P.O.V JEREMY
Als we het huis in komen en de woonkamer binnenlopen zie ik Merel schrikken.Ik kijk naar waar zijn kijkt en en schrik ook.
Linda ligt met een kitten op de grond te spelen. Omringt met allemaal katten spullen.
Zodra ze ons ziet staat ze op en loopt naar ons toe. 'Ik kwam dit kleintje tegen in de dierenwinkel en ik vond haar zoo schattig. Nu zijn ze tenminste met een even aantal en is er nooit 1tje alleen 'legt ze uit.
(A/N Dit zijn de alle kittens de aller linkse heeft de moeder gekocht)
'Omgg ze zijn zooo lieeef' zegt Merel als ze de andere ook vrij laat uit haar gymtas.
Na een tijdje hebben Merel en d'r moeder een heel leuk plekje gemaakt voor de katjes. Het kostte ze wel zo'n 3 uur want de kittens sprongen telkens in de weg en dan raakte Merel weer afgeleid... en ja Merel en kittens is geen goede combinatie hahaha.
P.O.V MEREL
Ik laat me zuchtend op bed vallen als ik eindelijk klaar ben met de kittens. Ze waren zo schattig maar zo vervelend want ze willen de hele tijd met je spelen en alles.Na nog even op insta te hebben gekeken sluit ik me telefoon af en ga naar de badkamer om me te douchen.
Ik loop de badkamer in en zie daar Jeremy staan, met zijn rug naar me toe, naakt. 'Ow sorry ik douch straks wel' zeg ik en doe snel weer de deur dicht en loop weer naar me kamer toe. Daar doe ik de deur op slot en val op me bed.
Na een tijdje hoor ik geklop op me deur. 'Merel mag ik binnenkomen?' Vraagt de stem van Jeremy lief. 'Ja wacht, even de deur van het slot halen' zeg ik en spring van mijn bed af. Ik haal de deur van het slot en loop terug naar mijn bed. Maar halverwege word ik opgetild door Jeremy. 'AAAAAHHH ZET ME NEER' gil ik.
Hij gooit me op bed en zoent me vol op mijn mond. 'En wat doen jullie?' Vraagt de stem van me moeder. Jeremy laat me los en schrikt op.
'Ow....e-euh....i-ik....euh' stottert Jeremy. 'Het is al goed Jeremy, ik vertrouw je wel bij Merel' zeg me moeder en met die woorden loopt ze mijn kamer uit. 'Wow' zeggen we allebei te gelijk en schieten meteen daarna in de lach.
P.O.V JEREMY
'Dat verwachtte ik dus totaal niet' zegt Merel als we zijn uit gelachen. 'Nee haha ik ook niet' zeg ik nog steeds lachend.Als we ons huiswerk allebei af hebben worden we geroepen dan we gaan eten.
Ik ren tegelijk met Merel naar beneden.
'Ging het "huiswerk maken" goed Merel en Jeremy?' Vraagt Alexander. 'Euhmmm...' Zeg ik alleen. 'Ja hoor kan je alleen straks iets van wiskunde uitleggen aan ons?' Vraagt Merel. 'Ja tuurlijk. Waar gaat het over?' Vraagt hij. 'Regelmaat in tabellen' antwoord Merel. 'Komt goed. Eetsmakelijk'
Na het eten had de vader van Merel ons nog uitgelegd over dat wiskunde spul. Maar ik zat meer met me hoofd bij Merel dus heb meer dan de helft niet geboord.
{Kleiner hoofdstukje want ja school is vervelend en inspiratie is weg}
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...