K.Y(16.BÖLÜM)

784 104 157
                                    

İyi okumalar...

#DÜZENLENDİ

Multi; Kübra'nın elbise

Satır arası yorumlar yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum ♡

Sesin bana sunulmuş bir mucize...

Aşkın gerçek olduğunu inanmazdım, o hayatıma girdiğinde, onu sesine ihtiyaç duyduğumda. Onun gözlerini aradığımda ve onun sevgisini hissetmek istediğimde. İşte o an anlamıştım aşkın ve sevginin var olduğunu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yatağımda bağdaş kurmuş otururken, bir yandanda tırnaklarımı kemiriyordum. Deli cesaretle Yoongi ye 'eğer müslüman olursan, seninle evlenirim.'

Derken, aklım neredeydi bilmiyordum. 1 hafta neredeyse evden çıkmamıştım. Kader birşeylerin ters gittiğini söylesede, ona bir şey çaktırmamak için sadece kendimi zorluyordum. Eğer gerçekten dediğim şeyi yapmış olasılığı varsa! Bence yapmamıştır.

Gerçekten onunla sevgili olmayı kafamda yorumlamış daha sonra ise saçma bulmuştum. Ben aşkın nasıl bir his verdiğini bilmiyordum. Yada neye bağlandığımın. Gerçekten seviyorsam, bunu nasıl anlıyacağımıda bilmiyordum. Büyük bir of çekerek, yatağın içinde yuvarlandım.

Kapımın tıklatılmasıyla, kafamı bedenimle bir olmuş yorganın içinden kaldırdım. Saçlarım birbirine dolanmış hepsi yüzüme gelmişti.

"Gir!"

Bir elim ile saçlarımı arkaya atmaya çalışırken, diğer elimle'de yorganı üstümden atmaya çalışıyordum.

"Kübra? Müsait değilsin galiba."

Yaren kafasını kapıdan içeri sokmuş bana bakıyordu.

"Gel gel müsaitim, sadece yorgan beni bırakmıyor."

Elim ile yorganı gösterdiğimde, Yaren büyük bir tebessümle yanıma geldi. Yorganın bir ucunu tutarak üstemden çekmesiyle almıştı.

"Ay, Allah razı olsun ya."

"Önemli değil, aslında seninle bir şey konuşucaktım. Akşam yemeğinde konuşamadık. "

Bileğimdeki tokayla, dağınık olan saçlarımı gelişi güzel topuz yaptım.

"Evet, seni dinliyorum kuzum."

Boğazını temizleyerek bana baktı. Birşey söylemek istiyordu, ama söyleyeceği şeyi bir türlü ağzından çıkaramıyordu.

KORELİ YILDIZIM #WATTYS2020 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin