~fourteenth chapter~

252 24 15
                                    

P.O.V  JEREMY

Als ik weer in mijn kamer zit denk ik na over Merel. Ik heb haar heel erg gekwetst. Maar zij ging heel snel. Te snel voor mijn gevoel.

Ik stap mijn bed in en val vrijwel meteen in slaap met een hele rare droom.

<De droom van Jeremy>

Ik loop het huis uit en zie tegen over mijn huis de hele klas staan. Met in het midden Link zoenend met Puck. En Merel zoenend met mijn verloren broertje, Enzo. Het breekt mij om alles zo te zien. ik loop er naar toe en kijk met pijn toe. De hele klas staat er naar te kijken. Inclusief ik, met heel veel pijn. Als Harm mij opmerkt zegt hij: 'het doet pijn he. Had je ons maar niet moeten verlaten. Sukkel'.

Meteen daarna krijg ik een klap tegen mijn hoofd en val op de grond het laatste wat ik hoorde is de sirenes van de ambulance.

Ik word wakker in een ziekenhuis bed. En weer staan Link, Harm, Joost en Milan in mijn kamer. 'w-wat doen j-jullie hier' vraag ik met een trilling in een stem. 'kijken hoe het met je gaat' antwoord Joost. Ik kijk achter hun en zie dat er 2 politiemannen daar staan. Vandaar dat ze nu zo aardig doen.

 'nou het gaat goed met mij dus jullie kunnen weer gaan' zeg ik gemeen. 'oke doei' zegt Harm en wilt weglopen maar word tegen gehouden door een politie man. 'jij blijft hier' zegt de man tegen hem en zet hem terug naar waar hij stond.

'IK HAAT JOU JEREMY' zeggen Link en Harm in koor en ontsnappen het ziekenhuis uit.

Ik schrik wakker van mijn wekker. ohja school.

Ik sta op en doe zoals altijd mijn dagelijkse routine.

Als ik op school aankom zie ik Puck al op me staan wachten. Merel staat er achter met Lois, Renate en Tine praten. Als ze mij ziet geeft ze Lois een knuffel en begint te huilen. Ik snap al meteen waarom. Maar voordat ik verder kan nadenken komt Puck al naar me toe lopen en geeft mij een kus. 'heey Jerrie' zegt de erbij. 'hey Puckie' zegt ik terug en we schieten in de lach. 'laten we naar de les gaan' zeg ik en pak haar hand. 'iedereen mag het van ons weten' zeg ik als ik zie dat ze schrikt. 'is goed' zegt ze en daarna lopen we hand in hand langs het groepje van Merel naar binnen.

'welkom klas. Er komt vandaag alweer een nieuw leerling. Hij heet Enzo Frieser hij is 17 jaar. hij kan ieder moment de klas in komen lopen.'. En eigenlijk meteen daarna kwam hij binnen lopen. Mijn broer die ik 5 jaar lang niet heb kunnen zien. De broer die ik 5 jaar lang heb moeten missen. 'JER!' Roept hij. 'ENZ!' roep ik terug. Meteen sta ik op. Ren naar hem toe, wat niet zo ver was want ik zat op de 3e rij, en geef hem een knuffel.

'Euh wat is hier aan de hand?' Vraagt de docent als we elkaar weer los laten. 'Enzo is mijn broertje die ik al 5 jaar niet heb gezien' leg ik in 1 adem uit. 'Ohw Wow' antwoord de docent.

*skip alle lessen*

Na alle lessen moest Enzo helaas snel weg want hij had een speciale afspraak. Dus ik had afgesproken om met Puck samen huiswerk te maken.

Als ik buiten op Puck sta te wachten komt Merel naar buiten lopen. Met Enzo. Wat!? Hij moest toch weg!?

Ik ga zo staan dat ze me niet kunnen zien. En ik zie dat ze stoppen met lopen. Ze kijken elkaar aan en vervolgens zoent Enzo Merel. (A/N alstu MerelTranen) Ik weet niet wat ik moet doen maar gelukkig komt Puck al naar buiten lopen. Ik loop naar haar toe en geef dr een kus. 'Laten we gaan' zeg ik als ik haar los laat.

Eenmaal bij Puck thuis aangekomen zetten we de fietsen in de schuur en lopen naar binnen. Daar zie ik 2 best wel creepy mannen zitten aan de eettafel.

Als ze ons opmerken staan ze op en lopen naar ons toe. 'Daar hebben we de twee tortelduifjes eindlijk hoor' zegt 1 van hun. 'GA WEG' gilt de andere naar me.

Ik bedenk me geen moment dus ren het huis uit, Ik pak me fiets en fiets snel weg.

Onderweg krijg ik een berichtje van Puck: hey sorry van hun het was niet hun bedoeling je weg te jagen sorry x.

Ik lees het bericht en klik me telefoon uit.

P.O.V MEREL
Na school is Enzo met mij mee naar huis gegaan. Ik ken hem al langer dan de rest denkt. Ik ken hem nu zo'n 2 jaar. En in die 2 jaar ben ik steeds meer voor hem gaan voelen. En volgens mij vind hij mij ook leuk. Want hij zoende me net!

'Merel?' Vraagt Enzo. 'Ja' Zeg ik terug. 'Ik eh vind je eh leuk' stottert hij. 'Ik jou ook' Zeg ik een beetje beschaamd. 'W-wil je mijn vriendin zijn' Vraagt hij. 'Heel graag' antwoord ik en geef hem een knuffel.

(Jajaja gaat dat goed komen met die mannen dat lees je in het volgende deel😏)

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu