Iyi okumalar...
#DÜZELENDİ
-Ve gün gelecek; hayat şu yorgun yüzüme gülümseyerek bakacak ve diyecek-ki; 'hazır ol güzel kadın, sıra sende'
Yalnızlığın verdiği sessizlik ile
dibin dibine giriyor, Kader sayesinde tekrar gün yüzüne çıkıyordum. Hayatın darbeleri yıkmıştı beni. Enkaza çevirmişti ruhumu, bedenim ise o enkazın altında can vermişti. Kimsenin umurunda değildim, kimse benim ne çektiğimi umursamıyordu. Ve... ben hergün sessiz bir derinliğe çekiliyordum.Bugün ilk iş günümdü. Kader, bana kızmış birazda hırpalamıştı. Artık birbirimizin ailesiydik, ona göre benim evde oturup, Kadere yemek yapmam lazımdı. Tıpkı bir anne edası ile. Elime aldığım telefonumun saatine baktığımda, hazırlanmam gerekiyordu. İlk günden ise geçmek kalmak istemiyordum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Gül kurusu rujumu dudağıma yedirerek güzel bir görünüm sağladım. Uzun, kahverengi saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaparak, yüzümü ortaya çıkarmaştım. Gözlerime beyaz kalem çekerek, büyük gözlerimi daha büyük görünüm verdim. Rimel ile bir kat kirpiklerimin üstünden geçtiğimde işim bitmişti.
İlk iş günüm de çirkin gözükmek istemiyordum. Dar paça, pantolonum ve göbekte bağlanan gömleğim ile uyum sağlamıştım.
Buz mavisi kotuma yakışan beyaz babetlerimi giydim. Gömleğim ile uyum sağlayan babetlerime göz kırptım."Deliriyorsun."
Kader büyük bir kahkaha attığında gözlerimi devirdim.
"Neden deliymişim?"
Elimi kaldırarak, kafamın üstünde çevirdim. Kader giydiği deri elbisesinin üstüne deri ceket alarak yanıma geldi. Parmağı ile dizlerinin bir parmak üstünde olan elbisesini gösterdi.
"Ben sexy, sen tatlı."
Elimdeki, peluşlu hırkamı gösterdi. Hırkamı giyerek fermuarını çektim ve Kadere dil çıkarttım.
"Götüm kıymetli benim."
İki elimle popomu kapatarak daireden çıktım. Kaderde benim ile beraber çıktı. Ellerimi hırkamın ceplerine sokarak asansöre yürümeye başladık. Kader asansörün düğmesine bastığında onu süzüyordum! Bir kız ancak bu kadar sexy olabilirdi.
Daha yeni gördüğüm şey ile tüm dikkatim Kaderin kaşına isabet aldı!
"Piercing takıyorsun. İnanamıyorum."
Parmaklarım ile Kaderin kaşını elledim. Yüzünü buruşturan arkadaşım ile bende kaşlarımı çattım.
"Daha yeni deldirdim bombastik! Sakın bana öğütler verme!"
İşaret parmağı ile dudaklarıma baskı uyguladı. Gelen ses ile asansörden çıktık. Kaşlarımı çatarak Kadere baktım ve çıkışa doğru ilerledim!
'Hani birbirimizin ailesiydik, ama bana bir şey söylemeden kendi aklınca işler yapıyordu!'
Aklım bana oyun oynadıkça gözlerim doluyordu. Ben ondan habersiz bir adım dahi atmıyordum ama! Popoma yediğim şaplak ile gözlerim kocaman açıldı! Arkama döndüğümde Kader ellerini ağzına kapatmış gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanfictionHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...