K.Y (27.BÖLÜM)

324 57 31
                                    

Keyifli okumalar...

Ne güzel söylemiş Cemal Süreyya;

"Bir Kadın ağzı ile gülmez. Gözlerinin içi gülüyorsa gülüyordur."

Kübra'dan;

Koşuyorduk! Kim olduğunu bilmediğim adam, bileğime daha çok sıktı ve arka kapıdan çıktık. Derin nefesler alarak, bileğimi kurtarmaya çalıştım. Önümüzde ani frenle duran araba ile yüksek bir çığlık atmıştım.

"İmdat! İnsan kaçırıyorlar!"

Bağırmamla, arabanın arka tarafına fırlatılmam bir olmuştu. Acı ile kıvranan kaburgalarımla, ağzımdan küçük bir inleyiş kaçtı. Maskeli adam, şoför koltuğunda ki adamı kaldırarak kendi geçti. Elim arabanın kilitine giderken, duyulan kilitleme sesiyle gözlerimi belerterek maskeli adama baktım.

"Kimsin! Yoongi seni bulursa ebeni s-"

"Kes sesini!"

Sert sesi kulaklarıma baskı yaptığında, kelimeler boğazımda yumru oluşturmuştu. 'Umarım, Yoongi yokluğumu fark etmiştir.'

1 saatlik, araba yolcuğundan sonra iki katlı, bahçeli bir evin önünde durmuştuk! Maskeli, kapıları açarak arabadan indi ve benim olduğum yere geldi. Kapıyı açarak, tekrar bileğimden tuttu ve sertçe beni arabadan indirdi. Beni arkasında peşi sıra sürüklerken, kafasından maskeyi çıkartmıştı.

Arka siluet'i belli olan adamdan, burnuma doluşan bebek kokusuyla olduğum yerde kaldım!

"Y-yoongi ?"

Benimle beraber oda durunca, boşta kalan sol elimi yumruk yaparak sırtına geçirdim.

"Delirdin mi? Be adam! Ne kadar korktuğumun farkında değil misin?"

Sesim sona doğru çatlamıştı. Hazırda bekleyen gözyaşlarım, teker teker düşmeye başlamıştı bile. Küçük bir hıçkırık ağzımdan kaçtığında, Yoongi kollarını etrafımda sarmıştı.

"Sadece küçük bir sürpriz yaptım! Hadi ama, tamam özür dilerim."

Kollarımı Yoongi nin sırtına çıkartarak, sıkıca sarıldım. Ellerimizi birbirine kenetleyerek eve doğru adımladık. Kapının önüne geldiğimiz de, Yoongi elimi bırakarak, arkama geçti.

"Kapıyı ."

Olumlu anlamda kafamı sallayarak, elimi kapı tokmağına götürdüm ve aşağı doğru oynattım. Kapı küçük bir gıcırdamayla açılırken, Yoongi ellerini belime geçirerek, arkamdan bana sarıldı. Kapı tamamen açıldığında, ağzım açık kalacak şekilde aralandı!

KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin