P.O.V MEREL
Even later word ik wakker van iets kouds op me hoofd. Ik open me ogen en zie dat Lois een aantal ijsblokjes om me heen en op me heeft gelegd. 'LOISSSSSSSS DAT IS KOUHOUUDDDD' schreeuw ik door de kamer.'dat is ook de bedoeling' zegt ze lachend terug.
Als we na een uur eindelijk klaar zijn met het opruimen van de kamer. 'Kleed je om en doe ff je andere dingen en ga met me mee' zegt Lois en pakt wat kleding uit haar kast en loopt naar de badkamer. 'Euhm oké?' Zeg ik en doe me routine.
Als we allebei klaar zijn en alles hebben gedaan loop ik naar beneden en tref Lois aan met mijn jas en schoenen in haar hand. 'Jij en Jeremy gaan het goed maken. Daarna gaan we eten bij ons restaurantje. Ik trakteer als je het goed maakt met Jeremy'. 'Ja maar jij weer niet hoe het zit' Zeg ik.
'Echt wel. Jeremy belde me helemaal overstuur dat hij je mist etc'.
P.O.V JEREMY
Ik heb net de grootste fout ooit gemaakt. Of toch niet?.Ik heb het contact verbroken met de jongens. Dus dat zou betekenen dat ik me niet meer aan hun regels hoef te houden toch?
Nou ik hoop dat het zo is.Na nog heel veel te hebben gedacht over van alles, besluit ik Lois te bellen.
(J=Jeremy. L=Lois)
J: yo Lois
L: euhm Hey Jeremy
L: wat is er?
J: is Merel bij jou?
J: zeg pls dat ze daar is
J: ik maak me zorgen om d'r
L: oke rustig ze is bij mij
L: hoezo wat is er gebeurd?
L: heeft het te maken met de jongens?
J: ja
J: ruzie met Merel
L: leg me alles ff uit
J: *legt alles Uit*(A/N te lui om alles te typen)
L: WOW
J: oren
L: sorry
L: ik zorg dat ze naar jou toe komt oke of je nou wilt of niet
L: ik ben er zo doei
J: Ja ma-
*hangt op*
Oké doeiIk kleed me snel aan en doe me dagelijkse routine.
Als ik helemaal klaar ben en rustig beneden tv zit te kijken hoor ik de bel. Daar zijn Lois en Merel vast.
Ik sta op en open de deur. 'Hai' zegt Lois vet droog. 'Hey' Zeg ik terug. 'Hier jij en Merel gaan het goed maken' zegt ze tegen kan terwijl ze Merel naar binnen duwt en op de bank meer zet.
'ik ga niet weg tot dat jullie het goed gemaakt hebben' zegt Lois. 'Ja wat moet ik zeggen dan!? Ja hey Jeremy ik vergeef je' zegt Merel sarcastisch.
Diep van binnen breekt mijn hart in een miljoen stukjes nadat Merel dat zei.
Ik hou van haar.
Dan besef ik het me. Ik ben verliefd op Merel. Het doet me pijn om haar verdrietig te zien. Ik word gelukkig als zij gelukkig is.
'Jeremy WAAR zit je met je hoofd' zegt Lois terwijl ze voor mijn ogen zwaait.
'Oh euhm wat was er?' vraag ik.
'Merel zei sorry' zegt Lois tegen me. 'Het spijt mij ook' Zeg ik.
Dan staat Merel op en geeft me een knuffel. 'Ik euhh ga naar huis bye' zegt Lois en gaat naar huis.
*de volgende dag*
Samen lopen Merel ik de les in en gaan achter in zitten.
Na 5 minuten les te hebben gehad komt de directeur met een meisje van onze leeftijd binnen lopen. Wow. Ze is zo knap.
'Hallo dames en heren. Dit is Puck en ze is overgeplaatst van TL naar havo dus waar jullie nu zitten. Ze komt de rest van het jaar bij jullie in de klas dus maak het wat gezellig voor haar' zegt de directeur tegen ons en loopt het lokaal uit. 'Hallo Puck. Dit is klas 4D2F en stel je zelf maar even voor Puck' zegt de leraresse.
'Nou euhm Hey ik ben Puck Roosevelt. Ik ben 17 jaar. Mijn hobby is dansen. En ja dat was het wel zo'n beetje' zegt ze zonder angst in haar stem.
'Goedzo, kies maar een plekje uit' Zegt de docent en gaat verder met haar uitleg.
Na de les twijfel ik geen moment en loop naar Puck toe. 'Hey mag ik misschien je nummer?' Vraag ik. ' Ja tuurlijk geef je telefoon maar dan zet ik het er in' antwoord ze.
Als ik me telefoon terug heb stuur ik: "Jeremy x" naar haar toe. "Puck xx" stuurt ze terug.
Ik kijk om me heen en zie Merel bij haar vriendinnen staan. Ze kijkt super jaloers. Zodra ze mij op merkt loopt ze, nog steeds jaloers kijkend, langzaam langs me. 'Wat nou we hebben toch niks?' Vraag ik arrogant.
' Zeg ik wat dan?' Kaatst Merel terug. 'Nou nee je kijkt alleen super jaloers' gooi ik terug. 'Ik ben gewoon verliefd op je' zegt Merel en loopt snel weer naar haar vriendinnen toe.
《You go Merel》
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...