Keyifli okumalar...
Birşey olmuş sana;
Gülüşlerini yarıda kesip, uzaklara bakmanın başka bir anlamı olamaz.
Yoongi'den;
Küçük bir kelebeğin, gökyüzünde verdiği tüm savaşlardan galip gelmesiyle, kavuştuğu papatyası olmuştu.
Tıpkı benim verdiğim ve senin verdiğin tüm zorluklara, nimet olarak bana sunulman gibi.
Kalbimin acısından çok, senin yokluğun yakmıştı içimi. Yoktun, yanı başımdaydın ama sana uzanamayacak kadar acizdim. Ellerini tutamayacak kadar yorgun...
Şuan ise, yatakta şuursuzca yatan bedenine bakıyorum. Bahçede uyuyakalmıştık. Ne kadar da normal bir çiftiz ama! Kızaran yanakların seni daha tatlı kılarken, hasta olmana ayrı gıcık kapıyordum. Can'ının yandığı her salise, canımdan can gidiyordu.
"Hyung, Namjoon gitmemiz gerektiğini söylüyor."
Jimin yanıma gelerek, elini omzuma koydu. Ellerimin arasında, ateş gibi yanan minik ellerinin tüm parmaklarına öpücük kondurdum. Tıpkı, benim komada olduğum zaman parmaklarımı öptüğü gibi...
"Kader, Kübra sana emanet. En ufak bir şey olsa bile beni ara."
Kader olumlu anlamda kafasını salladığında, oturduğum yerden ayağa kalktım. Kübraya kısa bir bakış atarak, odadan Jimin ile beraber çıktım. Kapının önünde, valto atan üyelerle beraber içimde ki sıkıntı daha çok büyümeye başladı.
"Hyung, Armyler kabul etmezse? Of içimde ki sıkıntı kocaman oluyor."
Jungkook üst üste konuşunca, hepimizin ters bakışlarıyla karşılaştı. Cidden bu çocuk ne kadar korkaktı. İçindeki endişeyi anlaya biliyordum, bende onun gibi endişeliydim. İnanıyordum, Armylere her hangi bir sorun çıkarmayacak ve daha çok bize destek olacaklarını biliyordum. Öyle umuyordum...
.
.
.
.
.
.
.1 hafta sonra...
Uçsuz bucaksız bir tehlikenin içinde kol geziyorduk artık. Söylenmiş ve bitmişti, umduğum gibi olmamıştı hiç birşey. Şu an, hepimizin tehdit mesajları alıyor olması ne kadar da ironiydi?
Hepimiz 1 hafta içerisinde, evlerimizi değiştirir olmuştuk. Bunun unutulması zaman alacağını biliyorduk. İnsan üzülüyordu, sevdikleri kişilerden destek yerine, tehdit edilmek kadar kötü birşeyin olmadığını daha iyi anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020
FanficHayaller#10 "Hayalimsin." Saçlarımın arasına nefesini bırakarak daha sıkı sardı cılız bedenimi. Eli sırtımda bir aşağı bir yukarı çıkarken kokusunun verdiği huzurla kapadım gözlerimi. Bu ülkeye başka hayaller için gelmiştim! Ama en büyük hayalimi bu...