K.Y(18.BÖLÜM)

723 94 83
                                    

İyi okumalar...

Teşekkür ederim. Verdiğiniz ve yaptığınız tüm oylar için, o güzel yüreğizden daha sonra o parmaklardan öperim.

Buram buram sen kokuyor her yerim.

Sizlere bir sürpriz im var🙈🙈 Bu bolumu o güzel gözleriniz için,  Buna nasıl karar verdim bilmiyorum. Ama bence güzel olacağını düşünüyorum. Sizleri seviyorum ♡♡
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Acının tarifi olmaz, kalbinin ne zaman kimin için çarpacağıda. Aşk gelirse, mutlu olursun yalanıda saçma. Sevgisiz büyüyen bir çocuk, aşka inancını yitirir.

Bunları, bu yaşıma kadar yaşadığım tecrübelerle edindim. Sevilmeyecek kadar çirkin bir insanım. Kendimi, fazla yakışıklı bulmuyorum. İyi bir yeteneğim yok. Sadece rap yapmaktan başka birşeye sahip değilim.

Odamda tek başıma, takılıyor, oyun oynayarak zamanımı harcıyordum. Önümüzdeki ay fazlasıyla sıkı çalışacağımız için, Bang Shi Hyuk 2 gün dinlenmemiz için izin vermişti. Ne kadar nefret etsemde, bizler için gelen o kadar ARMY'i hayal kırıklığına uğratmak istemezdim.

Kapımın büyük bir gürültüyle açılması, sadece gözlerimi devirmeme sebep olmuştu. Jimin ve Tae bana kaçamak bakışlar atarak, birbirlerini öne itiyorlardı.

"Ya! Ölmek mi? İstiyorsunuz?"

Jimin ve Tae ellerini iki yana sallayarak cevap vermişlerdi. Sinirlendiğimi hissettiğimde ise Jimin hemen söze giriş yapmıştı.

"Hyung, birazdan ramen yemeye gideceğiz."

"İki saattir, bunun için mi kıvrandınız?"

Jimin ve Tae, bana tebessüm edip koşarak odamdan çıkmışlardı. Gülümseyerek, ayağa kalktım ve gardolabımın önüne geçtim. Fazla oyalanmadan, diz kapakları yırtık bir jean ve bol bir t-shirt giyindim. Hava ne kadar soğuk olursa olsun. İçim yanıyordu benim. Çekmeceden, maske ve şapka alarak odamdan çıktım. Üyelerde benim gibi, jean ve t-shirt giymişlerdi.

KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin