~eleventh chapter~

230 25 13
                                    

P.O.V MEREL
Neee. Shit. Ik heb het verknald.

Ik heb gezegd dat ik verliefd op hem ben. Het is nooit wederzijds.

Na 10 minuten gaat de bel. We hebben geschiedenis, en 3 keer raden naast wie ik zit als vaste plek.

Ja juist, Jeremy.

Ik loop naar het lokaal en zie Jeremy en Puck bij de leraar staan. En even later geven ze elkaar een high five. Daarna lopen ze naar de plek waar ik altijd ben Jeremy zit en zie dat Puck naast Jeremy gaat zitten. 'Hai Merel, Jij bent van plek veranderd want Puck zei tegen me dat je het goed vond dat zij naast Jeremy ging zitten. Jij zit nu naast Frank' zegt de docent als ze bij me staat. ' Ja maar Puck heeft dat nooit aan mw gevraagd' Zeg ik verward. 'Puck zegt van wel' antwoord de docent. 'Jezus' mompel ik.

Ik ga naast Frank zitten en leg me spullen op tafel.

Ik zal eerst even kort uitleggen wie het is: Hij heet Frank, niemand weet zijn leeftijd of achternaam. Eigenlijk weet iedereen alleen dat hij Frank heet(waarschijnlijk niet maar oke). Hij draagt altijd zwarte kleding, word gestrest als hij op zijn telefoon kijkt en is altijd heel snel weg van school.

Ja iedereen vind hem een beetje eng maar het zal wel.

Na 50 minuten geschiedenis gaan we naar de laatste les: Biologie.

En die docent is eigenlijk hetzelfde als Frank. Alleen de docent praat meer.

Als ook biologie klaar is pak ik me spullen in en ga naar huis met de bus.

Eenmaal thuis aangekomen gooi ik me tas ergens neer,schoon schoenen uit en hang me jas op.

Als ik de woonkamer binnenloop hangt er op de tv een briefje:

Voor Merel&Jeremy

Lees ik hardop voor.

Hallo Merel en Jeremy.
Als jullie dit lezen zitten wij met een zakenreis in Polen. We zijn weg voor 10 dagen.
De koelkast is gevuld en er ligt wat chips in het linker kastje.

GEEN FEESTEN HOUDEN
•Hou het huis netjes
•niks kapot maken
•op tijd slapen

Kusjes mam en pap💋

Fijn. Alleen thuis. Als ik de in de woonkamer zit komt Jeremy thuis. Met Puck. 'Puck is mee' zegt Jeremy tegen me. 'Joh' antwoord ik. 'Wil je wat te drinken?' Vraagt hij aan haar. ' Ja heb je cola?' Vraagt ze dan. 'Ja kom maar mee' zegt hij terug. 'Oh ja mam en pap zitten 10 dagen in Polen' Zeg ik nog tegen Jeremy. 'Oké' zegt hij en loop naar de keuken.

Ik besluit nog even snel wat te eten te pakken en dan naar boven te gaan. Dus ik sta op en loop naar de keuken.

Waar ik Jeremy en Puck zoenend aan tref. Ik voel tranen op komen.

Ik pak chocolade uit de kast en ren naar mijn kamer toe. 'Waarom. Waarom moest hij nou zo nodig Puck zoenen. Hij ziet niks in me. En dat gaat nooit gebeuren' Zeg ik huilend tegen me zelf.

《Korter hf deal with it》

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu