Capitolul 18 - Angajata

364 20 6
                                    

-Da ? raspund ragusit la telefon.
-Haide Kat, rapid misca-ti picioarele de diva aici .
Era Mario panicat, inchid telefonul sictirita si ma uit la ceas, trebuia sa ajung rapid spre Hotly. Imi iau o pereche de pantaloni megrii mulati, o camasa alba mulata, imi las decolteul generos la vedere, imi aranjez parul cat mai natural, nu ma machiez, imi dau doar cu gloss, ka grabeam trebuia sa ajung acolo cat mai repede, imi iau botine negre inalte si o geanta, Alfred ma astepta afara la masina.
-Buna dimineata domnisoara.
-Buna dimineata Alfred, trebuie sa ne grabim!
Intru rapid in masina, in 15 minute eram in fata firmei Hotly. Mario ma astepta afara dadea telefoane, cand ma vede i se lumineaza fata.
-Bine ca ai ajuns repede, Elizabeth trebuie sa vina, ma imbratiseaza el si ma saruta pe obraji.
-Deci, unde trebuie sa mergem ? ii zambesc optimista.
-Inauntru la etajul 3 este o sala de preselectii .
-Bun asa.
Intram in firma cu un design complicat bazat pe arhitectura in spatiu, mergem la lift unde urcam la etajul 3, intram intr-o sala alba luminata puternic, era un birou si doua fotolii comode cu tapiterie de catifea rosie.
Usa se deschide in urma noastra, era Elizabeth, intra hotarata pe ea, cu un tip foarte aratos care-i tinea sticla cu apa, era intr-o fusta mulata pana la genunchi, o camasa mov si un colier asortat, blonda cu un nas drept si o fata expresiva .
- Buna dimineata! parea nervoasa sau asa era ea.
- Oh buna dimineata scumpo ! o imbratiseaza Mario. Ce faci ?
- Nu prea bine, o sa-ti povestesc. Stii ceva de Derek ?
-Um nu, a fost aseara la petrecere, de atunci nu mai stiu nimic. De ce n-ai venit si tu ?
-Presupun ca ti-a spus de ce, iti zic dupa. Acum arata-mi ce mi-ai tot povestit .
Mario isi intoarce un deget apre mine, eu ma uit la ea fara nicio expresie calma dar eram tare agitata. Ea zambeste scurt si fals.
-Haide sa te vedem .
Mario imi spune ce trebuie sa fac, am inceput sa merg sa pozez, sa par cat mai expresiva, se pare ca Elizabeth a fost multumita de mine .
-Poveteste-mi despre tine ! ma indeamna dupa ce am terminat cu proba, isi ia un caietel si noteaza.
- Ma numesc Kaherine Mickaelson, vin din State, am 23 de ani.
-Singura sau...?
-Singura.
-Ce te-a determinat sa vii aici ?
- Pasiunea din copilarie, ii raspund mintind pe jumatate.
-Inteleg, stii ca aici avem niste reguli stricte, nu ?Imi spune cuvintele amenintator.
- Da inteleg ma voi supune lor.
-Nu vei avea voie sa ai nicio relatie, aici toate fetele noastre ajung a fi urmarite de paparazzi si nu vreau sa fii o victima, esti talentata in ceea ce faci, nici nu era nevoie sa te vad dupa tot ce mi-a spus Mario, am incredere in el. In doua zile vii la repetitii pentru o noua colectie .
- Am inteles, va multumesc mult !
Mario ma strange bucuros in brate, Elizabeth vine spre mine ma mai analizeze inca o data ma pupa pe ambii obraji iar dupa Mario spune incantat o idee geniala :
-Haideti la mergem la o cafea sa va cunoasteti mai bine ! isi uneste palmele entuziasmat.
Eu si Elizabeth radem de Mario si suntem de acord.
Mergem la o cafenea mai privata, ne alegem ultima masa pe terasa. Era soare afara, dar parca vad ca in 20 min ploua. Ne asezam la masa. mi-am comandat o cafea cu lapte, toti si-au comandat la fel.
-Mario ? rupe Elizabeth tacerea.
-Da, scumpo ?
-I-ai spus cumva lui Derek unde suntem ?
-Nu, dar i-am zis ca o sa ies la o cafea cu tine, ii explica el sorbind din cafea.
-Mhm, o sa treaca si el p-aici, spune neinteresata.
Eu nu spuneam nimic dar Mario imi arunca o privire amuzata, mie-mi batea inima, nu aveam de gand sa ma pun de acum rau cu noua mea sefa.
-Sii, Elizabeth, intrerup tensiunea. Observ ca-ti place Chanel, apreciez asta.
-Da, de mica am crescut cu Coco Chanel in vestimentatie si tot, imi place foarte mult modul original de design al vestimentatiei.
-Asa este, mereu are ceva aparte, comfirma Mario.
-Ma bucur ca ai observat asta, spune noua mea sefa multumita.
-Mereu am analizat pe cineva din cap pana-n in picioare si sunt foarte atenta la detalii, ii marturisesc.
-Ma bucur, asta si cautam.
-Ce fac fetele ? intra Derek in discutia noastra si isi pune mana pe umarul sotiei sale.
-Amice ! striga Mario entuziasmat, parca tocmai incepea o telenovela.
-Mario ! Ma bucur sa te vad, il imbratiseaza barbateste.
Derek nici nu s-a uitat la mine.
-Nu ma saluti iubito? intreaba ironic barbatul ce cu o seara inainte vroia sa ma aibe.
-Dar buna dimineata iubire! Aseara nici ca ti-am simtit lipsa, spune nervoasa nevasta irascibila.
-Uite, am fost la Mario la petrecere iar dupa am mers la Christian, s-a intors acasa, da? Data viitoare gandeste-te ca omul mai are si treaba.
Inima imi statea in loc, clar era vorba despre Christian al meu, simteam cu o durere cumplita mi se urca la cap dar am imcercat s-o opresc, trebuia sa ma comport total normal sa nu dau nimic de banuit.
-Mhm, sa zicem ca te cred, ii face semn sa de aseze. Ti-o prezint pe Kat Mickaelson, noua mea angajata.
-Incantat, da usor din cap privindu-ma atent in ochi si zambind usor dar pervers.
Elizabeth era ocupata sa trimita mesaje, la un moment dat se ridica de la masa sa vorbeasca ceva inportant la telefon. Eu si Derek ne uitam unul la altul, ii zambesm pervers sa-i fac jocul, pe sub masa ii ating piciorul cu alei si.l frec putin de al sau ceea ce-l face sa rada, Mario se facea ca nu ne vede, stia bine situatia. Derek isi baga o mana pe sub masa si-mi pune mana pe genunchi, urca mai sus, ma excita mult, iti lasa usor mana intre coapse, incercam sa par cat mai indiferenta dar nu prea reuseam. Las capul in jos si strang picioarele prinzandu-i mana, din nou rade dar dupa-si retrage rapid mana. Se uita la ceas si vede cand apare nevasta lui, se pare ca o cronometra.
-Maine trebuie sa plec cu Christian la mama sa, vrea sa-i facem o vizita este bolnava, vrei sa vii si tu ? opreste Derek linistea.
-Maine am treaba, mersi ca m-ai intrebat, macar atat, pufneste Liz.
-Nu inteleg ce te tot ataci in halul asta, se enerveaza iar asta o face pe Liz sa tresara, eu am impresia ca o dadea la cacealma.
-Pentru ca stiu bine ce fel de om esti!!! urla Liz.
-A da ?! Bine draga mea, te las sa-ti revii o data, mergi la un psiholog, pana nu-ti revii din crizele de isterie nu trec acasa, prefer sa dorm la Mario decat sa stau cu o iaterica-n casa.
-Heey opriti-va! se baga Mario intre ei.
Elizabeth avea ochii umezi, Derek dadea impresia ca este suparat, eu un banuiesc ca totul este o scena dirijata de el.
-Eu una voi pleca, Elizabeth multumesc mult, Mario te sunt mai tarziu.
Pe Derek nu-l salut imi iau geanta ii pup pe toti mai putin pe barbatul ce urma sa-l vrajesc.
Aveam un plan,trebuia sa-l pun in aplicare si aici intervine o problema, Christian !
............................................
Multumesc ca ati citit pana aici ^^ as aprecia enorm daca v-ati lasa o parere si un vot :) Ar insemna mult pentru mine, ma ajuta sa-mi fac o idee despre cate persoane citesc povestea si ce ganditi voi despre ea ^^ Multumesc anticipat !

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum