~sixteenth chapter~

233 19 7
                                    

P.O.V JEREMY(voordat hij werd gevonden)
De bus stopt en ik word er meteen uitgetrokken.

Ze geven me stompen in mijn buik en meteen word alles zwart.

Ik word wakker in een lege kamer. Ik wil opstaan maar het lukt niet. Ik blijf het proberen en geef het na een paar mislukte pogingen op. Ik kom hier nooit meer weg.

Er word wat geluid gemaakt en er loopt daarna een man de kamer in. Hij zegt een paar dingen en loopt weer weg.

Na heel lang op de grond te hebben gelegen hoor ik politie auto's aan komen. Er rent een man mijn kamer in en slaat me bewusteloos. Ik hoorde hem weg rennen en daarna hoor ik niks meer.

Ik word wakker weer een witte kamer. Dit keer is het een goede kamer, het is het ziekenhuis. Ik zie Merel de kamer in komen lopen met een beker chocolade melk. 'JEREMY!' schreeuwt ze en zet d'r chocomelk neer en rent naar me toe.

'H-hey' Zeg ik vermoeid. 'Omg wat ben ik blij jou wakker te zien' zegt ze. 'Hoelang heb ik geslapen?' Vraag ik. 'Euhm 6 dagen ofzo' zegt ze. 'Zo lang!?' Zeg ik verbaasd.

Na nog wat te hebben gepraat komt Puck naar binnen lopen. 'JEREMY' zegt ze en rent naar me toe en geeft me een knuffel. 'Je bent wakker' zegt ze blij. 'Euh ja ik denk het' Zeg ik.

Puck geeft me een kus en loopt weer naar buiten met haar telefoon.

P.O.V PUCK
Oke Jeremy is wakker, ik moet Henk bellen. Nu. Ik loop zijn kamer uit en pak mijn telefoon.

(H=Henk. P=Puck)

H: Puck wat is er
P: Jeremy is wakker
H: shit
P: wat moet ik doen?
H: we doen alles opnieuw oké?
P: hoe bedoel je "opnieuw"?
H: dit keer sms'en we niemand. Zorg dat je vannacht bij hem blijft. Hij is nu nog zwak dus hij is makkelijk te ontvoeren.
P: kee..
H: twijfel je? Anders nemen we jou meteen ook mee!
P: Nee Nee ik twijfel niet.
H: op welke etage ligt onze lieve Jeremy?
P: 1e etage kamer 10 afdeling 1.4
H: oke ik zie jullie vanavond zorg dat Jeremy in een diepe slaap ligt.
P: hoe moet ik daar voor zorgen??
H: kom straks naar het parkje waar we altijd afspreken. Ik heb slaap pillen.
P: oke tot zo
H: doei
*hangt op*

Ik doe mijn telefoon weer weg en loop de kamer weer in. 'Heey ik kom zo terug moet nog even wat halen thuis' lief ik eng loop het ziekenhuis.

Ik loop naar het park en zie Enzo daar zitten. 'Heey Enzo' Zeg ik. 'Eindelijk ben je er' zucht hij. 'Sorry' Zeg ik alleen maar. 'Hier' zegt hij en geeft mij de slaappillen. 'Thanx' Zeg ik en sta op. 'Wist je dat Jeremy eigenlijk niet mijn broer is?' Zegt Enzo opeens. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik en ga naast hem zitten. 'Nou, vroeger werd ik verwisseld door een misverstand in het ziekenhuis. Ik heet eigenlijk James Smith. Maar mijn ouders zijn overleden, dus werd ik naar de buren geplaatst. En toen kwam ik in contact met Henk etc en nu woon ik dus bij hun en zij hebben mij Enzo Frieser genoemd' legt hij uit. 'Wow heftig verhaal' Zeg ik. 'Tja. Ik ga maar eens' zegt hij en loopt weg.

Als ik weer bij het ziekenhuis aan kom is het al 7 uur. Ik haal nog bij het restaurantje wat te eten en loop weer naar de kamer van Jeremy toe. Hij slaapt. En naast hem staat drinken.

Ik pak 3 slaappillen uit het potje en doe ze in zijn drinken

(Korter deel bcs toetsweek is vervelend)

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu