İyi okumalar...
Severek ayrıldık! Ayrılarak sevdik.
Multi; Elbiseler 🙈🙉🙈
》1 ay sonra《
"Bombaaaaaaaaaastik."
Uzaklardan Kaderin sesi geliyordu.
Ya da ben rüya görüyordum, tam olarak açılmayan uykuma devam ederek zihnimi tüm gerçekliklere kapattım.
"Uyaaaaannn!"
Belimde hissettiğim ağırlık ile yüzümü buruşturup, Kaderi sırtımdan fırlattım. Gerçekten yiyipte kilo almayan! Ama hayvan gibi beslenen bir domuz ile yaşıyordum.
"Kızım kalk! Bu akşam yemeğe davetliyiz."
Kader şakıyarak söylediği cümlelere içimden göz devirerek karşılık verdim. Kendi davetine benide çağırıyordu aklı sıra. Bugün izin günümdü ve Kaderi çekemeyecek kadar yorgundum.
"KÜBRA! Kalk bak beni çileden çıkartma."
"Uyku, Uyku, Uyku."
Diyerek mırıldandım. Yorganı üstemden çeken Kadere, gözümün tekini açarak tepki gösterdim.
"Kader! Müstakbel kocamı verir misin?!"
Sinirle soluyarak elinde tuttuğu yorganın ucunu tutup üstüme tekrar serdim.
"Kübra, beni yalnız bırakmayacaksın değil mi?"
"Seni bırakırım, ama yatağımı bırakmam."
Kader büyük bir of çekerek kendini benim yatağıma attı. Biliyordum! Başımın etini yiyecek ve beni zorla o davete götürecekti.
"Kübra, Jin ile yakınlaşmamı sağlayacak bir fırsat geldi. Ama bunu seninde değerlendirmeni istiyorum."
"Daatt. Yanlış ben Jin'e sarkıntılık etmem."
Kader, eliyle kafamı bir tane vurarak beni susturmuştu.
"Onu demiyorum Kübra! Belki sende birisiyle sevgili olursun?"
Kahkaha atmaya başlamıştım. Ben ve sevgilicilik?
Çok büyük hayellerin kıyısındaydı Kader. Parmağımı bükerek Kaderin alnına vurdum.
"Bu hayaller ile sadece denizde boğulursun."
"Niye be? Belki aşık olursun?"
Aşk? Gerçekten böyle bir kavram var mıydı? 3 kelimeden oluşan ve herkes için mutluluk hissi veren, bu cümle?
Aşkın katı haline hiç rastlamamıştım. Dizilerden gördüğüm kadarı ile vıcık vıcık olan bir kavramdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanficHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...