16. Kapitola

114 4 0
                                    

Řeknu ,,dále" a ve dveřích stojí Adam. Dojde až ke mě a lehne si vedle mě na postel. Dám mu pusu a řeknu:
,,Lásko už je pozdě, nechceš tu dneska přespat?" On se jen usměje.
,,Jo to by bylo dobrý, ale musíš zítra vstávat do školy"
,,To nevadí, já se budu snažit tě nevzbudit"
,,Tak jo" usměje se ,,Mám se pro tebe zítra po škole stavit?" Začne mě hladit po hlavě
,,Ne, není třeba přijde pro mě Dan"
,,Dan, pro Dan?" Trošičku zvýší hlas a přestane mě hladit.
,,No to jsem dostala jako trest mám domácí vězení a když už někam jdu tak musím mít doprovod což je Dan" řeknu klidně a Adam mě začne lehce líbat na krk.
,,Tak to jo" řekne spokojeně a pokračuje v líbání mého krku.

Začíná ho lehce kousat a mě je tak trochu jasné že se to nevihne cucflekům. Já jen dál sleduju displej mobilu a snažím se nedat najevo jak se mi to líbí. To mi vychází jen do chvíle než mi z úst unikne lehký sten. Adam se usměje a pokračuje ve své práci. Já vypnu mobil a otočím se na záda čímž umožním Adamovi lepší přístup. Já mu jen jezdím rukou ve vlasech a užívám si ten krásný pocit.

Po chvilce vstanu a řeknu:
,,Měla bych se jít umýt už je pozdě" a podívala jsem se na hodiny, které odbýjeli 11 hodinu večer.

Po rychlé sprše jsem vešla do pokoje kde byla tma. Ani jsem nerožínala a vlezla do postele kde už ležel Adam ,,No konečně, tobě to tak dlouho trvalo" já se jen usmála a nahmatala po tmě jeho pusu a políbila ho na ni. On se zapojil do polibku a společně jsme ho prohloubili. A poté v objetí usli.

Ráno mě zazvonil budík v 6:30 a já ho v rychlosti vypla, abych nevzbudila Adama. Jen jsem ho lehce políbila na tvář a odešla z pokoje. Potom jsem vzbudila Kiku a šla se chystat do školy. Něco po 7:15 jsem vyrazila do školy společně s Kristýnou jsme se dobře bavili a v tu chvíli jsem si uvědomila že je moje první kamarádka kterou jsem kdy měla a byla jsem za to ráda.

Vždy jsem se radši bavila s klukama protože holky mého věku řešili jen vzhled a podobné věci a to mě nebavilo. Přesto si myslím že kdybych se k nim chtěla přidat tak by mi to nedovolily, nevím proč ale neměli mě rádi. A kluci z mé třídy mě taky nemuseli. V naší třídě mě nikdy neměli rádi byla jsem tam za podivína.

Mezitím u Adama:
Samozřejmě když Amy zazvonil budík tak jsem se vzbudil taky. Moc se mi líbilo jak se snažila být potichu kvůli mě. Potom co odešla jsem se válel v posteli asi do osmi pak jsem usoudil že bych mohl jít něco dělat. Vyhrabal jsem se z postele a šel za Alexem jestli nemá nějakou práci pro mě. Přišel jsem do jeho pokoje kde nebyl. Našel jsem ho až ve skoumací místnosti, kde se domlouval s klukama. Přišel jsem za nima a začal:
,,Ahoj kluci něco nového?"
,,Ahoj, jo celkem problém máme tu vzkaz od pirátů (název jednoho gangu)" řekne rozrušeně Kuba.
,,Jakej vzkaz" podivím se.
,,Prý jsme vykradli jeden obchod kterej měli vyhlídlej už hlouho a teď nám vyhrožují." Odvětí naštvaně Sam.
,,Čím nám vyhrožují?" Pořád nechápu
,,Že když jim nedáme ty peníze co z tama máme tak si vezmou Amy" prohrábne si Alex flustrovaně vlasy.

Slečna MafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat