Verder krijg ik niet veel mee van het gesprek omdat ik me muziek heb aanstaan en me 2e oortje dus ook had in gedaan.
P.O.V JEREMY
Ik loop de trap af waar ik mijn koffers vannochtend vroeg al had neer gezet. Ik kijk naar links en zie de deuk die er vorige week is gekomenFlashback:
Ik kom terug thuis van school. Ik heb een 4 voor economie gehaald. Mijn moeder kijkt altijd op magister dus ze zal niet zo blij zijn..
Ik loop naar binnen en meteen zie ik mijn moeder daar staan. 'KAN JE NIET BETER JE BEST DOEN OFZO STOM MENS' schreeuwt ze en ze duwt me met al haar kracht tegen de muur. Ik knal tegen de muur aan en me moeder loopt boos weg.Ik krijg de rillingen als ik er weer aan denk.
Ik loop verder en ga naar de woonkamer waar de rest zit, ik stel mezelf voor en ga in de keuken wat drinken. De bedoeling is dus dat ik straks mee ga, voor altijd. Nooit meer met Enz. Nooit meer met Merijn en Morris. En nooit met met Yasmine.
Als ik daar aan denk begin ik te huilen.
Waarom moesten ze nou precies vandaag op schoolreis. Ik mocht niet eens mee van me ouders. Hoe erg kan je een kind haten zeg!?'Jeremy ga je mee?' Vraagt een vrouw genaamd Linda vriendelijk. 'Euhm ja is goed' zeg ik. Ik zeg me ouders gedag en ga naast Merel in de auto zitten.
'Hey' zeg ik. 'Hoi.' Zegt ze kortaf terug en doet haar oortjes weer in. Ze is zo leuk..P.O.V MEREL
'Hey' zegt Jeremy tegen mij. 'Hoi' zeg ik kortaf terug en ga verder met me muziek. Daarna voel ik Jeremy beledigend naar me kijken maar trek het me niet aan. Eigenlijk wel, maar dat mag hij niet weten.De terug reis is 4 uur, echt een hel. Jeremy heeft ondertussen ook z'n oortjes in gedaan en kijkt naar de voorbij komende auto's en bomen.
Na een tijdje stoppen we bij de KFC.
'Aangezien wij Jeremy niet echt zien als een zoon maar als een vriend van Merel, trakteren wij op KFC' zegt me vader. Meteen zie ik Jeremy verward kijken maar knikt dan alsnog.~°Skip eten ze zitten weer in de auto°~
P.O.V JEREMY
We zitten weer in de auto en we moeten nu nog iets van 1 uurtje rijden. Maar met me muziek red ik het wel.Als we bij het huis aankomen is mijn eerste reactie: 'wooow'. Om die reactie moest Merel lachen.
(Buitenkant huis)
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...