~seventeenth chapter~

222 20 5
                                    

P.O.V JEREMY

Ik hoor dat iemand mijn kamer binnen loopt, maar veel tijd om te denken heb ik niet want ik viel in slaap.

Even later word ik wakker van Puck haar stem: 'Jeremy wakker worden, het is tijd om te eten' hoor ik haar zacht zeggen. Ik open mijn ogen en ga weer goed liggen.

Puck geeft me mijn drinken aan en legt mijn bord met "eten" op mijn schoot. Ik eet mijn eten op doe Het zelfde met mijn drinken.

Na een heel even met Puck te hebben gepraat val ik als een blok in slaap.

P.O.V PUCK
Na een uur komen Henk en Jan de kamer in komen klimmen via het raam die ik net had open gezet.

Ze controleren of hij slaapt en nemen hem mee.

P.O.V MEREL
Ik word wakker van een gevoel alsof er iets aan de hand is.

Ik stap mij bed uit en kijk hoelaat het is. 02:37.

Ik besluit om naar het ziekenhuis. Gewoon voor alle zekerheid.

Ik doe me hele routine en maak daarbij per ongeluk me moeder wakker. ' Merel, schat, het is 3 uur 's nachts. Wat doe je?' Vraagt ze bezorgd. 'Ik heb een raar gevoel over Jeremy ik ga naar het ziekenhuis' leg ik uit. Ik geef me moeder een kus en loop naar me fiets.

Eenmaal aangekomen in het ziekehuis loop ik naar de kamer van Jeremy. Ik open de deur en schrik.
Waar is Jeremy?

Ik loop de kamer in en kijk rond. Ik vind een briefje op zijn bed.
Lieve meneer/mevrouw die dit leest.
Wij hebben Jeremy weer meegenomen. Dit keer gaan we verder. Duitsland? Polen? Tsjechië?
Wij weten waar.

Groet,
Sint&Piet
(Henk&Jan)

Ik ren naar de balie en leg ze alles uit.
Ik bel meteen daarna me ouders om te zeggen dat ze naar Schiphol moeten komen.

Even later hoor ik de politie wagens aankomen.
Ze vragen of ik met 1 van hun mee wil rijden naar Schiphol om ze daar te onderscheppen.

Als we op Schiphol aankomen kijk ik om me heen. Het is rustig dus een grote kans dat we ze kunnen onderscheppen.

Na een uur te hebben gezocht zie ik 2 mannen met een jongen lopen. De jongen in een rolstoel, die word geduwd door een meisje die ik meteen herken. Puck.

Ik alarmeer de politie mannen en met z'n alle lopen we naar ze toe.

P.O.V JEREMY(voordat Ze op Schiphol waren)
Ik word wakker van een dicht slaande deur. Ik kijk om me heen en zie dat ik in een rolstoel zit, vastgebonden.

Na een tijdje stoppen we, de deur word open getrokken en ik word door Puck de bus uit geduwd. 'P-puck wat d-doe je?' Vraag ik stotterend.
'Sorry lieve Jeremy, dit was ik heel lang van plan met Enzo, Henk en Jan. Vergeef me' zegt ze zonder emotie in haar stem.

We rijden door Schiphol als er opeens stoppen. Ik kijk achter me en zie dat Puck, Henk, Jan en Enzo worden vastgehouden door politiemannen. 'HET IS UIT JEREMY gilt Puck naar me. En meteen daarna worden ze de politie wagen in geduwd.

Ik kijk op zij en zie dat Merel verlegen naast het busje staat. Zodra ik zie dat ze begint te huilen sta ik voorzichtig op uit de rolstoel en loop naar haar toe. Ik geef haar een knuffel. 'Dankje' Zeg ik. 'Voorwat?' Vraagt ze. ' Je hebt me gered' Zeg ik.

'Tja ik kon je niet laten meenemen als ik het kan tegen houden' zegt ze als ik haar los laat.

'Jeremy?' Zegt ze. 'Shttt' Zeg ik en leg me vinger op haar lippen.
Als ik zie dat ze me raar aan kijkt, haal ik me vinger van haar lippen af en zoen haar.

'Sorry ik wil niet storen maar we moeten gaan' zegt een politieman terwijl hij ons beide aantikt.

'Uhm ja is goed' zeggen we tegelijk.

Sorry sorry sorry heel lang niet geüpdate maar ik was druk met school. Hierna komt nog 1 hoofdstuk en dan is het boek uit😢. Daarna komt nog wel een Q&A😋》

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu