Už uběhlo asi půl hodiny od toho co jsem se kochala bankovkami. Teď jsem už dávno seděla ve svém pokoji a byla na mobilu. V tom někdo zaklepal na dveře a otevřel byl to Alex ,,Amy zítra už jdeš do školy jasný?" ,,Hmmm mě se ale nechce" ,,No to máš blbý prostě tam jdeš" za třísknul dveřmi.
Aby jste to pochopili tak jsem teď asi týden nebyla ve škole, protože se mi nechtělo a bráchovi jsem trochu zalhala že mi není dobře.
V tu chvíli jsem si uvědomila že bych měla jít za Kristýnou jí oznámit že bude taky chodit do školy, tak jsem se vydala na cestu. U jejího pokoje jsem zaklepala a vstoupila. Uviděla jsem Kristýnu s Mikem jak sedí na posteli. Oba se hned na mě podívali a já začala: ,,Ummm Kristy potřebovala bych s tebou mluvit"
,,Hmmm tak povídej" řekla mile Kika.
,,Ale já jsem myslela o samotě" a vražedně jsem se podívala na Mika.
,,Ne to je v pohodě my před sebou nemáme žádná tajemství" usmála se na Mika a ten jí zamilovaný úsměv oplatil. Jen jsem protočila oči a sedla si na židli u stolu a pokračovala.
,,No dobře, hele je ti 15 a měla bys chodit do 9. Třídy takže..." a teď jsem se zarazila ,,počkat chodíš ty vůbec do školy?"
,,No jak si mě našla na ulici tak to jsem utekla z děcáku a tam jsem chodila do školy takže jsem ve škole nebyla asi 2 týdny."
,,Aha a do jaké jsi chodila?"
,,No normálně tady na základku"
,,Aha no já jsem ti přišla jenom říct že tady musíš normálně chodit do školy, ale stačí když budeš mít jenom základku takhle to tady má skoro každej, protože normálně chodíme na akce který hodně nesou"
,,Jenom základka a potom celej život budu chodit jen do akce z čehož budu žít?"
,,Jo a to je další věc potřebuješ výcvik to obstará Mike jasný, zavedeš ji za Danem" Mike jen kývl.
,,A ty taky po základce končíš?"
,,Ehm nejspíš ne, Alex, jako brácha a taky Adam, což je můj kluk chtějí aby ze mě něco bylo. Takže budu pokračovat"
,,Aha tak to jo" podívala se na Mika.
,,No tak já vás už nebudu rušit jo a Miku všechno jí vysvětli on jen přikývne. Hned potom odejdu.Zavřu se do pokoje a odpočívám, v tom někdo zaklepe na dveře.
ČTEŠ
Slečna Mafián
ActionJmenuji se Amy žiji s bratrem Alexem který je mafián. Není to lehký život pořád jenom utíkáme a taky to nese svá rizika i oběti a protože jsem jedinou Alexovou rodinou jsem tou obětí často já!... . . . Jednoduše příběh o mafiánské holce, která každo...