Keyifli okumalar...
Aşkın evveli muhabbettir ve belki ahiri de... Ki ben seni dünyalık sevmedim,
7 ay sonra
Kübra'dan;
Huzurun sesi...
Kalbimde dolaşan, her hücreme seslice müjdeyi haber veren o ses.
Şuan çardakta Yoongi'nin göğsünde, söylediği şarkıyla mest oluyordum. 7 ay olmuştu, korkularımın üzerine kocaman bir çizik çizmiştim artık. Aşk'ın bu kadar güzel olduğunu bilseydim, daha önce bu eylemi yapmış olurdum.
"Neden gülüyorsun?"
Yoongi, elini saçlarıma getirerek okşamaya başladı. Derin bir nefes alarak, kafamı kaldırdım ve Yoongi'nin muazzam gözlerine baktım.
"Neden, daha önce aşık olmadığımı düşünüyorum."
Yoongi gergince kendini dikleştirdi. Kendimi ondan çekerek, bakmaya başladım.
"Nasıl yani?"
Kaşlarını çatarak, bana bakmaya başlamıştı bile. Söylediğim şeyleri yanlış anladığını, o an anladım. Kahkaha attığımda, Yoongi huysuzca mırıldanmıştı.
"Ne gülüyorsun! Soruma cevap ver!"
Yoongi dudaklarını büzerek, bahçe kapısına bakmaya başladı. Kahkahamı durdurak, Yoongiye yaklaştım ve yanağını kocaman öptüm.
"Delisin sen! Ben sana neden ilk başta, aşık olmadım diye kendimi sorguluyordum."
Yoongi kafasını olumsuz anlamda sallayarak güldü ve bana döndü. Eli yanağımda gezerken, gözleri gözlerimin içinde kaybolmaya başlamıştı bile.
"Aslında olmuştun. Benim sana olduğum gibi?"
"Anlamadım?"
Dediğimde, Yoongi derin bir nefes aldı ve vücudunu tamamen bana döndürdü.
"Ramen restaurant'ında, seni ilk gördüğümde heyecanla eğilip kalktın-"
İşaret parmağıyla, saçımın bir kısmını doladı ve burnuna götürerek kokladı.
"Saçların ahenkle dans ederken, yanağında çıkan kocaman gamzelerin dikkatimi kesti. Önce saçlarına, daha sonra ise gamzelerine aşık oldum. Yanımdan geçerken, bilmediğim kokun ilişti ciğerlerime."
O anı yaşıyormuş gibi gözlerini kapattığında, lafını ben devraldım.
"Gözlerin gözlerime değince, o an o karanlıkta kaybolmak istedim. Ömür boyu, kahverengi ve siyah karışımı olan bu gözlerde kaybolmak istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanficHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...