호14:Geçmiş ve Bugün

1.7K 189 209
                                    

Hye Ji kısmını medyadaki şarkı ile okuyun lütfen♡

                               》¤《

Hye Ji

"Son nefesimi alıyormuşum gibi hissediyorum.."

Dün gece deli gibi içtiğim için tüm seslere kapalı olan bilincim tanıdık ses ile yavaşca açılırken dudaklarımda oluşan tebessümü hissediyordum.

Bu hissi seviyordum.

"Son adımımı atıyormuşum gibi hissediyorum.."

Ne zaman kötü bir şey olduğunda içsem sabahımı baş ağrısı değil ilaç gibi gelen ses karşılıyordu. Onun sesini duyduğumda beynim pelte hâline dönüyordu ve daha fazlası için yalvaracak duruma geliyordum.

Bir insanın sesine ihtiyaç duymak bambaşka bir açlıktı.

Jungkook'un bugün bana fısıldadığı şarkıyı dinlerken fark etmiştim ki, sözleri çok tanıdık geliyordu.

Sanki silinen geçmişimde bir yerlerde bana hitap eden bir melodisi vardı ve hatırlayamamak sinirlerimi bozuyordu.

"Döktüğüm tüm göz yaşlarına bak
Sakladığım tüm sözlere bak.."

Zihnime sinsice yayılıp tüm vücudumu titreten sesi yavaşça silikleşirken gözlerim
kendiliğinden açıldı.

Sarhoşluğu hâlâ üzerimden atamayan bedenim dün geceyi hatırlamaya çalıştığı ama yapamadığı dakikalarda yerine geldiğinde yattığım yatakta doğruldum ve etrafa baktığımda yabancı bir yerde olduğumu fark ettim.

Korku bütün vücudumu gafil avlamak üzereydi ki, Jungkook'un sesini duymamla derin bir nefes verdim ve kapının dışından gelen sesi dinlemeye başladım.

"Merak etme hyung, onu kırmam."

Telefonda konuştuğunu anladığım dakikalarda zihnimde yeni sorular belirginleşti;
Kırmayacağı kişi ve hyung'u kimdi?

Başımı iki yana sallayarak sadece Jungkook'un sesine odaklanmaya çalıştım.

"Yanında olamam hyung, bu  kardeşimin yıkımı olur. Ona hâlâ
değer veriyorum."

Jungkook'un her bir cümlesiyle zihnimdeki soruların sayısı artmıştı.
Beynim sorular yüzünden bütün yetkisini kaybetmişti sanki; vücudumu ve düşüncelerimi
kontrol edemiyordum.

Sesine odaklanamadığım için küfür mırıldanacağım sırada Jungkook son cümlesini öyle bir dile getirdi ki, benim sonum oldu.

Benim son kez şarkı yazdığım
gün oldu o gün. Son kez barda içki içtiğim, son kez aşık kaldığım gündü.

"Oh, sen benim her şeyimsin hyung, seni seviyorum."

Flashback:
"Kookie, sana şarkı yazdım,
dinlemek ister misin? Piyano
çalarak söyleyeceğim hem de!"

Sosyofobi; MygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin