9. Kapitola

162 3 0
                                    

Šla jsem do svého pokoje a dala kufry a batohy pod postel nebojte zase to Tomovi vrátím. A pak jsem rychle šla do našeho vězení.

Odemkla jsem dveře za kterými jsem spatřila tác s prázdným talířem a spící Kristýnu. Došla jsem k ní  a vzbudila ji.
,,Ahoj ospalče"
,,Ahoj...už můžu pryč z tohodle vězení?"
,,Jasně, vedla sis dobře. Pojď ukážu ti tvůj pokoj" řekla jsem mile.
,,Dobře" řekla natěšeně a následovala mě pryč z toho chladu.

Šly jsme po chodbě když v tom jsme potkali Mika díval se do mobilu ale hned ho si nás všiml tak sebou cukl a zastavil se.
,,Hmmm Amy co tady děláš nemáš být náhodou ve vězení?"
,,No, jo asi jo, ale mě to tam už nebavilo víš tak jsem si našla novou kamarádku" řekla jsem v klidu jako kdybych z vězení utíkala každý den.
,,Aha, a představíš nás?" Řekla Mike trochu sekaně.
,,Jo jasně Miku toto je Kristýna a Kiki toto je Mike"
,,Rád tě poznávám" začal nabalovat Mike já jsem ho jen propalovala pohledem.
,,Já tebe taky" zapojila se do konverzace Kristýna.
,,Miku počkej tady a Kiki už jsme u tvého pokoje máš ho hned vedle mě" ukázala jsem na dveře. Kristýna je otevřela a než vešla dovnitř tak se svůdně usmála na Mika který jí úsměv opětoval.

Až se zaklapli dveře tak jsem Mika přirazila na zeď.
,,Hele necháš jí bejt je ti to jasný?" Moc dlouho jsem ho tam neudržela přeci jenom je o hlavu vyšší tak teď mě pro změnu přirazil na zeď on
,,A to jako proč?"
,,Vždyť už máš holku a jestli jí budeš podvádět tak bys mohl mít problém"
,,Amy myslím si že se o sebe dokážu postarat sám" řekne mile bez toho aby uvolnil svůj stisk.
,,Máš štěstí že tě znám moc dobře a vím že by jsi nikomu neublížil" řeknu už přátelsky.
,,No vidíš neboj nikoho nebudu podvádět jenom mi řekni kolik má let" po téhle již zcela přátelské větě mě přestal tlačit na zeď za což jsem mu byla vděčná protože jsem mohla dýchat.
,,Je jí 15, ale co chceš dělat?" Odpovědi jsem se nedočkala místo toho vytáhl mobil a vytočil číslo a spustil.

,,Umm ahoj hele musím ti něco říct" odmlčel se a mě v tu chvíli začalo docházet že se chce rozejít se svojí přítelkyní ,,v poslední době nám to nějak neklapalo a ty to víš, hele chci se rozejít" chvilku bylo ticho a hleděli jsme si navzájem do očí. Potom to položil.
,,Miku vám to v poslední době neklapalo?"
,,Hmmm jo, ale to je minulost dal jsem jí kopačky" připadala jsem si blbě.
,,Hele Miku promiň že jsem to řekla to s tebou a tvou holkou já jsem nevěděla že to teď máš těžší"
,,V pohodě Amy, a co myslíš že se tý Kristýně libím, a je super že mezi náma je takovej malej věkovej rozdíl"
,,Jo myslím že se jí líbíš, a kolik ti vlastně je?"
,,18, hele jdu se kouknout co dělají naši"
,,Jo dobře já jdu do pokoje" a šli jsme každý svou cestou.

Asi po 3 minutách ke mě přiběhl Mike a udýchaně řekl
,,Amy rychle pojď se podívat tohle musíš vidět"

Slečna MafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat