Capitolul 20 - Vizita

598 19 7
                                    

-Ahh tu erai, rade Christian tinandu-ma strams la pieptul sau.
-Cine e ? soptesc usor la ureche.
-Da da, hai ca vin cat pot de repede ne vedem la mama, te-am pupat.
Christian inchide telefonul si se uita la mine zambind, dar eu il indepartez. Imi dau seama a avea sa se vada cu Derek, imi era frica, stiu ca Derek urma sa se duca la Christian la mama lui, oare daca vorbeau de mine? Ce-as putea face dupa? Eram paniata si muream.
-Era un bun prieten, imi era asa dor de tine, ma saruta pe frunte dar il indepartez.
Imi aranjez rochia si imi leg halatul de noapte.
- Cum ai dat de mine? il imtreb nervoasa, aveam de gand sa joc teatru sa-l indepartez.
-Simplu, primesc o lista cu noile angajate Hotly, tu fiind una din ele, Kat cat am vazut numele tau mi-a stat inima in loc, imi era asa dor de tine vroiam atat de mult sa te tin in bratele mele.
Face cativa pasi spre mine dar ii fac semn sa tina distanta :
-Uite Chriss, eu una nu mai simt nimic, acum ies cu altcineva, trebuie sa apara si nu vreau sa te vada aici, nu vreau sa stie nimeni de ceea e a fost intre noi asta imi poate afecta cariera, plus ca esti un om insurat.
-Acum cateva clipe simteai ceva alaturi de mine.
-Nu e adevarat, te-ai bruscat asupra mea si n-am avut ce sa fac. Te rog frumos sa termini cu lucrurile astea, sunt cu altcineva ai nu vreau sa stie de tine, te rog.
-Bine, iti voi respecta decizia, Christian se da in spate cu mainile. De azi inainte esti doar o simpla angajata pentru mine.
-Bun, multumesc de intelegere !
Christian iese nervos pe usa si aud o masina cum tureaza si pleaca cu viteza. Simt cum picioarele mele o iau razna, se moleseac si imi amortesc fara sa le dau voie, cad joa iar un val de lacrimi mi se abat pe obraji, ma durea sufletul atat de tare, tineam asa mult la el, nu vroiam sa plece, as fi preferat sa ramana langa mine sa ma tine la pieptul lui si sa ma protejeze de toti. Oare ce va face cand va afla de Derek ?
•••
Timpul a trecut, am incercat sa-mi revin tot timpul asta sa ma intaresc psihic si emotional pentru ca eu trebuia sa fiu alta, nu o smiorcaita ce plange dupa un tip, trebuia sa-l am pe Derek in mainile mele, el acum era tinta mea, Christian este doar un...un tip pe care-l vad la televizor, nu il cunosc personal. Deja gandirea mea o lua razna, voi inebuni. Eram in living pe canapea, nu ma schimbasem eram imbracata la fel, nici macar un dus nu mi-am facut. Alfred da buzna in living :
-Domnisoara domnul Richard a venit sa va vada.
-Poate sa plece.
Nu vroiam sa-i dau sanse asa de repede, era bine sa-l mai las, sa mai fiarba, plus ca este prea devreme de la intalnirea cu Christian .
-Nu plec nicaieri, intra impingandu-l pe Alfred ii da bacsis si ii face semn sa plece.
-Buna ziua si tie ! ma rastesc la el.
-O dupa amiaza incantatoare, nu-i asa?
-Da asa-i pana sa apari tu...
-Desigur a deenit si mai splendida, mai ales ca tu o vei petrece alaturi de mine.
-Ma obligi sau cum? il intreb dezgustata socata de tupeul sau absird desii imi placea.
-Nu chiar, te invit, deci draga Kat, se aproprie de mine si-mi ia una din maini ducand-o la inima sa, vrei astazo sa ma insotesti la o mica plimbare si sa-mi faci ziua mai frumoasa prin simpla ta prezenta ?
Inima ii batea tare, iar asta era ocazia mea sa-l atrag mai mult decat inainte si sa-mi pun planul in aplicare.
-Daca ma rogi asa frumos, accept.
-Bun, te astept sa te schimbi, ia-ti ceva lejer mergem la tara si imbraca-te gros ploua afara.
Ii ascult sfaturile urc rapid sus, imi iau o pereche de jeansi de un albastru inchis, o bluza neagra stramta cu manenci lungi si decolteaul fiind in forma de V . Ma incalt in perecheaea pretioasa de bocanci parul il las desfacut, ma uit la mine in oglinda si incep sa ma incurajez : esti puternica, frumoasa, poti face asta, doar nu te atasa de el iar daca in cel mai rau caz dai de Christian uita-l scoate-l din inima si comporta-te ca si cum nu l-ai cunoaste!
Cobor jos, ma astepta pe canapea si isi citea mesajele de pe telefon, imi aude pasiu inchide repede telefonul si vine spre mine :
-Arati perfect, imi zice multumit si ii multumesc printr-o simpla inclinatie a capului. Hai sa mergem !
Urcam in masina lui si pornim la drum, ascultam muzica indie in masina.
-Unde mergem ? eram curioasa sa vad ce-mi raspunde.
-Hmmm, mergem la mama unui prieten la tara, o sa vina si prietenul asta al meu, facem un gratar poate ramanem peste noapte, rade el pervers spre mine.
-Tare amuzant esti, imi dau ochii peste cap, si cine este prietenul asta al tau ?
-Un bun prieten din copilarie Christian Jackson, a ajuns ieri din Paris, imi era dor de el, o sa fie si nevasta lui acolo, o nesuferita, eu unul n-o suport.
Se pare ca eram amandoi de aceeasi parere ca n-o suportam, imi e frica sa nu spuna tarfa aia ceva de mine ca altfel imi da toate planurile peste cap.
-Interesant, ce vor spune prietenii tai ca vii cu mine si nu cu Elizabeth ?
-Nimic, stiu bine ca sunt acum obligat sa traiesc cu ea, nu am ce face, asa ca nu au nimic impotriva, ei nu prea o suporta sincer sa fiu si nici eu, imi pune mana pe pula piciorului si mi-o mangaie.
-Mie-mi place de ea, ii dau mana la o parte si rade.
-Ei bine mie nu-mi pasa, eu acum te vreau pe tine langa mine.
Era convins pe vorbele sale si clar nu avea de gand sa se dea inapoi, iar sincer ma simteam atrasa de el, era un barbat puternic aratos, imi placea.
-De ce ma vrei fix pe mine?
-Pentru ca, sta putin pe ganduri, tu pari diferita de toate, nu te-ai culcat cu mine din prima cum ar face-o altele si nu pari genul sa se foloseasca de mine.
-Ai sotie, ii intorc raspunsul de sinceritate. Care mai nou este si sefa mea...
-Si ce ? Noi doi abia stam impreuna, stam la aceeasi masa doar pentru afaceri, iar da referitor ca este sefa ta asta este cea mai mica problema, dar te asigur ca langa mine esti in siguranta.
Imi ia mana si o tine intr-a sa pe cotiera, ma simteam intr-un fel fericita de vorbele sale dar si panicata, iar totul s-a intamplat destul de rapid.
-Ce te nelinisteste? ma intreaba Derek ingrijorat in timp ce imi mangaia mana si eram pe autostrada.
-Nu stiu sigur, cum totul s-a intamplat destul de rapid, pur si simplu de ce ma vrei langa tine ? Ma stii doar de putin timp...
-Nu am nevoie de o viata ca sa te vreau in preajma mea, m-ai atras din prima, Mario mi-a povestit destule de tine si ai ceva aparte.
Imi ia mana si o duce spre buzele lui sarutand-o calm, imi ia un deget in gura si-l linge usor du-pa il saruta lasand-umi mana pe cotiera si schimba viteza.
Tot drumul am continuat sa discutam despre muzica, aveam aceleasi gusturi ii placea Kenny Rogers ceea ce m-a imcantat, este unul din artistii mei preferati.
Facem la dreapta pe autostrada si ajungem la un interval de 10 minute pe un drum de tara, oprim in fata unor porti inalti din fier forjat, Derek da un telefon iar dupa 5 minute cineva ne deschide portile.
-Si aici vom ramane ?
Il intreb in timp ce analizam vila mare, imensa ce isi avea locul intr-o curte cu iarba verde, pitici de gradina si alte ornamente.
-Da, nu e o vreme asa rea pana acum, rade copios si ma trage spre el sautandu-ma.
Doar dintr-o miscare era amandoi fata-n fata si ne sarutam, a fost doar un sarut scurt pe buze, eram usor agitata dupa. Porneste masina si intram in curte, parcheaza masina intr-un garaj imens, mai erau 2 masini.
Ne dam jos din masina, Derek se repezeate spre mine si ma apuca de mana, ma saruta din nou simplu pe buze si zambeste multumit, eu il strageam tare de mana pentru ca era tare panicata de ceea ce urma.
-Calmeaza-te, gateste-te ca e doar o zi libera in familie, o sa-ti placa, imi zambeste fericit si mergem spre intrarea in casa. Usa deja era deschisa ne astepta o femeie trecuta de 50 de ani. Parea o femeie calduroasa, era frumoasa, blanda, ochii erau albastrii si avea trasaturile fiului ei, parul negru, clar recent vopsita.
-Saru-mana doamna Jackson, o strage Derek in brate.
-Ohh dragule, dar da-te sa imbratisez fata, il da la o parte si ma imbratiseaza strans cu multa caldura, buna scumpo, eu sunt Miranda.
-Buna ziua, Kat, imi pare bine doamna, o pup pe obraji dar ea ma opreste.
-Te rog, nu sunt asa de batrana, spune-mi Miranda, ma supar.
Ranjesc si intram in casa, era cald, ne descaltam ne dam hainele jos, Derek ma prinde de mana si mergem spre living, spatios, decorat cu multe bibelouri si mobila veche, era elegant si stilat.
-Christian!!!! Bastardule! urla Derek in timp ce intra dupa noi, imi da drumul la mana si se imbratisau barbateste ca doi buni prieteni.
-Tu odrasla! Ce faci ? rade Christian bucuros iar in spate nevasta lui emervanta.
Eu eram in spatele lui Derek, incercam sa tot evit momentul, inima imi batea atat de tare dar incercam sa par indiferenta.
-Vreau sa-ti prezint pe cineva, intrerupe Derek gandurile mele incurcate.
Inima imi bubuia, sangele imi pulsa in vene, eram panicata dar pe dinafara inercam sa par foarte indiferenta, imi aduc aminte promisiunea facuta in oglinda si revin pe pamant.
-Ea este Kat, prietena mea, se intoarce spre mine si ma trage de mana dupa primzandu-ma de mijloc.
Christian se uita la mine cu o fata indiferenta dar stiu sigur ca in mintea lui isi punea multe intrebari. Una din maini ii tremura, era nervos, se uita fix in ochii mei.
-Foarte frumoasa, ai gusturi ce pot sa spun, astea au fost singurele cuvinte care le-a scos.
-Pe tine te stiu de undeva, sare blonda in fata si rade, dar nu-mi aduc aminte de unde.
Christian se inrosise la fata, o trage de mana pe blonda :
-Hai sa terminam in bucatarie, ca se arde mamcarea.
-Esti bine prietene? ii pune Derek mana pe umar.
-Da, stai linistit.
(Dragi cititori tin sa va anunt ca sunt cam beata, nu stiu cat de corect o sa scriu dar nu vreau sa-mi pierd ideea)
-Bun, atunci voi mergeti sa faceti de mancare in timp ce stau de vorba cu Miranda, ca tare dor imi era de ea, o imbratiseaza Derek puternic iar eu ma tot uitam la Christian.
Christian pleca fara sa mai spuna nimic, o ia si pe blonda suprema, ne asezam pe canapeaua cu model floral.
-Liz ce mai face? o aduce in discutie Miranda.
-Ei bine nu stiu, stii bine ca nu am traba cu ea si care este situatia, intreaba-ma de Kat care este acum langa mine, imi pune el o mana pe pucioar foarte serios.
-Ei bine dragule, stii bine ca doar intrebam din politete, imi place de Kat este tare frumoasa.
-Multumesc ! spun timida si imi pun mana peste a lui.
-Eu ma duc pana in bucatarie ca blonda aia vopsita habar n-are ce face acolo.
Pleaca Miramda si ne lasa singuri, Derek cum observa ca suntem singuri se napusteste asupra mea, isi duce mana dupa capul meu si ma trage spre el, imi taie respiratia cu sarutul sau pasional, limbiile noaste pornesc un razboi, se cunosteau mai bine, se plimbau dintr-o parte in cealalta. Imi duc mana la ceafa sa si ii mangai ceafa dupa imi duc mana prin parul suu blond si superb, il privesc in ochii sai sinceri dar infioratori in acelasi timp. Nu era ca si Christian, el era diferit, nu era sufletist, era altul, un om mai serios si mai puternic.
-Mmm, ma duc pana afara, opreste el sarutul. Trebuie sa-l caut pe Fred, sotul Mirandei, el nu e prea social ca sa stii, o sa fie cam nesimtit cand te vede, dar stai linistita am eu grija de tine, imi pune o mana pe san ma stange tare de el si iese in camera.
Incepusem sa ma acomodez cu casa, ma lasat destul de repede singura, clar nu era genul de tip care sa stea dupa tine si emotiv cum era Christian, m-ar fi lasat pentru orice alta treaba. Merg spre bucatarie, dar dau de Miranda :
-S-a intamplat ceva scumpo ?
-Nu, stai linistita, doar caut baia, ii raspund in timp ce-mi dau o suita de par dupa ureche.
-Pai eate in directia opusa, mergi in capatul holului si este o usa alba, imi zambeste senin iar eu ii multumesc doar dintr-o inclinatie a capului.
Ma duc spre baie, dau de usa alba, o deschid, intru in baie iar ceva ma blocheaza dupa ce inchid usa, ma lipeste de ea. Abia dupa ce reusesc sa vad ce se intampla, ce ma tinea aptiva si-mi strangea incheieturile, observ o privire insistenta asupra mea, erau ochii lui, Christian.
-Te rog da-mi drumul ! ii spun panicata in soapta.
-Nu stii sa bati la usa ?
-Imi cer scuze nu mi-am dat seama ca esti aici.
-De ce tocmai el ? ma intreaba nervos, dar tot in soapta.
-De unde sa stiu eu ca este prieten cu tine ?
-Trebuia sa stii, nu pot sa cred ca ai venit fix in casa mamei mele si te culci cu cel mai bun prieten al meu, da cu pumnul in usa nervos langa capul meu.
Christian avea ochii umeziti, se uita la mine nervos, las capul in jos trista iar el si-l proteste pe al sau de al meu.
-Te iubesc, isi lasa capul pe umarul meu in timp ce sopteste asta. Dar nici asta nu mai pot sa fac, nu pot sa cred.
-Christian opreste-te ! Te implor, a ramas ca nu ne cunoastem.
Incercam sa nu izbucnesc in lacrimi, ma tineam tare, invatasem sa ma controlez destul de bine, ii simteam respiratia fierbinte pe gatul meu, mainile sale puternice imi strangeau incheieturile tot mai tare, isi lipeste corpul de al meu si ma apasa in usa, eram intre el si usa, imi era greu sa respir.
-Christian calmeaza-te, da-mi drumul, continui sa-i soptesc asta tot ce puteam face era sa vorbesc.
-Nu ma face sa te urasc, pentru ca te iubesc prea mult.
-Daca tu sustii ca ma iubesti, atunci uita-ma, lasa-ma, asta e rugamintea mea.
Imi da drumul brusc, se uita in ochii mei, era serios, chipul sau nu mai exprima nimic, ma inspaimanta.
-Bine atunci, dar daca te va dezamagii sa nu vii la mine !
Il priveam cu ura, dar in sufletul meu se afla o batalie "Saruta-l arata-i ce simti ! " iar cealalta parte "Nu fi proasta, e un pampalau, uita-l, acum il ai pe Derek nu incurca treburile ! " . Devenisem cu adevarat o mica tarfulita, azi cu unu maine cu altul. In timp gandeam toate prostiile astea Christian era inca in fata mea, eu ma dau la o parte din usa o deschid si ii fac semn sa iasa. Nu spune nimic, iese furios, eu inchid usa in ruma lui, o incui, merg in fata oglinzii ma uit la mine, incepusem sa vorbesc foarte mult cu mine, nu puteam avea incredere in nimeni. Revino-ti Kat ! Acum esti cu Derek, trebuie sa urmezi planul lui "M", stiu ca eti agitata ca nu ai mai orimit nimic de la el, apropriete cat mai mult de Derek, uita-l pe Christian, a fost doar un tip, e imposibil sa te indragostesti asa mult de el, el e un pampalau deja te iubeste. GATA ! urlu in mintea mea nervoasa sprijinandu-mi mainile de chiuveta, nu mai suportam toate gandurile ce-mi framanta sufletul si mintea, vroiam sa omor, simteam nevoia.
-Kat ?! cineva bate la usa, era Derek.
-Imediat ! strig, imi dau cu putina apa pe obraji, erau incinsi.
Merg spre usa o descui si il vad in fata mea, era diferit de Christian, el nu era sentimental, nu era sensibil, parea mai puternic, nu ma cocolosea si parea a nu se lasa pacalit usor de o femeie.
-Haide la masa, spune fara da schiteze nimic, ma ia de mijloc si ne indreptam spre o camera cu o masa mare, Christian era intr-un cap al mesei iar Derek in celalalt. Eu stateam in dreapta lui Derek, blonda in dreapta lui Chris iar mama lui in stanga fiului ei. in Stanga lui Derek era un loc liber:
-Tactu nu vine la masa? il intreaba Derek pe Chriss.
-Nu! ii raspunde cu putina nervozitate in voce.
-Esti bine ?
-Da, am mici probleme cu firma atata tot.
-Daca e ceva cu ce pot sa te ajut sa-mi spui, Derek era calm si relaxat.
Christian se uita la mine in timp ce mananca dar Tifanny ii distrage atentia, Derek era relaxat fara nicio problema gusta din vin, ii pun o mana pe picior pe sub masa, il vad cum ranjeste usor in timp ce soarbe din vin si mai ia o gura fe mancare.
Terminam cina, femeile isi aveau locul in bucatarie iar barbatii in living. Ma ofer sa spal vasele, blonda se ofera sa-si ingrijeasca unghiile iar Miranda sa dea cu matura.
-Scumpo, tu blondina, poti sa mergi afara sa uzi florile de pe terasa te rog ? o roaga Miranda.
-Eu ?! socata blonda.
-Da da, tu, ii zambeste Miranda siret si ii pune in mana o stropitoare.
-D-dar eu n-am facit asta niciodata, se ataca ea.
-Lasa scumpo vei invata, e simplu doar torni apa.
O scoate pe terasa si inchide usa, ce m-a amuzat este ca am auzit cum a incuiat usa.
-Nu o suport, statea degeaba, rade batrana copios.
-Sunteti rea, rad si eu la urma mea. Trebuie sa recunosc ca nici eu n-o suport, dar de asta e...
-Suntem obligato s-o suportam ! subliniaza ea. Vrei un ceai ?
-Da nu ar strica...
-Sau haide mai bine o cafea sa le dam si baietilor.
-Perfect, zambesc scurt.
-Si, cum te-ai cunoscut cu Derek? ma intreaba in timp ce pune apa la fiert.
-Pai la o petrecere, nu a trecut mult timp..
-Ma bucur, va potriviti.
-Da, va multumesc...
-Pari putin agitata, daca te gandesti la faptul ca e casatorit, stai linistita, ei nu se inteleg este doar o chestiune de afaceri, daca vrei sa tina chestia asta intre voi trebuie sa fii relaxata in privinta asta.
-Va multumesc de sfaturi, sunteti tare scumpa, o imbratisez si ii ofer un scurt sarut pe obraji.
Miranda face cafeaua, o punem in cescti, mergem in living unde barbatii casei se jucau pe playstation 3, un joc cu masini, asez tava cu cafea pe masa din fata lor asta insemnand sa fiu in fata televizorului.
-Kat ! Ce dracu?! Da-te pa o parte ! urla Derek nervos.
Raman socata de reactia lui, imediat ma dau din fata lui si ma asez speriata pe fotoliu. Christian se uita la mine usor stresat, stragea controler-un nervos, ii vedeam venele umflate pe antebrate.
-Derek, stai frate linistit ca oricum m-ai batut, il bate Chris pe mana si se uita la mine.
Eu probabil aveam o expresie de om speriat, nu reuseam sa controlez asta.
Derek nu spune nimic, se uita la televizor nervos si batea din picior. Trebuia sa ma calmez, imi iau avant, ma ridic de pe fotoliu si merg in bucatarie cu pasi apasati si ca sa fiu si mai nenorocita fix prin fata lui Derek. Il aud cum trage o injuratura pe sub barba, intru in bucatarie, caut in bar o sticla de tarie, gasesc cu whiskey, imi torn in pahar, mainile imi tremurau de nervi, eram o persoana foarte orgolioasa, imi venea sa iau un cutit si sa-l penetrez in ochii demonului care-mi provocasea toata starea asta. Simt doua maini in jurul taliei mele, eram deasupra mesei aplecata cu o mana sprijinita de masa iar in alta tineam paharul, mainile puternice ma iau prin surprindere, ma dezechilibreaza in timp ce ma intorc spre persoana din spatele meu, era Derek. Paharul din mana mea cade, se sparge in mii de fragmente pe masa, un ciob il simt in brat, dar nu zic nimic. Il privesc in ochi nervoasa si luata prin surprindere, el avea o privire dura, mainile lui ma trag spre el, ma lipesc de corpul sau fierbinte, o mana era pe spate una pe talie, imi las mainile libere sa cada.
-Da-mi drumul! ii spun iar el asta face, pic cu fundul in marginea mesei iar ca sa fiu sigura imi pun mainile pe masa in spatele meu uitand de ciorburi, simt cum in palme imi intra cioburile cristaline, carnea ma durea, scancesc, dar nu las sa vada durerea provocata, aveam orgoliul al dracu sa fiu orgolioasa si sa nu las pe nimeni sa-mi vada durerea. Nu-mi ridic palmele, le las pe masa presandu-mi durerea si mai rau, ma usturau ranile si ma dureau infernal.
Derek isi da seama, zambeste in coltul gurii :
-Tu ai vrut sa-ti dau drumul.
Eu raman in aceeasi pozitie, nu puteam sa ma misc de durere... el se aproprie de mine privindu-ma in ochi, il privesc, nu evit contactul vizual, ridica mana spre mine si-mi da un fir de par la o parte:
-Nu ma enerva, niciodata ! Ai vazut ce se intampla daca sunt suparat, nu cred ca vrei sa fiu si mai rau.
Nu zic nimic, ma stapaneam sa nu spun nimic, imi ia barbia intr-o mana si ma saruta scurt pe buze. Imi intoarce spatele si pleaca :
-Voi trimite pe cineva sa te ajute, imi spune iesind din bucatarie.

-------------------------------------------
S-a terminat si capitolul asta, sper ca v-a placut, btw de ceva timp am ramas fara laptop si o sa scriu de pe telefon, imi va fii mai greu, nu pot sa ma corectez mereu. Btw as vrea sa va lasati o parere intr-un comentariu si desigur o steluta care ma ajuta pe mine cu o simpla incredere. Multumesc anticipat dragilor !

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum