*3 dagen dagen later*
P.O.V MEREL
Ik gooi mijn laatste dingen in een weekend tas, pak al mijn koffers en loop naar beneden.'Hoe heb jij 4 koffers nodig. Ik heb er maar 1' zegt Jeremy en lacht naar me. 'Zo cute' mompel ik en loop door naar de gang.
' Wat zei je?' Vraagt Jeremy aan mij als ik weer terug loop. 'Niks hoor' Zeg ik en ga op de bank zitten in de woonkamer.
'Nee je zei wat' zegt Jeremy weer en gaat naast me zitten.
'Ja dat klopt, maar dat hoef je niet te weten' lach ik.
'Zeg het anders ga ik je kietelen' zegt hij. 'Neh' antwoord ik.
Maar voordat ik het weet is Jeremy me al aan het kietelen.
'NEEHAHAHHASTOPPHAHAHAIK ZEG HET HAHAHA WEL' lach/schreeuw ik.'Nope' zegt Jeremy en gaat boven me hangen. Maar blijft wel door kietelen.
'JEHERRRHAHAHAHA STOHOPPPHAHAHA' lach ik nog steeds. Nadat ik dat heb gezegd stopt hij met lachen en kijkt me aan.
'Uhm hey' zegt hij. 'Hoi' Zeg ik terug terwijl ik super droog probeer te kijken.
'Ik ehmm' zegt hij. 'Jij ehmm' Zeg ik terug. 'Wauw'. 'Wauw'.
'Alvast Sorry' zegt Jeremy. 'Voor wat?' Vraag ik. 'Dit' zegt hij en plaatst zijn lippen op de mijne.
Ik ga er in mee maae hij laat al los. 'Ehm ja uhm sorry' zegt hij en gaat weer zitten.
'Hoezo?' Vraag ik. 'Ja nou ehm je vind me niet leuk dus ja ik ben do-' zegt hij maar ik onderbreek hem.
'Hoe weet je dat ik jou niet leuk vind? Heb je het me gevraagd?' Vraag ik. 'Uhm nee' zegt hij.
' Nou dan. Jeremy ik vind je leuk. Meer dan alleen vrienden' Zeg ik snel.
'Ohw' zegt hij alleen.
'Merel?' Vraagt hij en kijkt me aan.'Jeremy?' Zeg ik terug. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Vraagt hij. 'Heel graag' Zeg ik en geef hem een kus op zij wang.
Na een tijdje op de bank te hebben gezeten komt me moeder binnen lopen. 'Jullie taxi is er' zegt ze.
We staan op en lopen naar de voordeur toe. 'Hier, dit is mijn ketting die ik al had toen ik klein was. Hou hem goed bij je. Zo heb je iets van me waf dicht bij je kan zijn' zegt me moeder en geeft me haar goude ketting met als bedel een hartje.
'nahhw thanks mam' zeg ik en geef haar een knuffel. Als ik dr los laat doet ze de ketting bij me om.
'Veel plezier in Miami Schat' zegt de en geeft me nog een laatste knuffel.
Als ze me los laat pak ik mijn weekend tas en stap de taxi in. Ik zie dat mij koffers als in de kofferbak zitten.
Na een tijdje stapt ook de chauffeur in en rijden we eindelijk naar Schiphol toe.
Eenmaal op Schiphol aan gekomen pak ik mijn koffers en loop onhandig naar binnen. 'Merel, hier is een kofferkar' zegt Jeremy en rolt langs me met de kar.
'Omg redder' Zeg ik en leg me koffers op de kar en ga er boven op zitten.
We lopen eerst naar de check in en daar laten we onze koffers meenemen naar het vliegveld.
Na de check in lopen de door de douane naar de juiste gate.
Als we alle controles hebben gehad en we in het vliegtuig zitten pak ik mijn oortjes en doe muziek aan. Ik leun tegen Jeremy aan en blijf de rest van de reis zo zitten.
Als we eindelijk zijn geland en de koffers hebben gepakt lopen richting de taxi toe.
Na een half uur te hebben gezocht hebben we de taxi gevonden. We stappen in en rijden naar het internaat toe.
Na de rit van 1 uur en 20 minuten zijn we er eindelijk.
Ik stap uit en loop met al mijn spullen naar binnen waar Jeremy me spontaan een kus geeft. 'I love you' fluisterd hij. 'Love you too' fluister ik terug en geef hem ook een kus.
Na heel even zo te hebben gestaan hoor ik gekuch achter me.
' Jullie zijn vast de nieuwe bewoners' zegt de man van ik schat 58 jaar. 'Uhm ja' zeggen Jeremy en ik tegelijk.
'Merel en Jeremy?' Vraagt hij. 'Dat klopt' antwoord ik.
'Merel kamer 12 1e etage, Jeremy kamer 21 2e etage. Dit is de begane grond....' legt hij uit en na een hele lange huis tour zijn we klaar en mogen we naar onze kamer.
《XL deeltje want ik ben blij😂❤》
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...