P.O.V MEREL
Jeremy en ik stappen de politie wagen in en die rijden ons naar huis toe, waar me moeder ook net aankomt.
'Oh mijn god Jeremy, Merel zijn jullie oké?' Vraagt me moeder overbezorgd.'Uhm ja ik denk van wel toch, Merel?' Zegt Jeremy. ' Huh? Wat? Oh ja prima' antwoord ik waardoor Jeremy moet lachen.
'Kom snel binnen ik moet jullie iets vertellen' zegt me moeder en trekt ons naar binnen.
Als we met z'n drieën op de bank zitten in de woonkamer met een kop thee begint ze te vertellen: ' wij wonen v-vanaf nu met z'n drieën in dit h-huis. Want A-alexander heeft e-een ander' en nader ze dat zei begint ze te huilen.
Ik sta op en troost haar.
Als ze weer even later is gestopt, staat ze op en loopt ze naar boven.'Uhmm ik ga maar eens naar mijn kamer toe..' Zeg ik en ren naar me kamer.
P.O.V JEREMY
Nadat Merel naar boven is gegaan blijf ik op de bank zitten met een kop thee.Even later komt Linda(Merel's moeder) weer beneden. 'Jeremy? Vind je Merel leuk?' Vraagt ze en gaat naast me zitten. 'Ehmmmm....' Zeg ik alleen maar en word rood.
'Hahaha ja dus, nou je hebt geluk zij jou ook. Dus ga naar haar toe en geef d'r een knuffel' zegt ze en wuift met hasr handen mij een soort van weg.
Ik besluit het dus toch te doen dus zet mijn lege kop thee in de keuken en loop naar de kamer van Merel toe.
*klop klop*
'BINNEN' schreeuwt ze.
Ik open de deur, 'hey' Zeg ik en ga op haar bureau zitten. 'Heyy' zegt ze terug.
'Uhmm....' Zeg ik. 'Uhhhmmmmmmm....' zegt Merel terug.
'Ik ehm... laat maar, ik ben in mijn kamer' zeg ik en zonder op antwoord te wachten loop ik haar kamer uit.
Als ik in mijn kamer ben start ik de pc op en ga minecraft spelen.
Na heel lang te hebben gespeelt val ik in slaap.*de volgende dag*
Ik word wakker op mijn bureau. 'Wat tha f*ck??!' Zeg ik tegen mezelf.
Ik pak mijn telefoon en kijk hoelaat het is. 03:38. Lekker weer in het weekend.
Ik ontgrendeld mijn telefoon en zie dat ik 14 berichten heb van Merel.
Merel❤😝: Jer?
Merel❤😝: nog wakker?
Merel❤😝: pls
Merel❤😝: help me
Merel❤😝: heb een nachtmerrie gehad
Merel❤😝: ik durf niet me bed uit
Merel❤😝: als je dit leest
Merel❤😝: wss niet want je slaapt...
Merel❤😝: maar kom dan plss
Merel❤😝: Jeremyyy
Merel❤😝: plsss
Merel❤😝: okee
Merel❤😝: ik blijf wel gewoon liggen hier😭❤
U: Hey
Merel❤😝: Heeyyy
U: Ben net wakker
U: ik kom al naar je toe
Merel❤😝: omg dankje
U: omw tot zo x
Merel❤😝: CU💕Ik pak me kussen en loop heel zacht naar de kamer van Merel toe.
《
IK BEN TERUGGGG😍 Vanaf nu iets kortere hoofdstukjes ivm met school, maar wel om de dag een hf😊》
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...