İyi okumalar...
#DÜZENLENDİ
Satır ara yorumları unutmayınız...♡
Eskiden sesin titrese nefesim kesilirdi. Şimdi ölsen, en fazla eşitleniriz.
Küçükken, annemi ve babamı peri masallarındaki, gibi tanışıp evlendiklerini hayal ederdim. Tüm zorlukları, birbirlerini deli gibi sevdikleri için katlanıyorlar, zannederdim.
Ama her şeyin, sadece zoraki bir gerçeklik olduğunu öğrendiğimde, aşka olan inancımı kaybetmiştim.
İnsan hiç aşk tan? Korkar mıydı?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Bombastik! Neden bana kızıyorsun."
Sinirle kahvaltı tabağını masaya koyduğumda, Kader korku ile yerinden sıçramıştı. Gözlerimi devirerek, kaynayan çayın altını kapatıp onuda masaya koydum.
"Kübra. Biliyorum kızgınsın, ama yemin ederim o akşam söylecektim."
"Sus ve kahvaltını yap."
Oflayarak masaya oturdu ve çatalı siyah zeytine hırsla batırdı. Aslında bende haksızdım. Ona karşı büyük bir pişmanlık içimi kemiriyordu.
"Yoongi beni öptü."
Kader bana şaşkınca baktığında, çatalımı bırakarak ellerimi çenemin altında birleştirdim.
"N-ne? Nasıl öptü? Dudaktan mı? Böyle mi?"
Kader dudaklarını büzerek, işaret parmağı ile gösteriyordu. Kafamı olumlu anlamda salladığımda, Kader ayağa kalkarak dans etmeye başladı.
"Biliyordum be! Birisinin, sonunda senin kalbini çalacağını."
"Ona aşık olduğumu söylemedim. Sadece öptü."
Kader yanıma gelerek, yanaklarımı sıktı. Yerine geçti ve heyecan ile dudaklarını araladı.
"Ee? Nasıl öptü? Türk erkeği gibi ? Yoksa Amerika erkekleri gibi mi?"
Elime aldığım siyah zeytinin, Kadere fırlattığımda kahkaha atarak eğildi.
"En azından, hayvan gibi öpmedi."
Kastettiğim şey, dün gece deliler gibi öpüşmeliriydi. Kader omuzlarını silerek kahvaltısında devam etmişti.
"Vallahi, gelmeseydin yatağa atardım."
İçtiğim sıcak çay genzimi yakarken, Kader çoktan masadan kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanfictionHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...