~fourth chapter~

372 38 21
                                    

P.O.V MEREL
Na het eten gaat Jeremy weer naar boven en blijf ik dus alleen beneden met me ouders. 'Dus hoe bevalt het je Merel?' Vraagt me vader. 'Ja goed. Maar ik heb 1 vraag?' Stel maar zegt hij. 'Is hij nou mijn broer of huisgenoot?' Vraag ik. 'Dat laatste schat' antwoord me moeder. 'Oke bedankt' zeg ik en ren naar boven, de kamer van Jeremy in.

P.O.V JEREMY
Ik zweet als ik alles heb verplaatst dus doe me shirt uit en gooi die op me bed. Ik zet me muziek nog harder en ga verder met opruimen.

Door de harde muziek merk ik niet dat Merel me kamer was in gelopen.

Ik draai me om naar me deur en schrik van Merel. Meteen doe ik me muziek wat zachter. 'Ow euhm hey ik hoorde je niet' zeg ik. 'Nee ik merkte het. Maar euh.. ruim je vaker op met je shirt uit?' Vraagt ze lachend. 'Nee eigenlijk niet maar ik had het heel warm' beantwoord ik haar vraag.

'Lukt het verder met opruimen of moet ik helpen?' Vraagt ze aan me als ik aan mijn laatste doos begin. 'Nee hoor hoef alleen nog maar deze doos en dan ben ik klaar' zeg ik.

' Hoezo ben je eigenlijk hier?' Vraag ik. 'Ik had aan me ouders over dat huisgenoten ding gevraagd en ik wilde daarna je gewoon ff zien' zegt ze terwijl ze bloost. 'Je bent schattig als je zo doet' zeg ik. 'Hoe doe ik dan?' Vraagt ze. 'Je bloost' zeg ik. 'Echt niet' zegt ze lachend terwijl ze haar handen voor haar hoofd doet.

'Schaam je nou niet. Je bent leuk' zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef.
Maar wat ik niet merkte is dat haar moeder naar binnen kwam.

Ik schrik van de deur die dicht valt en laat meteen Merel los en doe me shirt aan. 'Wat gebeurd hier dan!?' Vraagt Linda.

Nadat ik alles uitlegde zei Linda niks en nam Merel mee en liep weg.

P.O.V MEREL
Nadat me moeder me op mij bed zette en weg liep besloot ik Jeremy te appen.

[Profielfoto]     Jeremy💙💧
Laatst gez.: vandaag om 15:38

U: heyy

U: sorry van mijn moeder het is een lang verhaal

Jeremy💙💧: leg maar uit, ben toch klaar met mijn kamer

U: het was zo'n 4 maanden geleden, ik had een player als vriendje. Elke keer als hij hier was en me ouders er waren deed hij heel aardig etc. Maar als we alleen waren toen dwingde hij mij om allerlei dingen te doen. En op een dag kwam me moeder er achter er sinds dien is ze heel erg beschermend voor mij...

Jeremy💙💧: wow. Heftig zeg😥

U: tja..

U: het was mijn eigen stomme fout

Jeremy💙💧: tuurlijk niet. Jij wist toch ook niet van te voren dat hij zo was.

U: ik had hem moeten verlaten maar ik was te bang dat hij me vrienden of familie pijn zo doen.

U: daar had hij namelijk meerdere keren mee gedreigd.

Jeremy💙💧: je kan mij echt vertrouwen❤

Wow een hartje!? Moet ik nu een bericht sturen met een hartje terug?

U: ik vertrouw je ook. Maar ik ga slapen heb morgen weer school💋

Jeremy💙💧: ohja school. Gn x

Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu