호23: İki gün

1.2K 144 232
                                    

Bu aralar sürekli söylediğim şarkıyı medyaya koymak istedim, hiphop ama olsun..Beğenirseniz yoruma bırakın belki sizin için liste yapabilirim♡

Ve 21k için teşekkürler:3

•●•

Hye Ji

Hiç hayatı sorguladığınız oldu mu?
Hayat sizin için nedir?

Var oldum olalı hayat benim için hep sınavdı. Bu yüzden çoğu insandan farklıydım.

Evet, insanların çoğu benim aksime uzun süreli bir mutluluğu yaşamıştı.

Ben ise hala imtihandaydım.

Bu taşlı yolda bana pek seçenek sunulmamıştı aslında, ya çıplak ayak yürüyecektim ya da beni taşıması için birilerine sahip olacaktım.

Ne yazık ki, ikisine de sahip olduğumu düşünmüyordum. Ne bu konuda cesurdum, ne de böyle birine sahiptim.

Hayat soruları sınav soruları gibi değildi. Bir şiirdeki redif ve kafiyeleri rahatça bulabilirdiniz veya üçgenin alanını formülle hesaplayabilirdiniz.

Ama, hayat sorularının
formülü yoktu.
'Bir karar vermelisin, küçüğüm.
Kalacak mısın? Kaçacak mısın?'

İşte bir saattir düşündüğüm tek şey buydu. Abim gecenin bir vakti beni aramış, çok süremin kalmadığını, bir karar vermem gerektiğini söylemişti.

"Lanet olası seçimler." diye mırıldandım oturduğum koltuktaki konumumu dikleştirirken.

Seçimlerden nefret ederdim, özellikle sonu kötü bitenlerden.

Zaten insanlar, seçimlerini kendi yaptığı halde başkası tarafından yargılanmazlar mıydı?

O zaman kararların bireyin özgürlüğüyle hiçbir ilgisi yoktu.

Bu düşünceyle başımı kaldırdığımda masadaki fotoğrafa takıldı gözüm.

Min-A ile ben.

"Sorun yok, gidebilirsin."

Onu soyut olarak gördüğümde  kulağımda yankılandı sesi.

"Git, git ve mutlu ol. Benden uzaklaşıp yeni bir hayat kurmalısın."

Gözlerim elimde olmadan dolduğunda ona böyle hissettirdiğim için kendimden nefret ettim.

Min-A, güçlü gözükebilirdi ama onun için maskeyi çıkarma işi, sevdiklerinin yanında ve gece olurdu.

Maskesini gecenin en kuytu köşesine bırakırdı, ağlardı sabaha kadar; Sorunları yokmuş gibi bir de aşık olduğu adama ağlayan ablam, sabahları sabah ederdi.

Ve ben hiçbir şey yapamazdım.
Ama artık bir şeyler yapmalıydım.

Artık karar vermenin kanımda hissettirdiği güvenle hafifçe gülümsedim ve telefonumu aldım.

Sosyofobi; MygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin