İyi okumalar...
Ve kadın...
Acıdan inleye inleye, uykuyakaldı.
Uykusunda bile sordu;"Hak ettim mi?"
#DÜZENLENDİ
Acılarımı sarıp gitseydin, kalbimi de alıp. Şimdi ne senden eser kaldı, ne benden ben kaldım. Mutlu ol adam, ben bir kez daha sayende ölümü tattım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.~1 ay sonra~
Derince soludum havayı. Bugün iş günümde tatildi. Kader ile aynı yerde çalışıyorduk, beni herkese ortak olarak gösteriyor ama odasında bütün dosyaları bana geçiriyordu.
Kafamı iki yana sallayarak, boş düşünceleri salıverdim. Veranda da, sallanan salıncağa oturdum. Elimde ki sıcak kahvemden bir yudum alıyor, daha sonra ise manzaranın tadını çıkartıyordum. Yaz ayına girmiş bulunuyorduk, bu benim kahve içmeme engel değildi. Sadece arada, kızların garip bakışlarına maruz kalıyordum o kadar.
Herşey rayına oturmuştu. Artık mutluydum, umutlu. Deli gibi, sevdiğim bir adam vardı. Bir deli tarafından seviliyordum. Karla ve Jimin aşkı, tahmin ettiğimden daha çabuk oldu. Bir ara, onları ararken balkonda birbirlerine sarılırken basmıştım. En azından masumdular, Kader gibi çocuğun üzerine çıkmamıştı. Bu durum beni gülümsetirken, bir an aklıma Yoongi'ninde evde olduğu geldi. Kahvemin son yudumlarını içtikten sonra ayağa kalktım.
Bardağı mutfağa bırakarak, odama ilerledim. Hafif terlemiştim ve kesinlike bu kıyafetler ile rahat edemeyecek kadar titizdim. Üzerimde ki kokuşmuşları çıkartıp, gardolabıma ilerledim. Karla ile aynı odada kalıyorduk, bu beni rahatsız etmiyordu. Tabi ne kadar deli yattığını unutmuştum. Gardolabımdan, göbek üstü mavi bir gömlek çıkartıp, altına da iki parmak yukarıda koyu bir jean çıkartıp giyindim.
Nedense bir sıkıntı vardı içimde, hayr olsun diyerek derin bir nefes aldım. Odaya Karla girdiğinde gülümseyerek baktım.
"Unnie? Hazırsan çıkalım?"
"Hazırım birtanem, bugün nedense çok sessizler fark ettin mi?"
Karla da, telefonuna bakarak beni onayladı. Saçımı tepeden topuz yaparak odadan çıktık. Kader, Yaren ve Eslem bizi kapıda bekliyorlardı.
"Nedense, içim de bir sıkıntı var."
Yaren parmak arası terliklerini giyerek dışarı çıkmıştı. Bugün ortamın havası kasvetliydi. Düşüncelerimi, tekrar kafamı sallayarak yok ettim.
Üyelerin dairesine geldiğimiz de, kız'larla birbirmize baktık. Elimi kapıya yaklaştırıp, yumruk haline getirdim ve vurmak için uzattım. Daha tokmağa değmeyen elimle, kapı kendiliğinden açılmıştı. Kaşlarım istemsizce çatılırken, eve girmek için haraketlendim.
"Ne yapıyorsun! Ya içeride sasaeng varsa?"
Sinirli gözlerimi Kadere çevirdim. Evin içerisine kuşku ile bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
Fiksi PenggemarHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...