vyberať poskladané veci a ukladal som ich so krabice. Všetko sa mi tam pekne vošlo.
Dokončil som všetko, čo sa týkalo izby a kúpeľne. Vystačili mi na to tri krabice. Poupratujem neskôr.
Započul som buchnutie. Rýchlo som vyletel na schody. Louisa som nevidel. Zišiel som schody. Louis sedel za pultom na zemi a prezeral si ruky.
,,Si v poriadku?" Ozval som sa spoza neho. Pomohol som mu vstať.
,,Myslím, že áno." Videl som na Louisovi, že sa to snaží rozdýchať. Dostal šok.
,,Čo sa vlastne stalo?" Spýtal som sa.
,,Nedočiahnem na vrchné poličky, tak som sa chcel vyštverať na linku, no pošmykol som sa." Vysvetlil mi situáciu.
,,Prečo si ma nezavolal?" Zozadu som ho objal.
,,Ja ani neviem, ale tvoj kamarát mi tlačí na zadok." Zachichotal sa Louis. Prisal som sa mu na krk.
,,Vadí to?" Zamrmlal som vzrušene.
,,Máme prácu, Harry." Zasmial sa.
,,Ja tú svoju práve vykonávam." Moje ruky putovali pod jeho tričko.
,,Hej hrdličky." Ozvalo sa od dverí. Odtiahol som sa od Louisa a odtiahol som sa. Liam.
,,Zdar. Potrebuješ niečo?" Spýtal som sa. Louis sa skrýval za mnou.
,,Len, či nechcete pomôcť." Ponúkol sa.
,,Pomoc by sa zišla, ale zvládneme to." Usmial som sa.
,,Ak to Louimu nebude vadiť, na chvíľu si ťa požičiam." Usmial sa Liam. Pozrel som na Louisa. Iba prikývol. Liam ma vyviedol z domu.
,,Počúvaj ma. Zaynovi to úplne preplo odkedy si po ňom navrieskal." Začal Liam.
,,A čo s tým mám ja?" Nechápal som.
,,Volal políciu, vraj ho psychicky týraš." Hovoril potichu aby nás Louis nepočul.
,,Bol si s ním?" Vypleštil som oči.
,,Mal som na výber? Chcel sa zabiť." Rozhodil rukami.
,,Poslal na mňa fízlov?"
,,Nie. To som mu zatrhol. Teda... Vysvetlil som im to. Povedal som, že je opitý." Nervózne si prehrabol vlasy.
,,To je idiot." Zaťahal som sa za vlasy.
,,Však? A vynadal mi, vraj ja za všetko môžem." Uchechtol sa.
,,Tak on sa pomiatol. Prečo ho nedáš na psychiatriu?" Spýtal som sa.
,,Zamkol sa v pivnici. Čím skôr zomrie tým skôr bude pokoj. Aj tak robil len problémy." Podotkol Liam.
,,Nemôžme ho nechať zomrieť. Najdu jeho telo u teba a pôjdeš za mreže." Vysvetlil som mu.
,,Tak čo s ním?"
,,To je na tebe."
,,Ach tak fajn. Držte sa." Usmial sa a odišiel. Vrátil som sa dnu. Louis sa načahoval po taniere. Už vidím ako to rozbije. Rýchlo som šiel za ním.
1:56 AM
Sú už skoro dve ráno a my ešte stále balíme veci z môjho domu. Myslím, že za deň sme toho stihli dosť. Pár krabíc som bol zaniesť do pivnice v novom dome.
Teraz som tam odviezol ďalšie tri a ostatné si nechám na zajtra. Pôjdeme všade vymaľovať na bielo a poumývať všetko a tak.
Došiel som k Louisovi a vyzul som si topánky. Louis bol v kuchyni a niečo tam varil.
,,Idem so sprchy, boo." Volám ho boo. Ani neviem prečo. Príde mi to rozkošné.
,,Zajtra budeš od farby a pôjdeš tam zas." Zasmial sa.
,,Tak, ale hádam nechceš mať v posteli spoteného Harryho." Prišiel som k nemu a zozadu som ho objal.
,,Podľa mňa voniaš pekne." Povedal Louis a varil ďalej.
,,O to nejde Lou." Moje ruky skĺzli na jeho boky a mojim telom som sa dotýkal jeho. Louis sa usmieval. ,,Ide o to aby som nebol prasa." Môj jazyk sa hral s jeho krkom.
,,Mmm... Ako chceš." Povedal Louis. Moje ruky si to namierili do jeho jeansov. Louis ma však zastavil. ,,Neskôr." Žmurkol na mňa. Usmial som sa a spokojne som šiel do sprchy. To, že som vzrušený už nezakryjem.
Vyzliekol som sa a vošiel som do sprchy. Pustil som na seba vlažnú vodu. V týchto horúčavách je to tu neznesiteľné.
Dosprchoval som sa a okolo pásu som si omotal uterák. Vyšiel som z kúpeľne a šiel som rovno za Louisom.
,,Lou. Potrebujem ťa." Povedal som mu. On sa točil.
,,Hm?" Prezrel si ma. Očividne už dovaril, pretože bolo naložené na tanieroch.
,,Potrebujem ťa. Hneď teraz." Louis si zahryzol do pery a oprel ma o pult. Začal ma bozkávať a medzitým mi dal dolen uterák.
Kľakol si na zem a uchopil ho do ruky. Pomaly pohyboval rukou hore-dole. Pevnejšie som sa pridržal dosky. Louisova ruka so mnou robí divy. Šiel som mu povedať, že už budem, no on prestal.
Začal ho lízať a pomaly sať. (Poz.aut. ak by ste chceli vedieť odkiaľ tieto veci viem, tak je to kvôli lnížke Sex Academy Translate. Rozhodne nie z vlastnej skúsenosti :D)
Moje vzdychy sa odrážali od stien. Schmatol som Louisa za vlasy, keď si ho dal do úst. Začal som si určovať tempo. Pevne som v ruke držal Louisove vlasy.
,,Vydrž Lou!" Predral som pomedzi vzdychy. Pustil som Louisove vlasy, pretože som cítil, že to na mňa ide. Louis pokračoval v tempe, ktoré som si zadal. ,,Poď rýchlejšie Lou!" Vykríkol som. Exoplodoval som priamo so Louisových úst. Všimol som si, že nevie, čo má robiť. ,,Prehltni to." Lou ma poslúchol. Na jeho tvári sa objavilo zamračenie. Omotal som si uterák späť. ,,Na tú chuť si zvykneš." Louis vstal a šiel sa napiť.
,,Mal si ma varovať." Napil sa so zamračením.
,,Nikdy predtým sa ti to nestalo?" Zasmial som sa.
,,Nie. Nevedel som, čo mám robiť." Podal mi jedlo.
,,Vyzerá to skvelo." Pobozkal som ho na čelo. Obaja sme sa najedli a pozhasínali sme. Vyšli sme do izby, kde som si ja obliekol boxerky a Louis sa do nich vyzliekol.
Ľahli sme si na posteľ.
,,Dobrú, boo." Poprial som Louisovi, ktorý ma zozadu objal.
,,Dobrú, love." Obaja sme zaspali.
Vote & Comment!
Love ya'll. ❤
VOUS LISEZ
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)