Co si o sobě myslí že mi může rozkazovat? To určitě!
Byla jsem rozhodnutá se za to i prát. To byla moje špatná vlastnost že jsem byla strašně tvrdohlavá.
,,Dobře Amy klid..." říkala jsem si jen tak nahlas ve svém pokoji.
,,Musíš si to shrnout" pořád jsem mluvila nahlas.
,,Takže, nejsme sami kdo ví náš plán, Fred je zrádce a nikdo o tom neví kromě mě, nemůžu na misi ale nutně tam potřebuju protože nevím co by ti chlapy co byli v té uličce mohli udělat. No a jako třešničkou na dortu je to že na tom všem závisí můj vztah k Adamovi. Do háje to je moc najednou musím si to promyslet" no a tak jsem začala.Šla jsem se kouknout do společenské místnosti byl tam i Alex. Což jsem potřebovala vědět. Šla jsem po chodbě až k pokoji Alexe. Skusila jsem dveře... no zamčeno to se dalo čekat. Tak jsem si z kapsi vytáhla 2 kusy drátku a začala jsem se hrabat v klíčové dírce.
Po chvilce se podařilo a já jsem rychle vplula do pokoje. Z jeho pracovního stolu jsem vzala plánek s veškerými plány. A rychle jsem zdrhla do svého pokoje.
Koukla jsem se na to. A v hlavě se mi začal vytvářet důmyslný plán jak tam půjdu.
Ventilace! Bingo to by šlo ale musím se tam dostat dřív než ostatní a hlavně než ti neznámí chlapy. No vědět kde budou naši lidi se dá zařídit ale ti neznámí to fakt nevím.Protože má být akce už zítra tak jsem šla Alexovi říct že zítra půjdu s kamarádkou ven tak ať mě nehledá. No co nějakou výmluvu mít musím. A on na to:
,,Ani náhodou, chci tě mít pod dohledem"
,,Ale jak když jdeš na misi"
,,Prostě budeš tady a Mike tě bude hlídat"
,,Co, proč? já tady nechci být celej den co mám dělat"
,,Nevím to už si vymysli sama"
,,Hmmm" po tomhle jsem odešla ven. Musela jsem na chvíli vypadnout.Šla jsem tak po ulici a uviděla jednu holku která mi byla dost podobná měla hnědé dlouhé vlasy a podobnou postavu. Seděla tam tak na zemi a vypadala že naposledy jedla asi před týdnem měla otrhané oblečení a zamyšleně sledovala ulici.
V tu chvíli mě něco napadlo. Přišla jsem za tou holkou a řekla
,,Hele nechceš si vydělat? "
,,Jo to by se mi hodilo co mám udělat? "
,,No bude stačit když zítra v 11 dopoledne počkáš na mě před tou velkou budovou a pak ti řeknu co potom"
,,No a kolik mi za to dáš? "
,,Hmmm třeba tisíc s tím že ti najdu domov a dám ti dneska nějaké jídlo. Bereš?"
,,A jaký domov?"
,,No budeš bydlet mezi hodně lidmi ve velkým domě. Budeš dostávat 5x denně najíst a budeš moct jít kam se ti zachce ale pozor do jedenácti večer musíš být zpátky protože se zamyká. Tak co?"
,,Hmmm tak jo beru. A jinak já jsem Kristýna"
,,Já Amy" a dala jsem jí jablko které jsem měla ke svačině.Potom rozhovoru ve kterém jsem musela přijmout hodně věcí za které mě brácha asi zabije jsem se vrátila domů s dobrým pocitem že pomůžu člověku a s malým pocitem vítězství. Protože všechno šlo podle plánu.
ČTEŠ
Slečna Mafián
ActionJmenuji se Amy žiji s bratrem Alexem který je mafián. Není to lehký život pořád jenom utíkáme a taky to nese svá rizika i oběti a protože jsem jedinou Alexovou rodinou jsem tou obětí často já!... . . . Jednoduše příběh o mafiánské holce, která každo...