~First chapter~

531 55 16
                                    

P.O.V JEREMY

Vandaag is het de dag, de dag dat ik word meegenomen naar een ander gezin. Mijn ouders haten me blijkbaar dus 'geven' ze mij aan een ander gezin. Heel raar maar ik mocht er niet tegen in gaan dus het was niet mijn keuze.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Jeremy Frieser ik ben op dit moment 16 jaar (A/N ik weet het hij is ouders maar dit is fan fictie dus deal with it) ik ben ook wel bekend van het YouTube kanaal: 'Jeremy' en 'AltijdJeremy'. Dus mijn hobby's zijn ook: YouTube filmpjes maken en games spelen. Ik woon in een redelijk groot huis. Dus eigenlijk is mijn leven nu perfect.

Tot dat me ouders zeiden: 'je gaat bij een ander gezin wonen'. Toen stortte me hele leven in. *TING DONG*
Ik schrik op uit me gedachtes van de bel. Fijn. Daar gaat de hel.

Ik pak me Camera, Telefoon, oortje en oplader. Dan werp ik nog 1 blik door me kamer. Wat ga in dit missen zeg.
En dan loop ik naar beneden. Daar staat een meisje van mijn leeftijd en 2 wat oudere mensen. Ik gok dat dat me zusje en ouders voor de komende tijd zijn.

P.O.V MEREL(voordat ze naar Jeremy gingen)
Ik zit in me kamer MineCraft te spelen als me ouders me roepen: 'MEREL KOM JE WE GAANNN'. 'KOM AL' schreeuw ik terug.

Ik loop naar beneden en doe mijn schoenen en jas aan. 'heb je er een beetje zin in. Tijdelijk een jongen hier' Vraagt me moeder. 'Meh beetje' zeg ik en loop naar de auto. Daar ga ik zitten en doe me muziek aan met me oortjes in.

Dan gaan me ouders ook voorin zitten en we reiden weg.
Whoa, oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Play the lotto you might win it.
It's like 25 for life so you bust out of prison.
Something's in the air, something's in the air
It's like that feeling when you're just about to kill it,
Take your last shot you know you're gonna hit it.
Somethings in the air, somethings in the air
Whoa oh oh oh oh
Something big I feel it happening
Out of my control
Push and pull and then it's grabbing me,
Feel it in my bones like
Whoa oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh whoa
Something big I feel it happening
Oh whoa oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh oh whoa
Something big
It's like that feeling when you're 'bout to win the medal,

Klinkt er door mijn oortjes. Zachtjes zing ik mee.

Als we aankomen bij een kleiner huis dan dat wij hebben stap ik uit en doe 1 oortje uit. Me moeder belt aan en er word open gedaan door een vrouw, ik schat wat ouder dan mijn moeder. 'Aha daar zijn jullie eindelijk' zegt de vrouw chagrijnig.
Ze laat ons binnen er ik kijk om me heen. Er zit een grote deuk in de muur op de hoogte van mijn buik.
Ik laat het en loop snel achter me moeder aan de hal in, waar ook de trappen zijn. Daar zie ik een jongen staan van ik gok mijn leeftijd. Maar. Hij. Is. Zo. Knap. Ik kan me ogen niet van hem afhouden. 'Merel kom je?' Vraagt me moeder. 'Euhm ja' zeg ik en loop, nog steeds kijkend, achter me moeder aan. 'Beviel het uitzicht' Vraagt een man. Ik voel dat ik verkleur dus ik richt me weer op me thee die ik net heb gekregen. Verder krijg ik niet veel mee van het gesprek omdat ik me muziek heb aanstaan en me 2e oortje dus ook had in gedaan.

♡♡♡

Dit was dan het eerste deel.
Sterretje?

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu