Keyifli okumalar...
Multi; Düğün elbiseleri ve Gelinlik🙈🙈
Adam kirpiklerine mısra yazdığı kadını terk etti. Son bir satır; Kirpikler sözde, gözü kirden pisten korurdu. Oysa beni senden koruyamadı...
Yoongi'den;
Bu gece bir yıldız sadece benim için kayacak, ve ben seni dileyeceğim.
Gözlerim yavaşça, yanımda heyecanla parmaklarıyla oynayan kadınıma kaydı. Şu an, BigHit şirketinde PD'nimin karşısındaydık.
"Türkiye, bu tag'ı başlatmasıyla beraber, Güney Kore interneti bu olayı konuşuyor. Sanırım, Kore halkıda yavaş yavaş kabullenmeye başladı."
Biliyordum! Sevdiklerimizin, bizi yarı yolda bırakmayacağını her halükarda elimizden tutacaklardı.
PD'nim bize izin verdiğinde, odadan mutlu bir şekilde çıkmıştık.
Kübra'dan;
"O zaman, hemen düğün hazırlıklarına başlayım ? Hu Yaren sen nedersin ?"
"Şapşal! Seninle sonuna kadar varım!"
Hepimiz kahkaha attığımızda, Kader sıkıca Jin'e sarıldı.
"Asker'e gitmek zorunda mısın?"
Hüzünle Kadere bakarken, Yoongi nin birden sinirlenip yanımızdan ayrılmasına şaşkınlıkla baktım! Kimse bir şey dememişti ki ? Bende koşarak peşinden gittiğimde, duvarın dibinde çökerek transa geçmiş gibi sadece karşı duvara bakıyordu.
"Yoongi, neyin var?"
Bende yanına çökerek, büyük ve pürüzsüz ellerini tuttum. Gözleri hafif dolmuştu. Kaşlarımı çatarak, elimi çenesine koydum ve yüzünü yüzüme çevirdim.
"Kübra, ben askerlik görevimi yapamayacağım. Bunun için, beni eksik görmeni istemiyorum."
Bu sefer, kaşlarını çatan taraf ben olmuştum.
"Saçmalama Yoongi! Ne eksikliği?"
Yoongi kafasını, iki dizinin arasına aldı ve boğuk bir şekilde konuşmaya başladı.
"Bilmiyorum! Ben askere gidemeyeceğim. Çocuklarıma anılarımı anlatamayacağım."
Elimi Yoongi nin, saçlarıma daldırarak okşamaya başladım.
"Sen, ne manyak bir adamsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanfictionHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...