~twelfth chapter~

237 26 9
                                    

P.O.V JEREMY
Ik pak de glazen en voel dat Puck achter me staat. Ik draai me om met de glazen nog in mijn handen. En meteen voel ik haar lippen op de mijne. Dit voelt goed, maar ook weer niet.

Na dat Puck me los liet zie ik Merel nog de keuken uit rennen, dit was niet mijn bedoeling.

Ik vind Merel leuk, maar ook Puck.

Ik kijk op de klok, 8 uur. Ik besluit eten te maken voor ons beide en breng daarna 1 naar boven, voor Merel.

*klop klop* doet de deur als ik er op klop.

'w-wie is daar?' hoor ik Merel met een betraande stem zeggen. 'Jeremy' zeg ik terug. 'ga weg!' schreeuwt ze naar me. 'laat me even met je praten' zeg ik. 'nee ga weg' zegt ze iets zachter. 'ik heb eten voor je gemaakt. Als je me binnen laat ga jij eten en leg ik het uit' leg ik uit.

Als het me dan eindelijk is gelukt om binnen te komen, geef ik haar het eten en ga op haar bureaustoel zitten.

'wat wil je zeggen?' vraagt Merel aan me. 'Het spijt me' zeg ik terwijl ik naar mijn voeten kijk. 'voor wat? dat je Puck zoende' vraagt Merel gekwetst. 'zo zit het niet. Zij zoende mij ik niet haar' leg ik uit. 'maak dat de kat wijs' zegt ze terug. 'SHIT' zeg ik en sta op. 'wat!?' vraagt Merel en staat ook op. 'de katten'. 'wat is daar mee?' vraagt ze. 'er ligt nog chocolade op de grond' zeg ik en loop haar kamer uit. 'huh' zegt Merel en loopt achter mij aan.

Ik ren de trappen af naar de keuken. Gelukkig, Puck heeft het opgeruimd. 'ik moet naar huis' zegt Puck als ze Merel ook ziet.

Ze geeft mij een kus op mijn wang en loopt het huis uit. Ondertussen is Merel al weer naar boven volgens mij. Dus ik loop ook maar weer naar haar kamer. Ik open de deur en loop naar binnen. 'voel je wat voor Puck?' vraagt Merel als ze me ziet. 'Ja ik heb gevoelens voor Puck. Wat maakt jou dat uit. Oke jij vind mij misschien wel leuk maar ik weet het niet Merel. Ik heb gevoelens voor jou maar ook voor Puck' zeg ik.

Nadat ik dat zei zie ik dat Merel tranen in haar ogen krijgt.

Ik kan er niet tegen dus loop haar kamer uit.

P.O.V MEREL
Nadat Jeremy mijn kamer uit liep barst ik in tranen uit, voor de 2e keer vandaag.

Waarom, waarom doet Jeremy zo. Wat heeft Puck dat ik niet heb?

Na nog heel lang te hebben gepiekerd over Jeremy val ik in slaap.

Droom van Merel:

Ik loop door  een parkje, het is heel mooi. Ik loop naar het bruggetje. Als ik daar aan kom zie ik Jeremy staan, in pak. Hij is zooooo schattig als hij een pak draagt!

Ik loop door en loop naar hem toe. 'Merel!?' wat doe jij hier!?' vraagt Jeremy verbaasd. 'euhm dit is een openbaar park, en ik zag jou dus liep naar je toe' antwoord ik simpel.

Na nog wat te hebben gepraat loopt Jeremy langs me, ik draai me om en zie Puck staan. In een hele mooie jurk. 'het beauty' zegt Jeremy tegen haar en geeft haar een lange kus. 'hey Jerrie' zegt ze terug. 'Puck?' vraagt Jeremy zenuwachtig. 'ja?' zegt ze terug.

Jeremy gaat op zijn knie zitten en houd een doosje voor haar. 'Je bent het liefste meisje die ik ooit heb ontmoet, en ik wil graag voor altijd met jou verbonden zijn. Lieve Puck, wil je met mij trouwen?' vraagt Jeremy terwijl hij het doosje open doet en voor Puck houd. 'Heel graag Jeremy' zegt Puck tegen hem.

Jeremy pakt de ring uit het doosje en doet hem bij haar om. 'I love you' zegt hij tegen haar zoent haar dan heel  lang.

Nadat  ze elkaar los  lieten liep Puck naar mij toe en zegt: 'hij is nu de mijne, en dat zal hij voor altijd zijn' . Meteen daarna duwt ze me van het bruggetje af  en ik beland meteen in het water.

*einde van de droom*

Ik word wakker van Jeremy die een beetje water in mijn gezicht gooit 'het is half 11. We zijn al 2 en een half uur te laat. Thuis blijven?' zegt hij. 'euhm ja is goed. Hoe kom je eigenlijk in mijn kamer, mijn deur zat op slot?' vraag ik aan hem. 'hij was niet op slot' antwoord hij en loop mijn kamer uit.

Even later komt hij terug en gaat naast me zitten. 'ik moet wat zeggen' zegt hij zacht.

#jajaja nieuw deel omdat @derijdendeboom er om zeurt haha#

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu