K.Y(8.BÖLÜM)

980 162 222
                                    

İyi okumalar...

#DÜZENLENDİ

Zamansızdı herşey. Bana gelişin ve benden gidişin.

Kalbim şaha kalıyordu! Bu heyecan beni terletirken gelen soru ile yerin dibine girdim!

"Birşey diyeceğim; Nasıl 2 ayda gögüslerini büyüttün?"

Buğday tenim kırmızıya dönerken sinirli bakışlarımı daha yeni tanıdığım, Min Yoongi'ye sabitledim.

"S-sen?"

Rahat tavrıyla bacak bacak üstüne atıp, parmağını dudaklarının üzerinde gezdirdi. Daha sonra tekrar bana baktı ve eğilerek kulağıma doğru tekrar fısıldadı.

"Camını ve perdeni kapatmayı unutma Mi-Ok."

Aklıma düşen anılar ile gözlerimi sadece masaya sabitledim.

-Üstümde ki gömlekten ve pantolandan kurtularak pijama takımımı giydim. Garip bir şey hissetmiştim. Sanki izleniyordum, açık olan penceremden karşı binaya baktığımda birisi hızla perdesini çekmişti.-

Kaşlarımı iyice çatarak Yoongi'ye baktım.

"Seni, adi piç kurusu!"

Bağırarak ayağa kalktığımda Kader de benimle beraber ayağa kalkmıştı. Yoongi kaşlarını çatarak bana baktığında masada duran çantamı ve kabanımı alarak çıkışa doğru ilerledim. Kader arkamdan gelerek kolumu tutup kendine çevirdi.

"Ne oldu Kübra?"

Kaşlarını çatarak bana baktı. Gözlerim yavaşça dolmaya başladığında gözlerimi havaya doğru kaldırdım.

"Yok birşey, sadece eve gitmek istiyorum."

"Birşey olmadığı halde hem gecemi mahvedip? Hemde Min Yoongi'ye küfür mü ettin? Neden Kübra?"

Kolumu sertçe Kaderin elinden çekerek, iki adım geriye gittim.

"Bilmediğin birşeye burun sokma Kader! Hem ben senin geceni değil o çok savunduğun, Min Yoongi mahvetti!"

Kader tuhaf bakışlarını bende sabitlerken, çantamdan çıkarttığım anahtarı Kadere verdim.

"Beni 2 ayda tanımadıysan birşey diyemem. Eşyalarımı yarın almaya geleceğim."

Arkamı dönüp koşarak lokantadan uzaklaştım.

Gözyaşlarım arsızca gözlerimden akarken, bir kere daha yanlızlığın dibine vurmuştum. En yakın arkadaşım dediğim insan! Gecesini mahvetmekle suçlamıştı beni. Halbuki söylemiştim ona! Gelmek istemediğimi. Yüzlerce kez, kötü hissediyordum. Yanlız, çaresiz ve kimsesiz.

KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin