P.O.V JEREMY
Ik loop naar beneden en zie Linda en Alexander zitten, de ouders van Merel. 'Linda Alexander?' Vraag ik. 'Oh hey Jeremy. Wat is er? Kom eens zitten' zeg Linda vrolijk.Ik loop de keuken uit en ga op de bank zitten tegen over Linda en Alexander zitten. 'Mag ik wat vragen?' Vraag ik. 'Tuurlijk' zegt Linda. 'Moet ik jullie zien als mijn ouders?' Vraag ik. 'Nee. Wij zijn gewoon die ene aardige mensen die jou een thuis bieden' zegt ze vrolijk. 'Oke bedankt ' zeg ik. Dan sta ik op, geef ze een knuffel en ren naar boven.
Als ik langs de kamer van Merel loop hoor ik haar snikken en ze praat tegen iets of iemand wss een vriendin. Ik vraag me af wat er is dus blijf luisteren.
P.O.V MEREL
Ik hoor Jeremy naar beneden ga dus besluit Lois te bellen. Een hele goede Internet Vriendin van me.L=Lois. M=Merel. J=Jeremy
L: YODIEYO MEREL
M: yow..
L: what's up?
M: ik had je toch verteld over die jongen die hier zou komen wonen? *snikt*
L: omg wat heeft hij geflikt
L: als hij je iets slechts heeft aan gedaan ga ik hem echt vermo-
M: Lois rustig. Ik leg het je wel uit
L: oké leg uit
M: nou we gingen hem dus ophalen ergens in Groningen. En toen reden we dus naar huis, met een tussen stop bij de KFC, en ik toen we terug kwamen.
L: toen??
M: ik zoende hem..
L: wat?? Je kent hem amper
*merel hoort niet dat Jeremy aan de deur mee luisterd*
M: ja maar hij is zo leuk.. *snikt*
L:wat is het probleem dan?
M: ik weet niet of we nou broer en zus zijn of gwn huis genoten.
*Jeremy loopt naar binnen* *merel schrikt*
J: we zijn huis genoten.
M: wow wacht je stond daar al hoe lang?
L: wow..
J: sinds je zei dat ik zo leuk ben. *bloost*
M: ow.... *bloost*
L: haloowww tomaten ik kan gwn mee kijken hoowr
M: Lois ik bel je later terug bye
L:is goed bye!
L: hou h-
M: *hangt op*
L: nou oké ik Doei niet dat je me nog hoort ofzo'We zijn gewoon huis genoten' zegt Jeremy. 'Wie zegt dat?' Vraag ik. 'Je ouders ' antwoord ik terug. 'Ow' zeg ik alleen. Jeremy gaat naast me zitten en zegt: 'meende je wat je allemaal zei?' Vraagt hij. 'Euhm ja....' Zeg ik terwijl ik weer rood word. 'Lieefff' zegt hij zacht.
Hij komt dichterbij met zijn hoofd tot dat ik zeg: 'Jer miss moeten we dit eerst overleggen met me ouders'. 'Goed plan' zegt hij. Dan staat hij op. 'Nu!?' Vraag ik verward. 'Ja of je wilt het later doen?'. Zegt hij als hij zich omdraait. 'Nee we wachter wel ff' zeg ik.
Dat sta ik ook op en loop naar hem toe. 'Ik wil eerst ff je normaal je kunnen zoenen. Straks mag het niet van me ouders' zeg ik en leg me armen in z'n nek.
'Goed idee' zegt hij als hij me heel lief zoent. Ik ga er in mee en vraag toestemming die ik meteen krijg.
'Ik vind je meteen al leuk' fluisterd Jeremy in mijn oor terwijl ik nog om hem geen hang. 'Wat bedoel je met meteen' fluister ik terug. 'Nou gewoon toen je daar in die hal stond' zegt hij als hij me los laat.
Dan ga ik op me bed zitten en zeg: 'Oeps haha'. Jeremy lacht en komt naast me liggen. 'Zit ik bij jou in de klas?' Vraagt hij. 'Ja' antwoord ik. 'Moet ik nog boeken hebben?' Is weer zijn volgende vraag. 'Nee je krijgt een tablet. Die kan je morgen bij de balie ophalen. Verder hebben mam en ik al schriften, pennen en alles voor je gehaald. Dat ligt in het 3e laatje van je bureau' legt ik uit. 'Wow tnx. Euh dan ga ik maar eens alles uit pakken en opruimen' zeg Jeremy en staat op. 'Bye' zeg ik. 'Doeii' zegt Jeremy en loopt mijn kamer uit.
P.O.V JEREMY
Ik loop mijn eigen kamer in en zie meteen al mijn dozen met spullen staan. 'There we go' mompel ik.Ik zet me muziek aan en start met het inruimen van al mijn spullen.
Na een tijdje hen ik 3 van de 5 dozen gehad. Ik plof uitgeput op me bed neer. Opeen gegeven moment hoor ik iemand op me deur kloppen. 'Kom maar' zeg ik.
Tot mijn verbazing loop Merel naar binnen. 'Hey we gaan eten' zegt ze. 'Kom eraan' zeg ik terug. Dan zet ik me muziek uit en loop samen met Merel naar beneden.
777woordjes😂
Sterretje? 🌟
#LOG2❤
JE LEEST
Verliefd op je broer!? J.F #1{voltooid}
RomanceAls je ouders tegen je liegen dat je een nieuwe broer krijgt en je verliefd op hem word...