~nineteenth chapter~

246 20 7
                                    

P.O.V JEREMY

Ik loop mijn eigen kamer zacht uit en loop heel voorzichtig naar de kamer van Merel toe.

Zonder te kloppen loop ik naar binnen. Ik krijg meteen een fel licht naar me toe gericht. 'Omg jij bent het' zegt ze rustig als ze me ziet. 'Uhm ja.. wie moet ik anders zijn?' Zeg ik terwijl ik me akward achter me hoofd krab.

'uhmm idk? Een raar wezen. Oh nee wacht ben je Al' zegt ze lachend. 'Nou en bedankt. Ik ga wel terug naar me eigen kamer' Zeg ik en draai me om.

'NEE' fluister-schreeuwd Merel.

'Prank' Zeg ik en draai me om.  'Haha beter' zegt ze en schuift een beetje op zodat ik naast dr kan liggen.

Ik ga naast haar liggen en zie dat ze haar ogen al dicht heeft.

Even later hoor ik heel zacht gesnurk, dat betekent dat ze slaapt.

Ik doe me telefoon in de oplader en val ook meteen in slaap.

☆☆☆volgende dag☆☆☆

Ik word wakker van een dicht vallende deur. Ik kijk op en zie dat Merel in mijn armen ligt te slapen. 'Ow euhm goedemorgen Jeremy' zegt Linda. 'Euhm hey goedemorgen' Zeg ik terwijl ik heel voorzichtig ga zitten.

'Slaapt Merel nog?' Vraag Linda. 'Uhm ja. Ze had vannacht een nachtmerrie en appte mij dat ik naar dr toe moest komen. Dus pakte ik me kussen en ging hier heen' leg ik uit.

'Oh. Fijn. Ik wil jullie beide zo even spreken' Zegt ze en loopt de kamer weer uit.

'Goedemorgen' hoor ik Merel opeens zeggen. 'Oh hey goedemorgen' Zeg ik terug. 'Je moeder wil ons zo spreken' Zeg ik.

'Oh hoezo?' Vraagt ze. 'I don't know. Dat zei ze er niet Bij'.
'Oh nee. Als ze dat er niet bij zegt is het foute boel. Kom, snel naar beneden' zegt Merel en trekt me mee naar beneden.

'Goedemorgen Merel en Jeremy. Ga zitten' zegt Linda en wijst naar de bank.

We gaan beide zitten en dan begint Linda te praten: 'jullie mogen boos zijn op wat ik nu ga vertellen. Maar dat maakt me niet uit. Het gaat gewoon door. Ik heb jullie namelijk een maand geleden ingeschreven voor een internaat in Miami. Daar heb ik vannacht een bericht van terug gekregen dat jullie er naar toe mogen. Daar zitten jongens en meisjes van jullie leeftijd en ze spreken ook allemaal Nederlands. De lessen zijn ook allemaal in het Nederlands' legt ze uit.

'Maar waarom Mam. Waarom moeten wij daar naar toe' Vraagt Merel.

'Omdat ik het niet meer kan. Ik kan jullie niet meer helpen' zegt Linda.

'Okey' zegt Merel en rent naar boven.

'Sorry Jeremy' zegt Linda en loopt het huis uit.

《WOWWW. Ja idk opeens een plot twist maar ja😂❤》

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu