P.O.V JEREMY
Als ik de straat in rijd waar ik woon zie ik een zwart busje langs de weg staan. Met geblindeerde ramen.Ik versnel mijn tempo een beetje en rij voorzichtig langs het busje. Maar voorbij het busje kom ik niet want ik werd vastgepakt en van me fiets getrokken.
Ik beland met een klap in het busje en zie mijn telefoon nog uit me broekzak vallen op de grond. Buiten het busje.
De deur word met een klap dicht gedaan en we rijden met een hoge snelheid weg.
P.O.V MEREL
Als ik net wil beginnen met huiswerk maken roept mijn moeder(die vanochtend vroeg is thuisgekomen van zakenreis) van beneden: 'MEREL KOM SNEL'. Ik herken die toon van me moeder, dat is de toon als er iets heel ergs aan de hand is.Ik ren snel naar beneden en loop naar me moeder toe. 'Mam wat is Er?' Vraag ik bezorgd. 'J-jeremy is nog niet thuis. En ik vond net zijn fiets en telefoon halverwege de straat' zegt ze met een trillende stem.
'M-maar hij was net nog op school' Zeg ik. 'Wacht ik bel hem' zeg ik. 'Heeft geen zin hij neemt niet op' antwoord ze. 'Ow. En hem als vermist opgeven Dan?' Vraag ik. 'Kan pas als iemand 18 uur vermist is' zegt ze terug.
'Er nu dan?' Vraag ik. 'Afwac-' zegt me moeder naar word onderbroken door mijn telefoon *PLING*. 'Misschien is het belangrijk wacht ik kijk even' Zeg ik. Ik op En mijn telefoon en klik op: "berichten".
Onbekend: hehehe waar is Jeremy nou🤔
U: ZEG WAAR HIJ IS
Onbekend: waarom zou ik? Je hebt het toch gezellig met Enzo? En daar bij: je hebt alleen maar haat op hem.
U: ik ga naar de politie als je niet zegt waar hij is!!
Onbekend: dat zou ik maar niet doen. Anders zie je hem alleen nog in een grafkist😈
U: ZEG WAAR HIJ IS
Onbekend: doei doei Merel👋🏼
*onbekend heeft u geblokkeerd*'Mam we gaan naar de politie. Nu' Zeg ik en loop naar de deur. 'M-maar straks doen ze hem iets aan' zegt ze. 'Dat durven ze niet' zeg ik en stap de auto in. 'Oke kom we gaan' zegt mijn moeder en rijd naar het politiebureau.
Als ik het politiebureau in loop, loop ik naar de eerst agent die ik zie. 'Sorry kunt u mij helpen?' Vraag ik zo netjes mogelijk. 'Ja tuurlijk wat is er?' Vraagt de man. 'Euhm zou ik dat samen met mijn moeder in een aparte kamer kunnen zeggen?' Vraag ik. ' Ja is goed kom maar mee' zegt de man. Ik wenk me moeder en loop dan samen met haar achter de man aan het kamertje in.
'Oke wat is het probleem?' Vraagt hij. En mijn moeder legt uit: 'Nou het zit dus Zo. Ik reed de straat in waar ik woon, Want ik was even boodschappen doen. Toen ik een herkenbare fiets halverwege de straat zag liggen. Ik zette mijn auto aan de kant. En liep naar de fiets toe, naast de fiets lag de telefoon van een vriend van mijn dochter die bij ons woont. Ik heb de fiets vast gezet aan een boom en heb de telefoon meegenomen. En toen ik thuis kwam was alleen mijn dochter thuis'. 'Dus dat is het probleem?' Vraagt de man.
' Nou ik kreeg net rare sms'jes' Zeg ik en laat de sms'jes zien. 'Zou ik de telefoon meemogen nemen heel even. Dan kan ik de locatie er van achter halen' Vraagt hij. ' Ja is goed' zegt ik en hij loopt weg.
Als hij even later terug komt, geeft hij mijn telefoon. 'Ik heb de locatie we gaan met 4 politie auto's er naar toe. Jullie mogen in 1 van de auto's blijven Oké?' Vraagt hij. 'Wij gaan mee' zegt mij moeder en we lopen achter de man aan naar de auto's.
We stappen allemaal in en rijden snel naar de locatie toe.
Als we er aankomen zie ik dat ze met 6 man het gebouw in lopen. Even later komen ze terug lopen met 3 mannen. Maar geen Jeremy.
Na nog 5 minuten te hebben gewacht komt er 1 man naar buiten lopen. Met Jeremy in zijn armen. Ik stap de auto uit en loop naar ze toe. ' Wat is er gebeurd met Jeremy?' Vraag ik.
'We troffen hem zo aan in een gesloten kamer. Er komt zo een ambulance hem halen' legt hij uit.
En even later komt er inderdaad een ambulance. De politie man handig Jeremy over naar de ambulance broeders en dan wijst die politie man naar mij. Ik loop er naar toe en er word tegen me gezegd dat ik mee mag naar het ziekenhuis. Ik zeg ja en stap in bij de ambulance.
Oehhh wat gaat is er gebeurd🤔 alleen ik weet dat😏 (eigenlijk niet maar dat komt nog wel) xoxo
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...