K.Y 24.BÖLÜM

522 69 53
                                    

Keyifli okumalar...

Bol bol yorum yapmayı unutmayın sakın🙈🙈

"Güzel sevmek" çok sevmekten, yüzlerce adım önde.

Yoongi'den;

Siz hiç ölüm ve yaşam arasında kaldınız mı? Tutunmak için bir sebep aradınız mı? Bende aramamıştım artık. Çünkü, tutacak her hangi bir dalım yoktu.

Kübra'nın intihar ettiğini duyduğum anda, tedavileri ret etmem bir olmuştu. Onsuz bu dünyanın bir anlamı olamazdı.

Yaşanmışlıkları silemiyordu insan. Tıpkı kalbimde ki yara gibi. Küçücük bir umudun, beni buraya bağlaması ise bir mucizeydi.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kübrayı karşımda, şaşkınlıkla bana baktığını görünce, tutmayan bedenime rağmen ayağa kalkmak için çabalamıştım. Ta ki, büyük bir sarsıntıyla, bacaklarımın beni tutmamasıyla gözlerimi sıkıca kapatarak, kendimi yere bıraktım.

Belimde ve göğsümde hissettiğim baskıyla beraber, gözlerimi aralanırken bana tebessüm eden kadına baktım.

"Düşersen, tutacağımı söylemiştim."

"Tutamadığım halde."

Gözleri dolarken kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Tuttun, beni bekle diyerek, yıkılmamamı sağladın."

Gözlerim onun gözlerine sabitlerken, beni düzelterek yatağa oturttu. Elini tutarak yanıma oturmasını sağladım. Elim kazıttığı saçlarına giderken, yutkundum.

"Saçlarına ne yaptın? Ben en çok saçlarına aşık olmuştum."

Restauranttaki hali aklıma gelirken, heyecanla eğilip kalkması, parlak saçları daha çok çekici gözükmüştü gözüme. Kübranın da elleri, benim kazıtılmış saçlarıma değdi.

"Bende, senin saçlarını çekmeyi çok seviyordum."

Herkes kahkaha attığında, kapı açılmıştı, doktor elinde dosyayla içeri giriş yapmıştı. Hafif tombul, kısa boylu bir kadındı. Yanıma gelerek, beni yatağa geri yatırdı. Bir kaç soru sordu.

"Kendini nasıl hissediyorsun?"

Kübra elimi sıkıca tuttuğunda, o an bütün yorgunluğum kuş tüyü gibi hafiflemişti.

"Çok iyi hissediyorum. Sadece bedenimi kontrol edemiyorum."

Doktor dosyasına birşeyler yazarak terkar bana döndü.

KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin