P.O.V JEREMY
Ik neem afscheid van Merel en loop mijn kamer in waar 3 andere jongens zitten. 'Ehm hey ik ben nieuw hier en dit is mijn kamer' Zeg ik en sta in de deur opening.'Jeremy?' Vraagt iemand met z'n rug naar mij toe. Ik herken meteen zijn stem. Link. 'Link?! Harm!?' Zeg ik verbaasd. 'Moeten jullie niet op school zitten?' Vraag ik verbaasd.
'We zijn van school getrapt en naar hier gestuurd' grinnikt Harm.
'Lekker bezig' Zeg ik daarna lachend.*skip 2 weken*
Nadat ik hier ben komen wonen heb ik Merel alleen nog gesproken op school. En dat was alleen omdat we onze opdrachten moesten over leggen..
Ik mis het, ik mis de nachten dat we samen in bed lagen te praten over van alles en niets.Na een tijdje te hebben gepiekerd in me bed sta ik op en loop stiekem naar haar kamer toe. Ik zie dat ze slaapt, ik ga naast d'r liggen en val zelf ook in slaap.
P.O.V MEREL
Ik word wakker en kijk eerst op de klok hoe laat het is. 09:10. Mooie tijd om nog even om te draaien. Ik draai me om en zie een gedaante naast me liggen. Ik gil en ren het bed uit. Ik ga tegen de muur aan staan tot dat ik besef dat het Jeremy is.'Euhmm hey sorry' zegt hij terwijl hij rood word. 'Hoezo maakte je me niet wakker toen je naast me kwam liggen!?' Vraag ik verbaasd. 'Je lag lief te slapen...' zegt hij zacht. 'Sorry.. Ik miste je en.. en...' begint Jeremy. 'Je wilde naast me liggen?' Maak ik zijn zin af. 'Ja dat..' antwoord hij terug.
'Je weet dat als ze er achter komen je de komende 2 maanden corvee hebt?' Vraag ik. 'Ja' zegt hij kort af.
'Maar ik ga wel, je hebt me toch niet nodig' zegt Jeremy en staat op. 'Nee wacht!' Zeg ik. 'Nee Merel' zegt hij terug en loopt de kamer uit.
'Wat is er aan de hand Jeremy!?' Zeg ik en loop de gang op. 'Niks Merel, alleen ik heb een gevoel dat je niet wilt dat ik naast je lig. Ik blijf even stil.
'Zie je, het is waar. Je hebt nooit van me gehouden' zegt hij. 'Dat is niet waar!' Zeg ik terug. 'Jawel Merel. Tegen wie lieg je nou. Jezelf of tegen mij?' Zegt hij en komt dichter bij me staan.
'Ik lieg niet!' Zeg ik.
'Jawel Merel. Ik heb de gesprekken van jou en je vriendinnen gelezen. Dus lieg niet tegen me!!' Schreeuwt hij nu bijna.Ik voel tranen en woede opkomen. 'Je vertrouwd me niet, je leest me gesprekken waarom!?' Zeg ik.
'Laat maar Merel. Het is uit' zegt hij en loopt de kamer in en zet de deur op slot. 'Jeremy! Praat tegen me. Ik kan het uitleggen!' Zeg ik smekend. 'Er valt niets uit te leggen Merel. Jeremy is klaar met je' hoor ik Harm achter me zeggen.
'Waar bemoei jij je mee!?' Zeg ik nog steeds huilend en ren me kamer in. Ik pak al me spullen in en gooi ze in een koffer. Weg van hier. Terug naar huis. Weg van Jeremy, weg van iedereen.
Na een tijdje ben ik helemaal klaar. Ik heb me moeder al geïnformeerd dat ik terug kom. Ik zorg dat me laptop en telefoon beide helemaal zijn opgeladen en dan loop ik met al me spullen naar beneden. Voordat ik de trap af loop schuif ik een brief onder de deur van Jeremy door.
Daarna loop ik naar beneden en ga bij de balie staan. 'Hey, ik heb besloten terug te gaan. Kan dat nu nog?' Vraag ik aan de vrouw. 'Tuurlijk Merel! Weet 1 van je ouders het?' Vraagt ze. 'Ja. Me moeder weet het' antwoord ik.
Na een tijdje te hebben gewacht komt de balie vrouw naar me toe lopen. Ze geeft me een ticket en wenst me een fijne reis terug. Ik bedank haar en stap de taxi in.
Eindelijk terug naar huis.
{Sorry dat ik het niet eerder heb gemeld maar dit is het einde van dit boek. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Kisses♡}
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...