Capitolul 1 - O baie in sange si apa

3.8K 76 11
                                    

 21 may 2010 ora 21:37

Era o zi furtunoasa , stropii mari de ploaie parca erau niste gloante ce vroiau sa gaureasca blocul . Tunetele se auzeau puternic dorind sa te asurzeasca iar fulgerele luminau baia intunecata , parca acele fulgere intrau pe geam vrand sa ma electocuteze . Stateam in apa si ma uitam la el , apa se racise si prinsese deja alta culoare . Hainele mele erau toate unde purtam o pereche de blugi scurti si un sutien negru . Fumam o tigara si ma uitam la el care se uita si el la mine , trag si ultimul fum si arunc tigara in apa , iau sticla de whiskey si mi-o torn in cap . Ma uit in reflexia apei murdare si vad o tarfa cu rimelul curs , dar care vroia sa dovedeasca ca nu o intereseaza de cea ce s-a intamplat acuma trei ore , dar degeaba ma simteam murdara .

Totul s-a intamplat prea repede .  Eram in baia veche din apartamentul meu si al ,, iubitului “ meu din cada , ce se uita la mine cu ochii deschisi .  Aveam un mic apartament la mansarda unul bloc vechi inca de pe vremea comunismului . Peretii erau cojiti iar faianta si gresia sparta din baie iti dadeau fiori la fel si timpul care era in favoare apartamentului meu de rapa .

John era mort , apa din caza era rosie din cauza sangelui de ii curgea din cap si din gaurile din piept . Era exact ca intr-un film horror .Se mai auzea ticaitul ceasului , tunetele de afara si ploaia , iar cand inchid ochii tot filmul se reia ….

( ACUMA 3 ORE ) ora 18:23

***Ma uit fericita pe geamul din mansarda privind parcul de joaca cu copiii neastamparati si mamele lor care ii certau , imi mangai burta si ma uit la ea . Dar cand ma uit pe geam vad ca picaturi mici incepe sa se aseze pe el ca si pe un magnet , dar din ce in ce mai multe picaturi iar dintr-o data un tunet urmat de un fulger ma face sa tresar . Asta prevestea o furtuna torentiala exact destinata lunii mai .

Ma duc in baie si ii dau drumul la apa , clatesc cada bine si ii pun dopul in timp ce potriveam si apa . Apa era usor fierbinte si am lasato sa curga in continuare pentru a imi putea face o baie . Ma intorc in sufrageria veche si infricosatoare , imi iau o carte din vechea biblioteca pe care mi-au lasato fostii locatari . Hmm era chiar veche cartea pentru ca avea mult praf pe ea . Stateam in apartament doar de doua luni si nu am avut timp sa fac curat si sa despachetez cutiile din coltul sufrageriei .

Ma asez pe canapea si cad dau sa deschid cartea usa se tranteste puternic de perete , am crezut ca este vantul si a scoso din balamale dar era doar John , era groaznic . Arata furios , ma ridic repede de pe canapea iar el se indreapta spre mine cu pasi mari . John era fostul meu iubit de care m-am despartit acuma o luna , era inalt avea parul blond , ochii albastri a fost barbatul viselor mele . Eu ma dau inapoi dar el tot continua sa vina spre mine , ajung in coltul peretelui precum un soricel iar el ma prinde de brate :

-Stiam eu ca esti o tarfa !!! tipa el si ma zdruncina . M-ai parasit pe mine ca sa te duci la altul !!!

-Stai , John !!! tip cat de tare pot . Da-mi drumult ! si incerc sa il imping dar el era mai puternic decat mine .

-Sa iti dau drumul ? Asta vrei ? tipa el la mine crezand ca ii va plesni venele si imi da drumul aruncand vaza de pe masa .

-John ! Ascultama ! Nu te-am parasit pentru asta … nu mai exista nimeni , incerc eu sa il calmez si ma aproprii de el .

- Taci ! Cum indraznesti ? Crezi ca Rick nu mi-a spus de aventurile tale ? criza si se intoarse brusc iar in acel moment palma lui grea se lipi de fata mea , simteam ca mi-au amortit maselele .

-Dar nu este adevarat , incercam sa il lamuresc printre lacrimi si suspine . Rick niciodata nu a fost de acord cu relatia noastra , te rog John ascultama !

Se aseza pe canapea nervos si se uita in alta parte , numai nu la mine ca plangeam si simteam cum mi se rupe inima , nu vroiam sa creada ca l-am inselat , pentru ca nu era adevarat . Dar nu vroiam nici sa stie de copil , pentru ca mi-ar fi frica de cea ce ar face in legatura cu asta , totusi nu avea de ales , trebuia sa afle pana la urma :

-Acum o luna m-am simtit rau si … am decis sa fac un test de sarcina , imi mangai purta si ma uit la el iar el la mine ciudat . Sunt insarcinata John intr-o luna jumate .

-Ha esti culmea ! Acuma vrei sa imi spui ca ai si copil cu altul . Serios ? Nu am crezut cand Rick mi-a spus ca esti si insarcinata , dar era adevarat .

Se ridica in picioare nervos de pe canapea si rastoarna masa cu mainile , se intoarce spre mine si ma cuprinde cu mainile de gat .

-De ce mi-ai facut asta ? Te-am iubit Kat, spune el in timp ce ma saruta dar tot continua sa ma tina de gat .

Ma chinuiam sa respir in timp ce buzele lui pline cu ura le saruta pe ale mele , si simt pe obrazul meu alta lacrima , dar de data asta nu era a mea ci era a lui . Il tineam de brate vrand sa il indepartez dar degeaba .

-T…te rog , nu mai pot respira …

Imi da drumul si ma tranteste jos , eu cad in genunchi si plang , nici aer nu mai aveam dar cand ma uit John a disparut . Ma ridic in picioare si ma uit in casa , ma duc in baie nu era acolo . Apa din cada aproape ca dadea pe afara asa ca am oprito . Dau drumul la robinetul ruginit de la chiuveta si las apa rece sa curga si imi dau pe fata . Poate a fost un vis , iar daca nu a fost John nu mai era in casa , nu se mai auzea nimic doar furtuna si apa de la robinet . Imi unesc palmele si las apa sa curga in ele , imi aduc palmele la fata si le frec bine de fata , rimelul meu curgea pe toata fata iar rugul aproape ca se duse . Mai imi dau odata cu apa pe fata si cand ma uit iar in oglinda era John . Inima inceteaza sa imi mai bata , parca as fi inghetat . Avea un cutit in mana , ma ia de brat si ma intoarce spre el .

-Nu te mai pot lasa in viata Kat , trebuie sa pleci de pe lumea asta , vom pleca amandoi si vom incepe o alta viata , ma trage mai aproape de el .

Acuma eram lipita de el , cutitul din mana lui imediat l-am recunoscut , era cel din bucatarie . Imi lama taioasa a cutitului la fata , si ma saruta pe gat , eu tremuram de frica , nu puteam face nici o miscare .Duce cutitul la spatele meu si imi taie bluza dupa care o arunca in chiuveta . Ma saruta pe umeri si urca in sus pana la buze , eu eram prea infricosata de gandurile lui malefice , nu era el , el niciodata nu a fost asa .

-J..J… John .. ce faci ? il intreb speriata cu ochii inchisi , in timp ce ii simteam buzele pe corpul meu iar asta imi dadea fiori .

-Nu iti place Kat ? Parca asta cautai , ti-a venit ceasul iubito , imi sopti el la ureche.

Ma impinse si ridica cutitul mare asupra mea dar ca printr-o minune i-am dat una intre picioare , am reusit sa ma trezesc la realitate .

-Nenorocitoo !!! tipa in timp ce ii cazu cutitul si isi duse mainile la mostenitori .

Iau repede cutitul si il infig in inima , el apuca mainile mele in care tineam cutitul dar nu mai avea nici o forta , se uita la mine cu ochii lui mari albastrii :

-Te-am iubit Kat … te vroiam doar pentru mine , acestea i-au fost ultimele cuvinte .

Cazu in cada si si-a spart capul , dar acuma deja era mort si nu mai conta , totusi inca nu realizam ca el era mort inca , credeam ca este viu , am sarit pe el calare in cada , in apa fierbinte si i-am infipt cutitul in piept de cate ori am putut , sangele lui tasnea pe fata mea dar nu ma mai interesa eram prea distrasa . Cand mi-am simtit bratele amortite de durere am dat drumul cutitului jos pe faianta , ma ridic din cada si il asez , ma duc in bucatarie imi iau tigarile si tot alcoolul , ma asez in cada in fata lui si incep sa aprind prima tigara … ***

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum