~thirteenth chapter~

234 24 23
                                    

P.O.V PUCK
Ik loop naar het parkje waar ik met Jeremy heb afgesproken. Dit plan moet me lukken. Anders ga ik eraan.

Als ik op de afgesproken plek aan kom zie ik hem al zitten. Cute.

'Hey' zegt hij als hij me op merkt. 'Hey Jer' antwoord ik. 'Kom zitten' zegt hij en tikt op het bankje waar hij ook zit.

Ik ga zitten en zeg: 'duss.... Ik moest komen van jou?'. 'Ja'. 'Hoezo' Zeg ik.
'Omdat..... Ik vind je leuk' zegt hij met wat schaamte in zijn stem. 'Bedoel je als in verliefd?' Vraag ik. 'Euhm ja.. zoiets' antwoord hij.

'Ik vind jou ook leuk op de manier hoe je mij ziet' antwoord ik na een lange akward stilte. 'Echt?' Vraagt hij. 'Ja' Zeg ik terug. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Vraagt hij terwijl hij me aankijkt. ' Nou.......... heel graag' Zeg ik lachend. ' Hoezo lach je Nou' zegt hij. 'Nou jij hoofd toen ik nou..... zei' Zeg ik nog steeds lachend. ' Oh hahahaha' zegt hij en geeft me een kus.

Die zelfde kus word even later onderbroken door mijn telefoon. "Henk(A/N roleplay memories) ~opdrachtgever" staat er. Op het scherm. 'Ff opnemen' Zeg ik en loop iets van hem weg zodat hij me wel ziet maar niet hoort.

(H=Henk. P=Puck)

P: met Puck
H: is het al gelukt?
P: ja ik heb wat met hem.
H: oke hou dat zo ik zorg dat alles word gedaan hoe we hebben afgesproken.
P: oke...
H: twijfel je? Want dat mag niet.
P: ja ik heb gevoelens voor hem. Maar ik zorg dat dat weg gaat. Want ik hou me aan jullie regels.
H: oke beter voor je. Waar ben je nu?
P: nog steeds in het parkje met Jeremy.
H: oke het is nu 17:23. Ik wil dat je om 18:00 bij ons bent. Anders zwaait er wat
P: oke doei.
*Henk hangt op*

Ik doe me telefoon weer in mijn jas zak en loop naar Jeremy. ' Het was me ma. Ik moet om 17:50 weg want ik moet naar huis' leg ik hem uit. 'Ow oke is goed.

P.O.V JEREMY (voordat hij thuis was)
Als het 17:50 is staan we op en ik geef haar een lange kus.

Als ze me los laat en zegt: 'nu moet ik echt gaan'. En loopt weg. Ze is zo lief.

Als ik ook naar huis ga denk ik na. Ik was heb vandaag dus heel vaak Puck gezien. Ik was gewoon mijn raam uit geklommen en stiekem met Puck afgesproken. Zonder dat Merel dat wist. Ach ja zal wel vaker gebeuren.

*Jeremy is thuis en ja nu de herhaling van deel 12*
De herhaling
Ze geeft mij een kus op mijn wang en loopt het huis uit. Ondertussen is Merel al weer naar boven volgens mij. Dus ik loop ook maar weer naar haar kamer. Ik open de deur en loop naar binnen. 'voel je wat voor Puck?' vraagt Merel als ze me ziet. 'Ja ik heb gevoelens voor Puck. Wat maakt jou dat uit. Oke jij vind mij misschien wel leuk maar ik weet het niet Merel. Ik heb gevoelens voor jou maar ook voor Puck' zeg ik.

Nadat ik dat zei zie ik dat Merel tranen in haar ogen krijgt.

Ik kan er niet tegen dus loop haar kamer uit.
Einde herhaling

P.O.V JEREMY
I

k loop als ik thuis kom naar boven en loop de kamer van Merel in.
Ik ga naast haar zitten en zeg: 'ik moet wat zeggen'.

'Wat wil je vragen?' Vraagt Merel.

'Ik eh kan niet langer met je omgaan' Zeg ik. 'Wat!?waarom niet!?' Vraagt Merel verbaasd. 'Ik heb een relatie met Puck. En we hebben afgesproken dat ik niet met andere meisjes mag omgaan en zij niet met andere jongens' gooi ik eruit. 'Zucht. Kee' antwoord Merel kortaf.

Ik sta op en loop haar kamer uit. Ik krijg als ik mij telefoon open een berichtje van een anoniem nummer: ^zorg dat je goed met Puck omgaat. Zo niet dan zwaait er wat. Groeten van Henk^

Het zou vast een grap van iemand zijn dus ik pak me spullen en stap de douche in.

♡ha als nog een deel vandaag voor derijdendeboom alstu♡

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu