Capitolul 15 - Ramas bun

364 28 7
                                    

Ajung la hotel, eram inca fumata dar eram lucida. Il vad acolo pe Christian, era la receptie, gestiula nervos si urla.

- Cum nu stiti unde este ?! Cautati-o nu-mi pasa !

Dar cand ma indrept spre el apare blonda, erau la 2 m distanta de mine, il vedeam din profil cat de frumos era cu aerul sau de afacerist stresat. Tarfa blonda ii puna mana pe spate, il intoarce spre el si il saruta, el nu refuza sarutul dar se opreste si un majordom se duce la el. Ii spune ceva si ii arata spre mine. Imi ingustez ochii de nervi si ii arunc priviri fulgeratoare, o da la o parte pe tipa blonda si vine spre mine repede cu speranta :

- Ah aici erai ! Unde ai fost tot timpul asta ? ma strange la pieptul lui, imi curge o lacrima de nervi cel mai probabil dar nu las sa vada,

- Nu e treaba ta.

- Ba da ! Ce e in capul tau ?

- Tu ma crezi cretina ? Ai impresia ca sunt tarfa ta si poti sa ma ai cand vrei tu iar dupa sa umblii cu alta, ii arat spre tipa blonda care parea amuzata de scena.

-Nu cred ca ar trebuii sa ma judeci, nu intelegi chestiile astea! imi spune pe un ton sever in timp ce-si aranjeaza cravata.

- Iubitule ! striga blonda imbracata in Chanel cu blana de vulpe pe ea si perle la gat. Haide sa mergem sus!

Christian se uita in ochii mei, observa cum il uram cum il blestemam pentru ce mi-a facut si cum m-a putut umilii. Poate eu nu am fost aia sfanta, poate nu era intr-o relatie dar incepusem sa simt ceva pentru el si stiu ca si el pentru mine, ma uit in jos si vad un inel pe degetul lui, pana acum nu il avea. Clar era un om casatorit, cu o tarfa blonda, pentru care eu am fost doar o aventura. Observa ca mi-am dat seama de situatie, imi acopera obrajii cu mainile si ma saruta parinteste pe frunte.

-Te blestem! mormai usor in timp ce face asta.

Pleaca fara nici o replica cu blonda care se cocoloseste la bratul lui. Tocmai m-a lasat acolo ca o tarfa abandonata si trista.

Ma indrept spre lift, ajung in camera, si ma arunc pe canapea adormind, mi-a dat cu somn clar !

***

10;48

Ma trezesc cu greu, cu o durere de cap infernala gandindu-ma la ce am facut aseara, eram o criminala abandonata de un tip. Deschid ochii si vad in fata mea pe cineva, un tip cunoscut, il vedeam in ceata, imi pun mana la cap si ma ridic in fund. Era Christian Jackson, cum mortii lui a intrat ? Era asezat pe masa de cafea intr-un costum la cravata, statea cu costele pe genunchi si palmele impreunate uitandu-se la mine.

- Buna dimineata ! imi spune sever.

- IESI ! ACUM I urlu la el din toti plamanii ridicamdu-ma.

Nici nu ma uit la el, ma duc sa-mi iau un pahar de apa, eram imbracata ca aseara pana si pantofii ii aveam in picioare.

- Trebuie sa discutam.

Spune venind spre mine in timp ce-mi beau apa, imi strange incheietura intorcandu-ma spre el, paharul cade pe jos si se sparge. Era liniste.

-Da-mi drumul! mormai incercand sa ma desprind din stransoare.

- Potoleste-te si am sa-ti dau.

- Am zis sa-mi dai drumul in secunda asta !!! urlu trantindu-i o palma peste fata, el nu-si muta privirea.

Ma privea in ochi intensn, observam cum ochii lui erau duri, ma strangea tot mai tare de mana. Ma durea :

-Te rog sa-mi dai drumul, ma doare !

-Imi cer scuze, imi da drumul la incheietura si se intoarce cu spatele la mine. Trebuie sa ma asculti ce am de spus.

-Si daca nu am de gand s-o fac ?

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum