P.O.V JEREMY
*De volgende dag*
*BIEB BIEB BIEB*
Ik sla mijn wekker uit en sta op uit bed. Dan loop ik naar de badkamer en daar doe ik mijn haren en poets mijn tanden.
Als ik naar beneden loop kom ik Merel als eerste tegen. 'ik moet me 30 minuten eerder melden omdat ik de laatste les blijkbaar spijbelde. Ik zie je op school ' zegt ze, ze geeft me een kus en loopt het huis uit. 'uh oke' mompel ik en loop naar de keuken om ontbijt te maken.
Ik maak een tosti met ham en kaas(A/N best logisch toch?) .
Als ik alles op heb loop ik naar boven en poets weer mijn tanden. Dan loop ik naar mijn kamer en pak mijn tas.
Als ik op school ben aangekomen ben kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik al 10 minuten te laat ben. Dat heb ik weer. Meteen in mijn eerste week te laat.
Ik ren de fietsenstalling in en gooi mijn fiets ergens neer. Dan ren ik naar binnen en haal bij de balie een te laat briefje. Ja ik ben weer die ene eerlijke jongen die netjes een briefje haalt.
P.O.V MEREL
Als ik inde klas kom, na een half uur bij de directeur te hebben gezeten, zie ik alleen Lois en Tine zitten. Ik loop naar ze toe en ga op de stoel achter ze zitten. Nog voordat de tweede bel is gegaan komt Renate binnen rennen. 'sorry had me verslapen' zegt ze en gaat naast mij zitten.
Lois is de enige die weet dat "die ene nieuwe jongen in de klas" mijn broer is. 'hij is zooo knap' zegt Tine als ze zich naar ons om draait. 'mwah is wel oke' zegt Renate en ze slaat haar boek open en begint met werken. 'nerd' zegt Lois. 'heb me hw niet gemaakt, en dit is al mijn 4e keer en dat zou dan betekenen dat ik 2 uur moet gaan nablijven' zegt Renate terwijl ze alles van mij over schrijft. 'thanks btw voor de antwoorden Merel' zegt ze. 'geen probleem' zeg ik en praat ondertussen verder met Tine en Lois.
Na 5 minuten merk ik dat Jer er nog niet is.
En na 10 minuten is hij er nog steeds niet.
En na 15 minuten komt hij eindelijk de klas in lopen. 'sorry ik heb geen idee hoe ik te laat ben gekomen' zegt hij. Dan geeft hij het briefje aan de docent en gaat achter me zitten. 'hee' fluister ik. 'hoi' zegt hij terug. 'waarom ben je te laat?' vraag ik. 'ik heb serieus geen idee' zegt hij. 'ser-' zeg ik maar word onderbroken door de schreeuwende docent: 'MEREL EN JEREMY NIET PRATEN IN MIJN LES! ER UIT!' schreeuwt ze door mij heen. 'JA MAAR' gil ik. 'GEEN GEMAAR ERUIT' schreeuwt ze.
'Ok' zeg ik en loop de les uit met Jeremy achter me aan. 'WHAHAHAH ZAG HAAR HOOFD HAHAHAHA' lacht Jeremy.
'Good job Jeremy 2e lesdag eruit gestuurd' zeg ik glimlachend. 'Jouw schuld' zegt Jeremy quasi beledigd.
'Echt niet' zeg ik lachend terug.
'Hoelang duurt de les nog?'vraagt Jeremy als we in de aula zitten. '35 minuten' antwoord ik. 'kom' zegt Jeremy en trekt me mee naar buiten.
Als we buiten zijn gaan we zitten op het bankje net buiten het schoolplein.
'Merel, mag ik wat vragen?' vraagt Jeremy. 'ja tuurlijk' antwoord ik. 'wil.....ehhmmm... je.. ehhhh' stottert hij.
Maar voordat hij zijn zin kan afmaken word hij door de onderbreek-docent onderbroken. 'Jeremy en Merel jullie mogen terug in de les komen' zegt ze en blijft staan bij ons. 'ik zeg het later wel' fluistert Jeremy en staat op. 'kom laten we terug gaan naar de les' zegt Jeremy. 'oke' zeg ik en loop samen met Jeremy terug nar de les.
Na de les hebben we pauze dus Jeremy gaat naar zijn "vriendengroepje", Joost Bouhof, Link Tijger, Harm de Vries, Don Gamemeneer, Milan Knol en Enzo Knol. de 6 grootste en foutste BadBoys van de school. Elk meisje valt wel voor 1 van hun.
Ik wil Jeremy eigenlijk verbieden om met hun om te gaan want hij word door hun dan 100% veranderd. Hij gaat gemener worden, hij gaat verkeerde dingen doen en ga zo maar door. Maar ik probeerde dat gister al want toen zag ik al dat dat groepje Jeremy wilde. maar Jeremy werd meteen geïrriteerd en zei dat ze heel aardig en alles zijn.
Bij de laatste les zit ik de hele tijd met Jeremy in mijn hoofd, wat wilde hij nou zeggen?
heyy, hier weer een deeltje. Ik schrijf dit ook gwn in de computerles hahaha
xoxo
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...