Najednou do pokoje vtrhne Patrik ,,Šéfe?... je promiňte, ale mám něco co vás bude zajímat"
,,Sem s tím Patriku" pobídne ho Alex a odtáhne se ode mě.
,,No přišel jsem na to kdo byli ti chlapy co se tam s náma prali"
,,Poslouchám" řekl zaujatě Alex.
,,Byli to lidi od Jacka."
,,Počkat od toho Jacka u kterého máme dluh?" Zapojím se do diskuze.
,,Jo přesně od toho" upřesní mi Patrik.
,,No tak to nemyslí vážně" Řekne naštvaně Alex a přejde ke dveřím k odchodu. Patrik mu jen tak tak uhnul.Jenom se na sebe s Patrikem podíváme a po chvilce vyrazíme taky pryč. Patrik nejspíš za Alexem je to něco jako jeho zástupce takže se taky hodně podílí na tom co se tady děje a já jdu do haly za Danem.
,,Ahoj Dane" přijdu k němu a přisednu si na červenej gauček.
,,Ahoj co tady děláš? Nechceš si spíš odpočinout?"
,,Ne, nudím se, pojď cvičit"
,,Amy ty možná nejseš unavená ale já celkem jo tak na to rychle zapomeň" řekne ospale Dan hledíc do mobilu, ale já se nenechám. Jestli tohle nezabere tak už vážně nic, ale určitě to zabere s jeho egem.
,,Takže mi chceš říct že nejsi dost silný? Vsadím se že bych tě lehce přeprala a to jsem o dost menší" začnu provokovat a radši vstanu z gauče. Dan se ani nehne a já si trochu popojdu k velké žíněnce protože vím že to bude bolet.
,,Víš že mlčení znamená ANO. No jo už je to tak, jsem lepší než můj učitel"
,,To nikdy" řekne namyšleně Dan pořád hledíc do mobilu, super už se začíná chytat.
,,No tím bych si být tebou nebyla jistá zatím si se moc nepředvedl na to že jsi údajně lepší." Řeknu a otočím se k odchodu a pomalu se rozejdu. A teď přišla ta chvíle na kterou jsem se těšila celou dobu. Jen jsem slyšela dunění které se blížilo ke mně a za chvíli jsem ležela na zemi pod Danem.
,,Pořád si myslíš že jsi lepší?" Řekne egojisticky Dan zatím co mě svou váhou tlačí do země.
,,Jo pořád" řeknu namyšleně i když moc dobře vím že tomu tak není. S větším zavrčením aby ukázal kdo je pán mě převrátí na záda a já už můžu volně dýchat.
,,Fakt si to myslíš?" Řekne pohrdavě Dan. Asi bych už měla držet hubu říkám si ale bude sranda usměju se a řeknu ,,Jo fakt" po těchto slovech si stoupne a chytne mě za nohy pak mě následně zvedne do vzduchu tak že jsem hlavou dolů. Jednou nohou mě šlápne na vlasy které mám v culíku a začne mě zvedat víš čímž mám ten pocit že mi ty vlasy všechny vytrhá.
,,Tak co kdo je lepší?" A teď mi došlo že má hra končí.
,,Ty" řeknu skoro neslyšně.
,,Nahlas a celou větou" doráží na mě Dan.
,,Ano Dane ty jsi lepší" řeknu nahlas no spíš trochu řvu protože to dost bolí.
,,No vidíš že to jde" řekne Dan mezitím co mě pokládá na zem. Až už jistě stojím na zemi tak se usměju:
,,Bylo to dost hnusný víš, útok ze zadu"
,,No dobře ale co jsem měl dělat? Otočit si tě?"
,,Kašli na to" zasměju se.
,,Dobře ale musím ti říct co jsi dělala za chyby. Hele když se tě nepřítel takhle zeptá a vypadá že je to poslední kapka tak mu řekni co chce slyšet jasný nikdy nevíš co udělá"
,,A ty bys to udělal?"
,,Ani omylem to bych radši bral tu smrt. Ale s tebou je to něco jinýho víš já tě mám na starost v tomhle ohledu, nemůžu dopustit aby jsi umřela na akci kvůli tomu že by ses chovala jako já"
ČTEŠ
Slečna Mafián
ActionJmenuji se Amy žiji s bratrem Alexem který je mafián. Není to lehký život pořád jenom utíkáme a taky to nese svá rizika i oběti a protože jsem jedinou Alexovou rodinou jsem tou obětí často já!... . . . Jednoduše příběh o mafiánské holce, která každo...