호15: Güzel

1.7K 186 200
                                    

Hye Ji kısmını medyadaki şarkıyı
dinleyerek okuyun👍
》☆《

Hye Ji

"Oh..uyanmışsın."

İki saniyelik gözlerimiz birleştiğinde yutkundum ve ruhumun
ona doğru çekildiğini hissederken "Evet.." diyebildim sadece.

Dakikalar önce kendime Jungkook'un eşcinsel olduğunu sindirtmeye çalışsamda şuan sadece çalışmakla kaldığını fark etmiştim.

Nutkum tutulmuştu, konuşamıyordum. Hayatımda hep oklarımı hep imkansızlık dartlarına atardım ama ciddi ciddi on ikiden vurduğum ilk andı.

Eşcinsel birine aşık olmuştum.
Hem de, aşık olan eşcinsel birine.

Dudaklarımdaki kuruluğu çözebilecek şeyin sorularım olduğunu fark ettiğimde ona soru sormak amacıyla araladım dudaklarımı.

"Dün gece n'oldu?" dediğimde bana garip bir gülümseme ile bakan yüzü daha garip bir hâl aldı.

"H-hiçbir şey, sadece bankta uyuya kaldın ben de evini bilmediğim
için evime getirdim.."

Ruhsuzca kıkırdadım. İyi bir oyuncu değildi. Kekeliyordu ve yüz ifadesini saklamayı becerdiği söylenemezdi.

Boşverdim.

"Tamam, ben gideceğim." diyip arkama döndüğüm anda kollarımda bir tutuş hissettim, saniyeler sonra ise onun kolları arasındaydım.

Kalbim onun kokusu ile hızlanırken vücudum tam tersine sakinleşmişti.

Ondan uzaklaşmak için attığım ilk adımda başarısız olmuştum.

Boşverdim, tekrar.

Ben onun kokusuyla sarhoştan farksızken "Gitme..kahvaltı yapalım, seni aç göndermek istemiyorum." dediğinde bu sefer seslice güldüm ve tıkanmış nutkumu en güzel açacak soruyu sordum.

"Söylesene..düz müsün?"

Önce sırtımdaki dokunuş
yok oldu, sonra nefesleri. Sadece gözlerimiz dokunuyordu ama ben yavaş yavaş gözlerimle beraber kalbimdeki dokunuşu da
yok ettiğini hissediyordum.

Yutkundu, göz temasımızı kesti ve mırıldandı.

"H-hayır."

Dudaklarım acı dolu bir gülümseme ile işgal olmuşken "Güzel."
diye mırıldandım.

Başka bir şey demesine gerek kalmamıştı, sadece gidişlere yol açan bir cevaptı bu. Ben de, gittim.

Ondan uzaklaşmak için
attığım ikinci adımda başarılı olmuştum.

Kafamı dağıtmak için kulaklıklarımı taktığımda rastgele çalan şarkının şuan beni anlattığını fark ettiğimde gülümsedim.

Aşk, güzeldi.
Onun birine aşık olması, güzeldi.
Benim ise hep acıya mağruz
kalmam, en güzeliydi.

Sosyofobi; MygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin